Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв,скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік розглянуто на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 25 лютого 2016 року, за І квартал 2016 року – 20 квітня 2016 року, за перше півріччя 2016 року – 27 липня 2016 року, за 9 місяців 2016 року – 26 жовтня 2016 року, за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 29.02.2016   № 38 «Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2015 року», від 25.04.2016  № 85 « Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2016 року», від 28.07.2016  № 157 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2016 року» та від 04.11.2016 № 226 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2016 року».

У 2016 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

затверджено графік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

затверджено графіки проведення «гарячої» телефонної лінії;

затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищних рад району територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади;

щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;

щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії  в органах виконавчої влади.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом 2016 року проведено перевірки стану та організації контролю за розглядом звернень громадян у  Миргородському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Полтавської області, районному центрі соціальних служб для сімʼї, дітей та молоді, відділі культури і архіву райдержадміністрації, відділі ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації, відділі освіти райдержадміністрації, відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації,  секторі містобудування та архітектурі райдержадміністрації,  службі у справах дітей райдержадміністрації, управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, фінансовому управлінні райдержадміністрації, Комунальному закладі «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», Миргородській центральній районній лікарні, Вовнянській сільській раді, виконкомах Попівської, Остапівської, Гаркушинської, Дібрівської, Зубівської, Савинцівської, Біликівської, Хомутецької, Великообухівської, Черкащанської, Шахворостівської, Великобайрацької, Ярмаківської, Великосорочинської, Черевківської, Зуєвецької, Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Солонцівської, Поливʼянської, Петрівцівської  сільських рад та виконкомах Комишнянської та Ромоданівської селищних рад.  Недоліки, виявлені в ході перевірки, були усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування протягом  2016 року проведено 6 перевірок   додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомах Ярмаківської, Шахворостівської, Біликівської, Попівської, Солонцівської  сільських рад та Ромоданівської селищної ради, в ході яких надано методичну та практичну допомогу.  Інформація за підсумками перевірок доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники Миргородського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області, районного центру соціальних служб для сімʼї, дітей та молоді, відділу культури і архіву райдержадміністрації, відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації, сектору містобудування та архітектури райдержадміністрації, відділу освіти райдержадміністрації, відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, фінансового управління райдержадміністрації, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації,       служби      у    справах    дітей    райдержадміністрації,

Комунального закладу «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», Вовнянської сільської ради, виконкомів Попівської, Остапівської, Гаркушинської,           Дібрівської,     Зубівської,    Савинцівської, Хомутецької, Біликівської, Черкащанської, Шахворостівської, Великобайрацької, Великообухівської, Ярмаківської, Великосорочинської, Черевківської, Зуєвецької, Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Солонцівської, Поливʼянської, Петрівцівської  сільських рад та виконкомах Комишнянської, Ромоданівської селищних рад.  

В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.

В 2016 році проведено 12 Днів контролю та 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданні постійно діючої комісії розглянуто 12 звернень.

Щоквартально   проводиться   оцінювання   рівня   організації   роботи  зі зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями в органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд райдержадміністрації з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються  інформації про роботу із зверненнями громадян, графіки особистого, виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

Протягом 2016 року керівництвом райдержадміністрації проведено 156 особистих та 88 виїзних прийомів громадян. На прийомах побувало 235 заявників (за 2015 рік – 182). Зокрема у голови райдержадміністрації проведено 22 особистих прийоми громадян, звернулось 26 осіб (за 2015 рік  – 20), виїзних прийомів – 24, звернулось  20 осіб  (за 2015 рік  – 11). У  заступників  голови  та керівника апарату райдержадміністрації проведено 134 особистих прийоми, звернулось – 116 осіб (за 2015     рік  – 88), виїзних прийомів – 64, звернулось – 76 осіб (за 2015 рік – 63). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб за 2016 рік звернулось 18 жителів району (за 2015 рік – 24).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться    щоквартальний

аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до  керівництва райдержадміністрації для вжиття  негайних  заходів  реагування  та вирішення нагальних проблем жителів району.

Протягом  2016 року до райдержадміністрації надійшло 1338 звернень, що на 552 звернення більше порівняно з відповідним періодом  2015 року (786). Письмових звернень надійшло – 1103 (за 2015 рік – 604). Колективних заяв і скарг отримано – 18 (за 2015 рік – 19), повторних – 13 (за 2015 рік – 7). За звітний період спостерігається тенденція збільшення  повторних звернень.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації за 2016 рік, 99% становлять заяви, 0,1% - скарги та 0,9% - пропозиції (зауваження).

Заявниками було порушено 1338 питань (за 2015 рік – 786).

Дані аналізу питань, порушених у зверненнях громадян за 2016 рік свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 1038 (за 2015 рік – 520), аграрної політики і земельних відносин – 79 (за 2015 рік – 95), комунального господарства – 40 (за 2015 рік – 15), охорони     здоров’я   – 27 (за 2015 рік – 15), транспорту і зв’язку – 23 (за 2015 рік –  17).

На жаль, продовжують звертатись з проханням надання матеріальної допомоги найменш захищені категорії населення, зокрема демобілізовані військовослужбовці – учасники АТО, малозабезпечені, багатодітні сімʼї та пенсіонери. На лікування 78 онкохворим громадянам виділено по 1000 грн., які звернулися з відповідними заявами до райдержадміністрації. Надано матеріальну допомогу по 1000 грн.  61 демобілізованому учаснику бойових дій в зоні проведення АТО, 9 військовослужбовцям, які отримали поранення в зоні проведення АТО, виділено на лікування  по 8800 грн. кожному та 97 батькам, діти яких оздоровлювалися влітку 2016 року, виділено матеріальну допомогу по 1000 грн. Райдержадміністрація постійно матеріально підтримує сімʼї загиблих учасників АТО та тих, хто на даний час приймає участь в АТО. 

