Впровадження програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада».

Версія для друкуВерсія для друку

Впровадження  програмного комплексу  «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада».

Важливим питання на сьогоднішній день є наближення адміністративних послуг соціального характеру до мешканців об’єднаних територіальних громад та розширення застосування електронних сервісів.

З метою забезпечення доступності та якості державних соціальних гарантій впроваджується програмний комплекс  «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», який передбачає надання адміністративних послуг соціального характеру за допомогою електронного документообігу між ОТГ та структурними підрозділами з питань соціального захисту населення.

Така модель передбачає впровадження на рівні об’єднаних територіальних громад програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» та дозволяє провести усі формальності подачі заяви, зокрема, на призначення державних соціальних допомог, субсидій, безпосередньо на місці, без відвідування районних управлінь соціального захисту населення. Це значно спрощує процес звернення за призначенням державних соціальних допомог та скорочує їх призначення.

ПК «Соціальна громада» об’єднує у єдиному інформаційному середовищі «фронт»-офіси прийому документів від населення, що знаходяться, приміром, у старостатах чи ЦНАП ОТГ з управлінням соціального захисту населення райдержадміністрацій де безпосередньо визначається право, проводиться призначення та виплата державної соціальної допомоги.

В Миргородському районі створено Великосорочинську та Ромоданівську об’єднані територіальні громади.

На сьогодні кожна ОТГ має можливість приєднатися до «Соціальної громади» самостійно, скориставшись відповідним алгоритмом: https://socgromada.ioc.gov.ua/.

Одночасно звертаємо увагу, що проектом постанови «Деякі питання виплати державної соціальної допомоги» передбачено, що починаючи з 1 вересня 2020 року органи соціального захисту населення не приймають від мешканців громад заяви з необхідними документами для призначення допомог. Прийом документів буде проводитись на рівні об’єднаних територіальних громад, крім документів, надісланих поштою або в електронній формі (використанням засобів телекомунікаційних систем; через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики або інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування).

Із 1 січня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами ОТГ виключно з формуванням електронної справи (з використанням програмного комплексу «Соціальна громада»).

  

 

Наверх ↑