Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2015 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв,скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.
Питання роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік розглянуто на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 25 лютого 2015 року, за І квартал 2015 року – 23 квітня 2015 року, за перше півріччя 2015 року – 23 липня 2015 року, за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 27.02.2015 № 37 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2014 рік», від 27.04.2015  № 79 « Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2015 року» та від 28.07.2015  № 131 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2015 року».
У 2015 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:
затверджено графік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;
затверджено графіки проведення «гарячої» телефонної лінії;
затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищних рад району;
щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;
щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.
Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії  в органах виконавчої влади.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом 9 місяців 2015 року проведено перевірки стану та організації контролю за розглядом звернень громадян в  секторах: інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, містобудування та архітектури райдержадміністрації, у справах сімʼї, молоді та спорту райдержадміністрації, відділі освіти райдержадміністрації, відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації, фінансовому управлінні райдержадміністрації, управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, службі     у     справах     дітей     райдержадміністрації, Комунальному закладі «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги»,Управлінні Пенсійного фонду України в м. Миргороді та Миргородському районі,  районному центрі соціальних служб для сімʼї, дітей та молоді, Вовнянській сільській раді, виконкомах Хомутецької, Біликівської, Черкащанської, Шахворостівської, Великобайрацької, Великообухівської, Ярмаківської, Великосорочинської, Черевківської, Зуєвецької, Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Солонцівської, Поливʼянської, Петрівцівської  сільських рад та виконкомі Ромоданівської селищної ради.  Недоліки, виявлені в ході перевірки, були усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування протягом 9 місяців  2015 року проведено 7 перевірок   додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомах Гаркушинської, Зуєвецької, Великообухівської, Поливʼянської, Клюшниківської, Остапівської, Слобідської  сільських рад, в ході яких надано методичну та практичну допомогу.  Інформація за підсумками перевірок доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.
Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники секторів: інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, містобудування та архітектури райдержадміністрації, у справах сімʼї, молоді та спорту райдержадміністрації, відділу освіти райдержадміністрації, відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, фінансового управління райдержадміністрації, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, служби у справах дітей райдержадміністрації, Комунального закладу «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», Управління Пенсійного фонду України в м. Миргороді та Миргородському районі,  районного центру соціальних служб для сімʼї, дітей та молоді, Вовнянської сільської ради, виконкомів Хомутецької, Біликівської, Черкащанської, Шахворостівської, Великобайрацької, Великообухівської, Ярмаківської, Великосорочинської, Черевківської, Зуєвецької, Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Солонцівської, Поливʼянської, Петрівцівської  сільських рад та виконкому Ромоданівської селищної ради.   За результатами звітувань та з метою покращення стану організації роботи зі зверненнями громадян головою райдержадміністрації було дано 2 доручення.
В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.
В зв’язку з кадровими змінами розпорядженням голови районної державної адміністрації від 24.07.2015 року № 125 затверджено  новий   склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.

За 9 місяців 2015 року проведено 9 Днів контролю та 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданні постійно діючої комісії розглянуто 9 звернень.
Щоквартально проводиться оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями в органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.
Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд райдержадміністрації з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.
У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються  інформації про роботу із зверненнями громадян, графіки особистого, виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній.
На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.
Протягом 9 місяців 2015 року керівництвом райдержадміністрації проведено 78 особистих та 47 виїзних прийомів громадян. На прийомах побувало 134 заявника (за 9 місяців 2014 року – 102). Зокрема у голови райдержадміністрації проведено 18 особистих прийомів громадян, звернулось 16 осіб (за 9 місяців 2014 року  – 12), виїзних прийомів – 19, звернулось 10 осіб (за 9 місяців 2014 року  – 10). У заступників голови райдержадміністрації проведено 60 особистих прийоми, звернулось – 65 осіб (за 9 місяців 2014     року  – 35), виїзних прийомів – 28, звернулось – 43 особи (за 9 місяців 2014 року – 35). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.
