Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2015 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.
Питання роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік розглянуто на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 25 лютого 2015 року, за І квартал 2015 року – 23 квітня 2015 року, за перше півріччя 2015 року – 23 липня 2015 року, за 9 місяців 2015 року – 20 жовтня 2015 року, за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 27.02.2015   № 37 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2014 рік», від 27.04.2015  № 79 « Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2015 року», від 28.07.2015  № 131 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2015 року» та від 26.10.2015 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2015 року».
У 2015 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:
затверджено графік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;
затверджено графіки проведення «гарячої» телефонної лінії;
затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищних рад району;
щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;
щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.
Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії  в органах виконавчої влади.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом 2015 року проведено перевірки стану та організації контролю за розглядом звернень громадян в  секторах: інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, містобудування та архітектури райдержадміністрації, у справах сімʼї, молоді та спорту райдержадміністрації, відділі освіти райдержадміністрації, відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділі культури і архіву райдержадміністрації, відділі ведення Державного реєстру виборців райдержадміністрації, фінансовому управлінні райдержадміністрації, управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, службі у справах дітей райдержадміністрації, Комунальному закладі «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги»,Управлінні Пенсійного фонду України в м. Миргороді та Миргородському районі,  районному центрі соціальних служб для сімʼї, дітей та молоді, Управлінні Держземагенства у Миргородському районі, Вовнянській сільській раді, виконкомах Хомутецької, Біликівської, Черкащанської, Шахворостівської, Великобайрацької, Великообухівської, Ярмаківської, Великосорочинської, Черевківської, Зуєвецької, Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Солонцівської, Поливʼянської, Петрівцівської, Попівської, Остапівської, Савинцівської  сільських рад та виконкомах Ромоданівської і Комишнянської селищних рад.  Недоліки, виявлені в ході перевірки, були усунені в робочому порядку.
Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування протягом  2015 року проведено 8 перевірок   додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомах Гаркушинської, Зуєвецької, Великообухівської, Поливʼянської, Клюшниківської, Остапівської, Слобідської, Дібрівської  сільських рад, в ході яких надано методичну та практичну допомогу.  Інформація за підсумками перевірок доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.
Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники секторів: інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, містобудування та архітектури райдержадміністрації, у справах сімʼї, молоді та спорту райдержадміністрації, відділу освіти райдержадміністрації, відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділу культури і архіву райдержадміністрації, відділу ведення Державного реєстру виборців райдержадміністрації, фінансового управління райдержадміністрації, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, служби у справах дітей райдержадміністрації, Комунального закладу «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», Управління Пенсійного фонду України в м. Миргороді та Миргородському районі,  районного центру соціальних служб для сімʼї, дітей та молоді, Управління Держземагенства у Миргородському районі, Вовнянської сільської ради, виконкомів Хомутецької, Біликівської, Черкащанської, Шахворостівської, Великобайрацької, Великообухівської, Ярмаківської, Великосорочинської, Черевківської, Зуєвецької, Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Солонцівської, Поливʼянської, Петрівцівської, Попівської, Остапівської, Савинцівської  сільських рад та виконкомів Ромоданівської і Комишнянської селищних рад.   За результатами звітувань та з метою покращення стану організації роботи зі зверненнями громадян головою райдержадміністрації було дано 2 доручення.
В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.
В зв’язку з кадровими змінами розпорядженням голови районної державної адміністрації від 24.07.2015 року № 125 затверджено новий склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.
В 2015 році проведено 12 Днів контролю та 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданні постійно діючої комісії розглянуто 12 звернень.
Щоквартально проводиться оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями в органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.
Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд райдержадміністрації з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.
У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються  інформації про роботу із зверненнями громадян, графіки особистого, виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній.
На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.
Протягом 2015 року керівництвом райдержадміністрації проведено 109 особистих та 62 виїзних прийомів громадян. На прийомах побувало 182 заявника (у 2014 році  – 141). Зокрема у голови райдержадміністрації проведено 23 особистих прийоми громадян, звернулось 20 осіб (у 2014 році  – 14), виїзних прийомів – 23, звернулось 11 осіб (у 2014 році  – 12). У заступників голови райдержадміністрації проведено 86 особистих прийоми, звернулось – 88 осіб (у 2014     році  – 51), виїзних прийомів – 39, звернулось – 63 особи (у 2014 році – 54). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.
