Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік.

Версія для друкуВерсія для друку

 

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік.

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік розглянуто на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 25.01.2018 року, за І квартал 2018 року – 26.04.2018 року, за перше півріччя 2018 року – 26.07.2018 року, за 9 місяців 2018 року – 25.10.2018 року,  за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 25.01.2018 № 41 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік», від 07.05.2018 № 183      « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2018 року», від 02.08.2018 № 282 «Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2018 року» та від 30.10.2018 № 370 «Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2018 року». 

В 2018 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

         затверджено графік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

         затверджено графіки проведення «гарячої» телефонної лінії;

затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищних рад району;

щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;

щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії  в органах виконавчої влади.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом 2018 року проведено перевірки стану та організації контролю за розглядом звернень громадян в секторі інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва  райдержадміністрації,   секторі   містобудування,   архітектури та з

питань цивільного захисту райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення  райдержадміністрації, відділі освіти райдержадміністрації, відділі культури і архіву райдержадміністрації, відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділі ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації, службі у справах дітей райдержадміністрації, Вовнянській сільській раді, виконкомах Великобайрацької, Ярмаківської, Зуєвецької, Черевківської, Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Савинцівської, Великообухівської,  Біликівської, Хомутецької, Черкащанської, Шахворостівської, Солонцівської, Зубівської, Петрівцівської, Попівської, Остапівської, Гаркушинської, Дібрівської сільських рад та у виконкомах Комишнянської  і Ромоданівської селищних рад, Миргородському об’єднаному управлінні ПФУ Полтавської області, районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Комунальному некомерційному підприємстві «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», Миргородській центральній районній лікарні. Недоліки, виявлені в ході перевірки, були усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування в 2018 році проведено 5 перевірок   додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомах Остапівської, Петрівцівської, Савинцівської, Шахворостівської, Хомутецької сільських рад, в ході яких надано методичну та практичну допомогу.  Інформація за підсумками перевірок доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники сектору інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, сектору містобудування, архітектури та з питань цивільного захисту райдержадміністрації, управління соціального захисту населення  райдержадміністрації, відділу освіти райдержадміністрації, відділу культури і архіву райдержадміністрації, відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації, служби у справах дітей райдержадміністрації, Вовнянської сільської ради, виконкомів Великобайрацької, Ярмаківської, Зуєвецької, Черевківської, Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Савинцівської, Великообухівської,  Біликівської, Хомутецької, Черкащанської, Шахворостівської,    Солонцівської,    Зубівської,    Петрівцівської,   Попівської,  

Остапівської, Гаркушинської, Дібрівської сільських рад та виконкомів Комишнянської  і Ромоданівської селищних рад, Миргородського об’єднаного управління ПФУ Полтавської області, районного центру соціальних  служб для

сім’ї, дітей та молоді, Комунального некомерційного підприємства «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», Миргородської центральної районної лікарні.

В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.

В 2018 році проведено 12 Днів контролю та 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданні постійно діючої комісії розглянуто 12 звернень.

Щоквартально   проводиться   оцінювання   рівня   організації   роботи  зі

зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження  методики  оцінювання  рівня організації роботи із зверненнями в

органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд райдержадміністрації з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються  графіки особистого, виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній, інформації про роботу із зверненнями громадян.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

Протягом 2018 року керівництвом райдержадміністрації проведено 141 особистий та 74 виїзних прийомів громадян. На прийомах побувало 189 заявників (за 2017 рік – 231). Зокрема у голови райдержадміністрації проведено 18 особистих прийомів громадян, звернулось 22 особи (за 2017 рік  – 30), виїзних прийомів – 16, звернулось 13 осіб (за 2017 рік  – 22). У заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації проведено 123 особистих прийомів, звернулось – 93 особи (за 2017  рік  – 108), виїзних прийомів – 58, звернулось – 61 особа (за 2017 рік – 71). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб в 2018 році звернулось 20 жителів району (за 2017 рік – 17).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно   до   вимог   вищезазначеного   Указу,    щоквартально     готуються

 інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться    щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до  керівництва райдержадміністрації для вжиття  негайних  заходів  реагування  та  вирішення нагальних проблем жителів району.