В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб за 9 місяців 2015 року звернулось 20 жителів району (за 9 місяців 2014 року – 14).
За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно  до   вимог   вищезазначеного   Указу,   щоквартально       готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до  керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

За 9 місяців 2015 року до райдержадміністрації надійшло 558 звернень, що на 124 звернення більше порівняно з відповідним періодом 2014 року (434). Письмових звернень надійшло – 424 (за 9 місяців 2014 року – 332). Колективних заяв і скарг отримано – 16 (за 9 місяців 2014 року – 16), повторних – 4 (за 9 місяців 2014 року – 1). За звітний період спостерігається тенденція збільшення  повторних звернень.
З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період 2015 року, 99% становлять заяви, 0,1% - скарги та 0,9% - пропозиції (зауваження).
Заявниками було порушено 558 питань (за 9 місяців  2014 року – 434).
Дані аналізу питань, порушених у зверненнях громадян за 9 місяців 2015 року свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 357 (за 9 місяців 2014 року – 320), аграрної політики і земельних відносин – 80 (за 9 місяців 2014 року – 30), освіти – 18 (за 9 місяців  2014 року –  6), праці і заробітної плати – 15 (за 9 місяців 2014 року – 2), комунального господарства – 11 (за 9 місяців 2014 року – 24), охорони здоров’я   – 10 (за 9 місяців 2014 року – 7).
На жаль, продовжують звертатись з проханням надання матеріальної допомоги молоді люди, пенсіонери та сім’ї, які з тих чи інших причин потрапили у скрутне становище. Для покриття збитків від пожежі виділено 1000 грн.  Свистич О.І.  з     смт Комишня. На лікування онкохворих Черкас В.І. з смт Комишня, Матвійку Ю.А. з с. Великі Сорочинці, Біловій А.О. з                  с. Дібрівка, Марченко Г. М. з с. Гасенки, Моргун В.О. з с. Показове,    Мазепенко М.Я. з с. Мокріївка, Яценко К.І. з с. Бакумівка, Ященко Н.А. з          с. Петрівці, Романенко В.М. з с. Радченки, Буряк К.Ф. з с. Клюшниківка виділено по 1000 грн., Василенко В.В. з с. Кибинці, Нестеренко Н.В. з                с. Дібрівка на лікування дітей виділено по 1000 грн., Коваленку В.І. з смт Ромодан, Турбабі Р.М. з с. Великі Сорочинці, Дзюбенку О.П. з с. Білики, учасникам антитерористичної операції на Сході України,  виділено по 1000 грн. на лікування після поранень.
Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулося  72 інваліди І, ІІ, ІІІ груп (за 9 місяців 2014 року – 19), 52 особи з багатодітних сімей, одиноких матерів (за 9 місяців 2014 року – 64), 16 учасників та інваліда війни, учасників бойових дій  (за 9 місяців 2014 року – 4), 5 «дітей війни» (за 9 місяців 2014   року – 2). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 358 звернень, що становить 64% від загальної їх кількості (за 9 місяців 2014 року – 326 або 75%), роз’яснено – 200, що становить 36% від загальної їх кількості (за 9 місяців 2014 року – 108 або 25%) та відмовлено у розгляді – 0. Всі звернення розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі запитання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 84 звернення громадян (за 9 місяців  2014 року – 52): до Секретаріату Кабінету Міністрів України – 1 (за 9 місяців 2014 року – 0),  народних депутатів України – 3 (за 9 місяців 2014 року – 3), депутатів обласної ради – 2 (за 9 місяців 2014 року – 2), обласної ради – 1 (за 9 місяців 2014 року – 0), облдержадміністрації – 2 (за 9 місяців 2014 року – 4), на Урядову гарячу лінію – 63 (за 9 місяців 2014 року – 32), до обласного контактного центру – 12 (за 9 місяців 2014 року – 9). Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня , у порівнянні з відповідним періодом 2014 року, збільшилася на 32 звернення.