В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб у 2015 році звернулось 24 жителі району (у 2014 році – 18).
За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до  керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.
За 2015 рік до райдержадміністрації надійшло 786 звернень, що на 195 звернень більше порівняно з 2014 роком (591). Письмових звернень надійшло – 604 (у 2014 році – 450). Колективних заяв і скарг отримано – 19 (у 2014 році – 19), повторних – 7 (у 2014 році – 2). За звітний період спостерігається тенденція збільшення  повторних звернень.
З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2015 року, 99% становлять заяви, 0,1% - скарги та 0,9% - пропозиції (зауваження).
Заявниками було порушено 786 питань (у  2014 році – 591).
Дані аналізу питань, порушених у зверненнях громадян у 2015 році свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 520 (у 2014 році – 426), аграрної політики і земельних відносин – 95 (у 2014 році – 41), праці і заробітної плати – 25 (у 2014 році – 3), освіти – 20 (у 2014 році –  8), комунального господарства – 15 (у 2014 році – 31), охорони здоров’я   – 15 (у 2014 році – 13).
На жаль, продовжують звертатись з проханням надання матеріальної допомоги молоді люди, пенсіонери та сім’ї, які з тих чи інших причин потрапили у скрутне становище. Для покриття збитків від пожежі виділено по 1000 грн.  Свистич О.І.  з смт Комишня, Тимошенко Н.Ф. з с. Панасівка. На лікування онкохворих Черкас В.І. з смт Комишня, Матвійку Ю.А., Семенець С.М., Панченко В.Д. з с. Великі Сорочинці, Біловій А.О. з с. Дібрівка, Марченко Г. М. з с. Гасенки, Моргун В.О. з с. Показове,    Мазепенко М.Я. з     с. Мокріївка, Яценко К.І. з с. Бакумівка, Ященко Н.А. з с. Петрівці,      Романенко В.М. з с. Радченки, Буряк К.Ф. з с. Клюшниківка, Пелешко Л.М. з   с. Попівка, Лобурець М.Н. з с. Зубівка, Михайліченко М.Л. з с. Хомутець, Федоренко М.О. та Федоренко Г.С. з с. Малі Сорочинці  виділено по 1000 грн., Василенко В.В. з с. Кибинці, Нестеренко Н.В. з с. Дібрівка, Сердюк А.М. з       с. Клюшниківка, Бойко О.Г. з с. Петрівці на лікування дітей виділено по 1000 грн. Учасникам антитерористичної операції на Сході України -  Коваленку В.І. та Коваленку Д.І. з смт Ромодан, Турбабі Р.М. з с. Великі Сорочинці, Дзюбенку О.П., Демидовичу І.М., Силенку С.М., Мандриці А.І. з с. Білики, Леню В.М., Гауерту О.В. з с. Клюшниківка, Коваленку А.В. з с. Єрки, Гуржію О.В. з с. Попівка, Дашку Ю.Б. з с. Великі Сорочинці, Кімлику Р.В. з с. Шарківщина, Кіщенку Ю.І. з с. Шахворостівка виділено по 1000 грн. матеріальної допомоги, також матеріальна допомога надавалась сімʼям учасників АТО.
Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулося  102 інваліди І, ІІ, ІІІ груп (у 2014 році – 40), 56 осіб з багатодітних сімей, одиноких матерів (у 2014 році – 80), 37 учасників та інваліда війни, учасників бойових дій  (у 2014 році – 7), 7 «дітей війни» (у 2014   році – 2). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.
Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 521 звернення, що становить 66% від загальної їх кількості (у 2014 році – 437 або 74%), роз’яснено – 265, що становить 34% від загальної їх кількості (у 2014 році – 154 або 26%) та відмовлено у розгляді – 0. Всі звернення розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі запитання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.
