Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2014 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв,скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2013 рік розглянуто на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 28 січня 2014 року, за І квартал 2014 року – на щотижневій нараді у голови райдержадміністрації        07 квітня 2014 року, за перше півріччя 2014 року – на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 20 серпня 2014 року, за 9 місяців 2014 року – на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 29 жовтня 2014 року, за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 05.02.2014 № 25 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2013 рік», від 29.08.2014 № 158 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2014 року», від 03.11.2014 № 196 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2014 року» та дані доручення від 07.04.2014 року.

У 2014 році продовжено роботу на виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», зокрема:

затверджено графік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

затверджено графіки проведення «гарячої» телефонної лінії;

затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищних рад району;

щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;

щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії  в органах виконавчої влади.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом 2014 року проведено перевірки стану та організації контролю за розглядом звернень громадян в районному центрі соціальних служб для сім’Ї, дітей та молоді, центральній районній лікарні,

Управлінні Пенсійного фонду України в            м. Миргороді та Миргородському районі, Управлінні Держземагенства у Миргородському районі, службі у справах дітей райдержадміністрації, фінансовому управлінні райдержадміністрації,  управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділі  культури і архіву райдержадміністрації, відділі ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації, виконкомах Біликівської, Хомутецької, Великобайрацької, Черкащанської, Великообухівської, Ярмаківської, Великосорочинської, Черевківської, Зуєвецької, Кибинської, Солонцівської, Клюшниківської, Слобідської, Остапівської, Попівської, Петрівцівської, Полив’янської, Савинцівської, Дібрівської, Зубівської, Гаркушинської сільських рад та виконкомах Комишнянської та Ромоданівської селищних рад. Недоліки, виявлені в ході перевірки, були усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування протягом 2014 року проведено 6 перевірок додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомах Петрівцівської, Хомутецької, Клюшниківської, Солонцівської, Савинцівської сільських рад та виконкомі Ромоданівської селищної ради, в ході яких надано методичну та практичну допомогу. Інформація за підсумками перевірок доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники районного центру соціальних служб для сім’Ї, дітей та молоді, центральної районної лікарні,  Управління Пенсійного фонду України в м. Миргороді та Миргородському районі, Управління Держземагенства у Миргородському районі, служби у справах дітей райдержадміністрації, фінансового управління райдержадміністрації,  управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділу  культури і архіву райдержадміністрації, відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації, виконкомів Біликівської, Хомутецької, Великобайрацької, Черкащанської, Великообухівської, Ярмаківської, Великосорочинської, Черевківської, Зуєвецької, Кибинської, Солонцівської, Клюшниківської, Слобідської, Остапівської, Попівської, Петрівцівської, Полив’янської, Савинцівської, Дібрівської, Зубівської, Гаркушинської сільських рад та виконкомів Комишнянської та Ромоданівської селищних рад. За результатами звітувань та з метою покращення стану організації роботи зі зверненнями громадян головою райдержадміністрації було дано 19 доручень.

Щоквартально протягом 2014 року проводилося оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630 «Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями в органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд райдержадміністрації з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.

В 2014 року проведено 11 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян та 12 днів контролю.

У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються  інформації про роботу із зверненнями громадян, графіки особистого, виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

Протягом 2014 року керівництвом райдержадміністрації проведено117 особистих та 78 виїзних прийомів громадян. На прийомах побував 141 заявник. Зокрема у голови райдержадміністрації проведено 17 особистих прийомів громадян, звернулось 14 осіб, виїзних прийомів – 21, звернулось 12 осіб. У заступників голови райдержадміністрації проведено 99 особистих прийомів, звернулось – 51 особа, виїзних прийомів – 57, звернулось – 54 особи. Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб у 2014 році звернулось 18 жителів району (у 2013 – 35).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 591 звернення, що на 220 звернень менше порівняно з 2013 роком (811). Письмових звернень надійшло – 450 (у 2013 – 622). Колективних звернень отримано – 19 (у 2013 – 21), повторних – 2 (у 2013 – 8). Порівняно з відповідним періодом минулого року спостерігається зменшення кількості колективних та повторних звернень.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації за 2014 рік , 99% становлять заяви, 0,1% - скарги та 0,9% - пропозиції (зауваження).

Заявниками було порушено 591 питання (у 2013 – 811).

Найбільшу частку з них становлять такі питання: соціального захисту – 426 (у 2013 – 295), аграрної політики і земельних відносин – 41(у 2013 – 27), комунального господарства – 31 (у 2013 – 17), охорони здоров’я – 13 (у 2013 – 27), транспорту і зв’язку  – 8 (у 2013 – 8), освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 8 (у 2013 – 7), діяльності  місцевих органів виконавчої влади – 7 (у 2013 – 2).

Протягом звітного періоду за наданням матеріальної допомоги продовжують звертатися молоді люди та сім’ї, які з тих чи інших причин потрапили у скрутне становище. Для покриття збитків від пожежі виділено 1000 грн.  Свистич О.І.  з   смт Комишня. На лікування онкохворих Черкас В.І.  та Залісько Л.М. з смт Комишня, Матвійку Ю.А. та Плетенець І.М. з с. Великі Сорочинці, Біловій А.О. з с. Дібрівка, Марченко Г. М. з с. Гасенки,        Моргун В.О.  з    с. Показове, Мазепенко М.Я. з с. Мокріївка, Трилецькій В.В. з с. Великий Байрак, Латушкіній В.В. з с. Полив’яне, виділено по 1000 грн., Василенко В.В. з с. Кибинці на лікування дитини виділено 1000 грн.,  Коваленку В.І. з смт Ромодан та Турбабі Р.М.  з с. Великі Сорочинці, учасникам антитерористичної операції на Сході України,  виділено по 1000 грн. на лікування після поранення.