За 9 місяців 2015 року до органів місцевого самоврядування надійшло 3438 звернень, що на 1137 більше у порівнянні з відповідним періодом 2014 року (2301).
Найбільше звернень надійшло до Шахворостівської – 643 (за 9 місяців 2014 року – 172), Хомутецької – 379 (за 9 місяців 2014 року – 162), Клюшниківської  – 211 (за 9 місяців 2014 року – 165), Великобайрацької – 210 (за 9 місяців 2014 року – 120) сільських рад.
На особистому прийомі у керівництва органів місцевого самоврядування побувало 1788 громадян, що на 596 осіб більше проти відповідного періоду 2014 року (1192). Найбільше у голів Шахворостівської сільської ради – 640 (за 9 місяців  2014 року – 169), Зубівської сільської ради – 130 (за 9 місяців 2014    року – 92), Черкащанської сільської ради – 114 (за 9 місяців 2014    року – 40).
Збільшилася кількість колективних та повторних звернень від громадян району. Відповідно колективних – 34 (за 9 місяців 2014 року – 27), повторних – 10 (за 9 місяців 2014 року – 3).
Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан,  до органів місцевого самоврядування за відповідний період звернулося 453 члени багатодітних сімей, одиноких матерів (за 9 місяців 2014 року – 134), 258 «дітей війни» (за 9 місяців 2014 року – 135), 171 ветеран праці (за 9 місяців 2014 року – 163), учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 136 (за 9 місяців 2014   року – 60), інвалідів І, ІІ, ІІІ груп – 63 (за 9 місяців 2014 року – 51), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 39 (за 9 місяців 2014 року – 35).
Усього у зверненнях громадян району до органів місцевого самоврядування протягом 9 місяців 2015 року порушено 3470 питань (за 9 місяців 2014 року – 2331). Найбільшу частку з них становлять питання аграрної політики і земельних відносин: виділення земельних ділянок в натурі, оформлення державних актів на землю, індивідуального землекористування, безкоштовної приватизації земельних ділянок – 1175 (за 9 місяців 2014 року – 859), соціального захисту: надання матеріальних допомог, пільг, компенсацій, житлових субсидій – 1087 (за 9 місяців 2014 року – 447), праці і заробітної плати: погашення заборгованості із заробітної плати, працевлаштування, постановка на облік  в центрі зайнятості – 170 (за 9 місяців 2014 року – 218), комунального господарства: реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг, каналізаційних систем, водогонів, встановлення вуличного освітлення – 60 (за 9 місяців 2014 року – 105), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 60 (за 9 місяців 2014 року – 92), транспорту і зв’язку: забезпечення якісної роботи дротового радіомовлення, телефонного та поштового зв’язку, пасажирського транспорту – 54 (за 9 місяців 2014 року – 98).

Особлива увага райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування звернута на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями.  В організаціях, установах системи соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»), при районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надається послуга «соціального таксі» для безкоштовного перевезення інвалідів. Такою послугою за 9 місяців 2015 року скористалося 8 осіб. Організовано роботу «мультидисциплінарної команди» для надання соціальних послуг  швачки, майстра по пошиву та ремонту взуття, перукаря мешканцям віддалених сіл. Даною командою здійснено 36 виїздів та надано послуг за відповідний період 398 особам. Забезпечуються інваліди технічними засобами пересування та реабілітації, ортопедичними виробами. За звітний період 2015 року в пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації звернулось 54 особи.
Для зниження соціальної напруги в районі, за 9 місяців 2015 року в райдержадміністрації проведено 9 «круглих столів», 5 засідань Громадської ради при райдержадміністрації,  1 громадське слухання та 7 засідань робочих груп за участю представників громадськості. При райдержадміністрації працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги.
Управління та відділи райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування посилили увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників, а також до організації особистого, виїзного прийомів громадян та ведення діловодства за зверненнями громадян.
Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

Наверх ↑