За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 165 звернень громадян (у  2014 році – 70): до Секретаріату Кабінету Міністрів України – 3 (у 2014 році – 0),  народних депутатів України – 4 (у 2014 році – 3), депутатів обласної ради – 2 (у 2014 році – 4), обласної ради – 1 (у 2014 році – 0), облдержадміністрації – 6 (у 2014 році – 5), на Урядову гарячу лінію – 134 (у 2014 році – 43), до обласного контактного центру – 15 (у 2014 році – 12). Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня , у порівнянні з відповідним періодом 2014 року, збільшилася на 95 звернень.  Це пов’язано з тим, що багато мешканців району зверталися на Урядову та обласну гарячі лінії з питання щодо призначення житлової субсидії.
За 2015 рік  до органів місцевого самоврядування надійшло 5305 звернень, що на 2096 більше у порівнянні з 2014 роком (3209).
Найбільше звернень надійшло до Шахворостівської – 950 (у 2014 році – 182), Хомутецької – 468 (у 2014 році – 184), Зубівської  – 294 (у 2014 році – 137), Попівської – 259 (у 2014 році – 244) сільських рад.
На особистому прийомі у керівництва органів місцевого самоврядування побувало 3139 громадян, що на 1428 осіб більше проти відповідного періоду 2014 року (1711). Найбільше у голів Шахворостівської сільської ради – 945 (у  2014 році – 177), Зубівської сільської ради – 294 (у 2014 році – 137), Поливʼянської  сільської ради – 215 (у 2014 році – 74).
Збільшилася кількість повторних звернень від громадян району на 14 – 23 (у 2014 році – 9).
Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан,  до органів місцевого самоврядування за відповідний період звернулося 520 членів багатодітних сімей, одиноких матерів (у 2014 році – 161), 358 «дітей війни» (у 2014 році – 229), 213 ветеран праці (у 2014 році – 211), учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 198 (у 2014   році – 79), інвалідів І, ІІ, ІІІ груп – 103 (у 2014 році – 80), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 49 (у 2014 році – 46).
Усього у зверненнях громадян району до органів місцевого самоврядування протягом 2015 року порушено 5305 питань (у 2014 році – 3231). Найбільшу частку з них становлять питання соціального захисту: надання матеріальних допомог, пільг, компенсацій, житлових субсидій – 1826 (у 2014 році – 584), аграрної політики і земельних відносин: виділення земельних ділянок в натурі, оформлення державних актів на землю, індивідуального землекористування, безкоштовної приватизації земельних ділянок – 1654 (у 2014 році – 1110), праці і заробітної плати: погашення заборгованості із заробітної плати, працевлаштування, постановка на облік  в центрі зайнятості – 184 (у 2014 році – 289), транспорту і зв’язку: забезпечення якісної роботи дротового радіомовлення, телефонного та поштового зв’язку, пасажирського транспорту – 97 (у 2014 році – 128), комунального господарства: реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг, каналізаційних систем, водогонів, встановлення вуличного освітлення – 95 (у 2014 році – 134), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 78 (у 2014 році – 108).
Особлива увага райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування звернута на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями.  В організаціях, установах системи соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»), при районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надається послуга «соціального таксі» для безкоштовного перевезення інвалідів. Такою послугою у 2015 році скористалося 9 осіб. Організовано роботу «мультидисциплінарної команди» для надання соціальних послуг  швачки, майстра з пошиву та ремонту взуття, перукаря мешканцям віддалених сіл. Даною командою здійснено 52 виїзди та надано послуг 403 особам. Забезпечуються інваліди технічними засобами пересування та реабілітації, ортопедичними виробами. Протягом 2015 року в пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації звернулось 59 осіб.
Для зниження соціальної напруги в районі, у 2015 році в райдержадміністрації проведено 13 «круглих столів», 5 засідань Громадської ради при райдержадміністрації, 1 громадське слухання та 8 засідань робочих груп за участю представників громадськості. При райдержадміністрації працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги.
Управління та відділи райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування посилили увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників, а також до організації особистого, виїзного прийомів громадян та ведення діловодства за зверненнями громадян.
Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

 

Наверх ↑