Протягом 2018 року до райдержадміністрації надійшло 1110 звернень, що  на  145  звернень  менше  порівняно з 2017 роком (1255).

         Письмових звернень надійшло – 921 (за 2017 рік – 1024), електронних звернень не надходило. Колективних заяв і скарг отримано – 12 (за 2017 рік – 12), повторних – 10 (за 2017 рік – 7). За звітний період спостерігається тенденція збільшення  повторних звернень. Причиною, що зумовлює надходження повторних звернень є небажання заявників сприймати надані роз’яснення на порушені питання.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації в 2018 році, 99,9 % становлять заяви, 0,1% – скарги.

Заявниками було порушено 1116 питань (за 2017 рік – 1255).

Дані аналізу питань, порушених у зверненнях громадян за 2018 рік свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 866 (за 2017 рік – 1037), охорони     здоров’я – 44 (за 2017 рік – 22), комунального господарства – 33 (за 2017 рік – 28), аграрної політики і земельних відносин – 30 (за 2017 рік – 41), транспорту і зв'язку – 29 (за 2017  рік – 14), освіти – 17 (за 2017 рік –  15).

На жаль, продовжують звертатись з проханням надання матеріальної допомоги молоді люди, пенсіонери та сім’ї, які з тих чи інших причин потрапили у скрутне становище. На лікування 68 онкохворим громадянам району виділено по 2000 грн. та 3 – по 1500 грн., які звернулися з відповідними заявами до райдержадміністрації.

Для підтримки сімей загиблих учасників антитерористичної операції на Сході країни в І, ІІ та ІІІ кварталі виділено по 2000 грн. , а саме  Зуєнку М.С. з            с. Шарківщина, Федоряці В.М. з  с. Трудолюб, Авраменку І.І. з смт Ромодан, Ковтун Л.О. з с. Черевки, Щербань М.Г. з с. Малі Сорочинці; по 1000 грн. Кузьменко В.Б. з с. Петрівці та Тарасенку М.І. з с. Вовнянка, в ІV кварталі відповідно по 8000 грн. та по 4000 грн.

Надано матеріальну допомогу по 2000 грн. 27 демобілізованим   учасникам бойових   дій   в   зоні   проведення   АТО,   по   5000 грн.   виділено

військовослужбовцям Жукотському Р.О., Педоричу Ю.М. та  Макарцю Ю.І., пораненим  в зоні проведення АТО.

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулися  267 інвалідів І, ІІ, ІІІ групи (за 2017 рік – 225), 17 осіб з багатодітних сімей, одиноких матерів (за 2017 рік – 30), 12 учасників   та   інвалідів   війни,   учасників   бойових дій  (за 2017 рік – 61),  11 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (за 2017 рік – 204),  11 «дітей війни» (за 2017 рік – 4), 5 ветерані праці (за 2017 рік – 5). Відповідно до чинного                    законодавства   ці   звернення   розглянуто   першочергово   особисто   головою

 райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації   за     відповідний   період,   вирішено     позитивно   615

звернень, що становить 55 % від загальної їх кількості (за 2017 рік – 1014  або

81 %), роз’яснено – 495, що становить 45 % від загальної їх кількості (за 2017 рік – 241 або 19 %) та відмовлено у розгляді – 0. Всі звернення розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі питання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

         За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 340 звернень громадян (за 2017 рік – 189): до Адміністрації Президента України – 1 (за 2017 рік – 2), народних депутатів України – 34 (за 2017 рік – 9),  облдержадміністрації – 8 (за 2017 рік – 3), департаментів облдержадміністрації – 9 (за 2017 рік – 0), ГУ Держпродспоживслужби у Полтавській області  – 1 ( за 2017 рік  – 0), на Урядову гарячу лінію – 271 (за 2017 рік – 150), до обласного контактного центру – 16 (за 2017 рік – 16).

Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з відповідним періодом 2017 року, збільшилася на 151 звернення. Даний показник отримано за рахунок збільшення кількості заяв і скарг громадян, надісланих до народних депутатів України, на Урядову гарячу лінію з питань призначення житлової субсидії, надання матеріальної допомоги, діяльності медичних закладів, забезпечення ліками на пільговій основі.