Не залишили осторонь громадян, які були змушені через військові дії виїхати з Луганської та Донецької областей. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 505 323 сім’ям призначено щомісячну адресну допомогу.

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулося 80 членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (у 2013 – 89), 40 інвалідів І, ІІ, ІІІ груп (у 2013 – 45), 7 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (у 2013 – 43), 2 «дитини війни» (у 2013 – 3) та 7 учасника та інваліда війни, учасника бойових дій (у 2013 – 2). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 437 звернень, що становить 74% від загальної їх кількості (у 2013 – 475 або 59%),    роз’яснено – 154, що становить 26% від загальної їх кількості (у 2013 – 318 або 39%) та відмовлено у задоволенні – 0 (у 2013 –18). Всі звернення розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі запитання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня та редакції газет, порівняно з відповідним періодом минулого року зменшилася на 35 – 70 (у 2013 – 105). Даний показник отримано за рахунок зменшення кількості заяв і скарг, надісланих до Адміністрації Президента України, на 1 – 2 (у 2013 – 3), Секретаріату Кабінету Міністрів України, на 5 – 0 (у 2013 – 5), народних депутатів України, на 4 – 3 (у 2013 – 7), обласної державної адміністрації на 8 – 5 (у 2013 – 13), редакції газети «Сільські вісті» на 2 – 1 (у 2013 – 3), на Урядову гарячу лінію на 20 – 43 (у 2013 – 63).

Протягом 2014 року до органів місцевого самоврядування надійшло 3209 звернень, що на 292 менше у порівнянні з відповідним періодом 2013 року (3501).

Найбільше звернень надійшло до Комишнянської селищної ради – 284 (у 2013 – 292), Миргородської районної ради – 223 (у 2013 – 177), Попівської – 244 (у 2013 – 228),Клюшниківської – 214 (у 2013 – 2642), Біликівської – 196 (у 2013 – 195) сільських рад.

Під час проведення особистих прийомів громадян  керівництвом органів місцевого самоврядування отримано 1711 звернень, що на 287 менше проти відповідного періоду 2013 року (1998). Найбільше звернень надійшло до голів Миргородської районної ради – 180 (у 2013 – 146), Шахворостівської сільської ради – 177 (у 2013 – 113), Зубівської сільської ради – 137  (у 2013 – 139), Великосорочинської сільської ради – 123 (у 2013 – 140).

Колективних звернень надійшло – 62, що на 6 більше, ніж у 2013 – 56. Найбільше  колективних звернень надійшло до Миргородської районної ради – 25, Хомутецької сільської ради – 10.

Зменшилося надходження повторних звернень на 11 – 9 (у 2013 – 20). Найбільше повторних звернень надійшло до Дібрівської сільської ради – 5.

З метою оперативного реагування на гострі проблеми мешканці району, попередження звернень громадян до органів вищого рівня, у 2014 році сільськими та селищними головами проведено сходи жителів сіл та селищ. Звернуто особливу у вагу на вирішення на місцевому рівні тих питань, які належать до повноважень місцевих органів влади. Заявникам надано обґрунтовані відповіді та  роз’яснення.

Протягом 2014 року органами місцевого самоврядування від учасників, інвалідів війни, учасників бойових дій отримано 79 звернень (у 2013 – 95), інвалідів І, ІІ, ІІІ груп – 80 (у 2013 – 92), ветеранів праці – 211 (у 2013 – 310), «дітей війни»  – 229 (у 2013 – 333), членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь – 161 (у 2013 – 150), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 46 (у 2013 – 66).

Усього у зверненнях громадян району до органів місцевого самоврядування у 2014 році порушено 3231 питання (у 2013 – 3508). Найбільшу частку з них становлять питання аграрної політики і земельних відносин: оформлення державних актів на землю, індивідуального землекористування, безкоштовної приватизації земельних ділянок, отримання дотацій на утримання молодняка великої рогатої худоби у особистих господарствах – 1110 (у 2013 – 1224), соціального захисту: надання матеріальних допомог, оздоровлення дітей під час літніх канікул,   надання пільг, компенсацій – 584 ( у 2013 – 702), праці і заробітної плати: погашення заборгованості із заробітної плати, працевлаштування, постановка на облік  в центрі зайнятості – 289 (у 2013 – 152), комунального господарства: реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг, каналізаційних систем, встановлення вуличного освітлення, будівництво водогонів – 134 (у 2013 – 119), транспорту і зв’язку: забезпечення якісної роботи дротового радіомовлення та телефонного зв’язку, пасажирського транспорту, пересувного поштового зв’язку –  128 (у 2013 – 106), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 108 (у 2013 – 103).

Для зниження соціальної напруги в районі, протягом 2014 року в райдержадміністрації проведено 10 «круглих столів», 3 громадських слухання,   2 засідання Громадської ради при райдержадміністрації  та 19 засідань робочих груп за участю представників громадськості. Постійно діє «громадська приймальня» з надання юридичних консультацій та безоплатної правової допомоги населенню району.

Управління та відділи райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування посилили увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників, а також до організації особистого, виїзного прийомів громадян та ведення діловодства за зверненнями громадян.

Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

 

Наверх ↑