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулося  214 інвалідів І, ІІ, ІІІ груп (за 2015 рік – 102), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 126 (за 2015 рік – 4), 97 учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій  (за 2015 рік – 37), 46 осіб з

багатодітних сімей, одиноких матерів (за 2015 рік – 56), 7 «дітей війни» (за 2015 рік – 7), ветеранів праці – 5 (за 2015 рік – 3). Відповідно до чинного законодавства   ці   звернення   розглянуто   першочергово   особисто головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 1063 звернення, що становить 79 % від загальної їх кількості (за 2015 рік – 521 або

66 %), роз’яснено – 275, що становить 21 % від загальної їх кількості (за 2015 рік – 265 або 34 %) та відмовлено у розгляді – 0. Всі звернення розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі запитання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 319 звернень громадян (за 2015 рік – 165): до Адміністрації Президента України – 3 (за 2015 рік – 0), Секретаріату Кабінету Міністрів України – 3 (за 2015 рік – 3),  Апарату  Верховної  Ради України – 1 (за 2015 рік  –  0),  Представника  Уповноваженого  Верховної  Ради  України  з  прав людини – 1 (за 2015 рік – 0), народних депутатів України – 5 (за 2015 рік – 4),  Генеральної прокуратури України – 1 (за 2015 рік – 0), редакції газети «Сільські вісті» – 1 (за 2015 рік – 0), депутатів обласної ради – 1 (за 2015    рік – 2), облдержадміністрації – 8 (за 2015 рік – 6), на Урядову гарячу лінію – 270 (за 2015 рік – 134), до обласного контактного центру – 25 (за 2015 рік – 15).

Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з відповідним періодом 2015 року, збільшилася на 154 звернення. Даний показник отримано за рахунок збільшення кількості заяв і скарг громадян, надісланих на Урядову гарячу лінію та до обласного контактного центру щодо нарахування та отримання житлових субсидій, різних державних соціальних виплат сім’ям з дітьми та малозабезпеченим сім’ям, незадовільного медичного обслуговування.

За 2016 рік до органів місцевого самоврядування надійшло 4701 звернення, що на 604 менше у порівнянні з 2015 року (5305).

Найбільше звернень надійшло до Кибинської – 434 (за 2015 рік – 224), Зубівської – 347 (за 2015 рік – 294), Зуєвецької – 291 (за 2015 рік – 94) сільських рад.

На особистому прийомі у керівництва органів місцевого самоврядування побувало 3276 громадян, що на 137 осіб більше проти 2015 року (3139). Найбільше у голів Кибинської сільської ради – 432 (за 2015 рік – 173), Зубівської сільської ради – 347 (за 2015 рік – 294), Клюшниківської сільської ради – 250 (за 2015 рік – 52).

Збільшилася кількість колективних та зменшилась кількість повторних  звернень від громадян району. Відповідно колективних – 75 (за 2015 року – 62), повторних – 17 (за 2015 рік – 23).

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан,  до органів місцевого самоврядування за відповідний період звернулося 510 членів багатодітних сімей, одиноких матерів (за 2015 рік – 520), 396 «дітей війни» (за 2015 рік – 358),  208  ветеранів  праці  (за  2015  рік  –  213),  учасників  та  інвалідів війни,        

учасників бойових дій – 251 (за 2015   рік – 198), інвалідів І, ІІ, ІІІ груп – 121 (за 2015 рік – 103), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 78 (за 2015 рік – 49).

Усього у зверненнях громадян району до органів місцевого самоврядування протягом 2016 року порушено 4706 питань (за 2015 рік – 5305). Найбільшу частку з них становлять питання аграрної політики і земельних відносин: виділення земельних ділянок в натурі, оформлення державних актів на землю, індивідуального землекористування, безкоштовної приватизації земельних ділянок – 1458 (за 2015 рік – 1654), соціального захисту: надання матеріальних допомог, пільг, компенсацій, житлових субсидій – 1215 (за 2015 рік – 1826), транспорту і зв’язку: забезпечення якісної роботи дротового радіомовлення, телефонного та поштового зв’язку, пасажирського транспорту – 153 (за 2015 рік – 97), комунального господарства: реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг, каналізаційних систем, водогонів, встановлення вуличного освітлення – 134 (за 2015 рік – 95), сімʼї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 121 (за 2015 рік – 63).

Особлива увага райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування звернута на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями.  В організаціях, установах системи соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»), при районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надається послуга «соціального таксі» для безкоштовного перевезення інвалідів. Такою послугою в 2016 році скористалося 20 осіб. Організовано роботу «мультидисциплінарної команди» для надання соціальних послуг  швачки, майстра по пошиву та ремонту взуття, перукаря мешканцям віддалених сіл. Даною командою здійснено 63 виїзди та надано послуг за відповідний період  740 особам. Забезпечуються інваліди технічними засобами пересування та реабілітації, ортопедичними виробами. Протягом 2016 року в пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації звернулось 55 осіб.

Для зниження соціальної напруги в районі, в 2016 році в райдержадміністрації проведено 13 «круглих столів», 6 засідань Громадської ради при райдержадміністрації, 1 громадське слухання та 6 засідань робочих груп за участю представників громадськості. При райдержадміністрації працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги.

Управління та відділи райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування посилили увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників, а також до організації особистого, виїзного прийомів громадян та ведення діловодства за зверненнями  громадян.

Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

 

 

Наверх ↑