         За 2018 рік до органів місцевого самоврядування надійшло 4857 звернень, що на 245 більше у порівнянні з 2017 роком (4612).

         Найбільше звернень надійшло до Попівської – 474 (за 2017 рік – 251), Шахворостівської – 444 (за 2017 рік – 444), Великобайрацької – 442 (за 2017  рік – 270), Зубівської – 331 ( за 2017 рік – 418), Кибинської – 318 (за 2017 рік – 410) сільських рад.

         На особистому прийомі у керівництва органів місцевого самоврядування побувало 3496 громадян, що на 53 особи менше ніж в 2017 році (3549). Найбільше у голів Шахворостівської сільської ради – 421 (за 2017 рік – 421), Великобайрацької сільської ради – 418 (за 2017 рік – 270), Зубівської сільської ради – 331 (за 2017 рік – 418), Черкащанської сільської ради – 244 (за 2017     рік – 203).

         Зменшилася кількість колективних та збільшилася кількість повторних звернень від громадян району. Відповідно колективних – 91 (за 2017 рік – 97), повторних – 45 (за 2017 рік – 19).

         Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан,  до органів місцевого самоврядування за відповідний період звернулося 468  «дітей війни»  (за  2017 рік – 289), 396 учасників  та  інвалідів  війни,  учасників  бойових  дій  (за 2017   рік – 310), 381 ветеранів праці (за 2017 рік – 320), 210 членів багатодітних сімей, одиноких матерів (за 2017 рік – 313), 181 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (за 2017 рік – 148), 169 інваліда І, ІІ, ІІІ груп (за 2017 рік – 134).

Усього у зверненнях громадян району до органів місцевого самоврядування протягом 2017 року порушено 4857 питань (за 2017 рік – 4612). Найбільшу частку з них становлять питання аграрної політики і земельних відносин: виділення земельних ділянок в натурі, оформлення державних актів на землю, індивідуального землекористування, безкоштовної приватизації    земельних ділянок   –   2058 (за 2017 рік – 1264), соціального захисту: надання матеріальних допомог, пільг, компенсацій, житлових субсидій – 1055 (за 2017 рік – 1352), комунального господарства: реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг, водогонів, встановлення вуличного освітлення – 288 (за 2017   рік – 100), праці і заробітної плати: погашення заборгованості із заробітної плати, працевлаштування, постановка на облік  в центрі зайнятості – 187 (за 2017 рік – 181), забезпечення дотримання законності та охорони    правопорядку – 64 (за 2017   рік – 84), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 64 (за 2017 рік – 127), транспорту і зв’язку: забезпечення якісної роботи дротового радіомовлення, телефонного та поштового зв’язку, пасажирського транспорту – 63 (за 2017 рік – 299).

         Особлива увага райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування звернута на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями.  В організаціях, установах системи соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»), при районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надається послуга «соціального таксі» для безкоштовного перевезення інвалідів. Такою послугою в 2018 році скористалося 18 осіб. Організовано роботу «мультидисциплінарної команди» для надання соціальних послуг  швачки, майстра по пошиву та ремонту взуття, перукаря мешканцям віддалених сіл. Даною командою здійснено 42 виїздів до 42 сіл району та надано послуги 295 особам. Забезпечуються інваліди технічними засобами пересування та реабілітації, ортопедичними виробами. Протягом 2018 року в пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації звернулось 77 осіб, видано 77 засобів реабілітації.

         Для зниження соціальної напруги в районі, за 2018 рік в райдержадміністрації проведено 17 засідань «круглого столу», 5 засідань Громадської ради при райдержадміністрації, 5 громадських слухань  та 16 засідань робочих груп за участю представників громадськості. При райдержадміністрації працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Також діє електронний кабінет користувача на порталі державних послуг iGov.org.ua, через який громадяни можуть записатися на прийом до керівництва райдержадміністрації та надіслати електронну заяву. В 2018 році такою послугою ніхто не скористався.

Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

 

 

 

 

Наверх ↑