Центр надання адміністративних послуг

Версія для друкуВерсія для друку

  Миргородською районною державною адміністрацією створено центр надання адміністративних послуг як постійно діючий робочий орган, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.
   Складовою частиною центру надання адміністративних послуг Миргородської районної державної адміністрації є дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

Основні принципи роботи:

  • - Орієнтація на суб’єкта звернення.
  • - Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур.
  • - Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг.
  • - Забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.
  • - Оперативність у вирішенні питань.
  • - Забезпечення рівності прав всіх суб’єктів звернення.

Основними завданнями центру є:

  1.  Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
  2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.
  3. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.
  4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.
  5. Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
  6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.
  7. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

 

У роботі центру приймають участь:

  • - з питань надання адміністративних послуг - представники суб'єктів надання адміністративних послуг та адміністратори;
  • - з питань видачі документів дозвільного характеру - представники дозвільних органів та адміністратори.

Згідно графіку змінності час прийому суб’єктів звернень у центрі:
понеділок, середа, четвер, п’ятниця з 8-00 год. до 15-00 год.; вівторок з 8-00 год. до 20-00 год.;

без перерви на обід, вихідні дні – субота, неділя, святкові дні

Перелік адміністративних послуг

Процедура звернення заявника

Зразок довіреності

Адміністратори центру

Суб'єкти надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг Миргородської районної державної адміністрації
розташований за адресою: 37600, м. Миргород, вул..Гоголя, 120, кабінети № 1 - № 2, тел. (05355)55393

Анкета щодо якості надання адміністративних послуг
 

Наверх ↑