Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року

Версія для друкуВерсія для друку

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року

 

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік розглянуто на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 25.01.2018 року, за І квартал 2018 року – 26.04.2018 року, за перше півріччя 2018 року – 26.07.2018 року, за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 25.01.2018 № 41 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік», від 07.05.2018 № 183 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2018 року» та від 02.08.2018 № 282 «Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2018 року».

         У 2018 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

         затверджено графік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

         затверджено графіки проведення «гарячої» телефонної лінії;

затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищних рад району;

щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;

щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії  в органах виконавчої влади.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом 9 місяців 2018 року проведено перевірки стану та організації контролю за розглядом звернень громадян в секторі інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення  райдержадміністрації, відділі освіти райдержадміністрації, відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділі ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації, Вовнянській сільській раді, виконкомах Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Савинцівської, Великообухівської,  Біликівської, Хомутецької, Черкащанської, Шахворостівської, Солонцівської, Зубівської, Петрівцівської, Попівської, Остапівської, Гаркушинської, Дібрівської сільських рад та у виконкомі Комишнянської селищної ради, Миргородському об’єднаному управлінні ПФУ Полтавської області, районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Комунальному некомерційному підприємстві «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги». Недоліки, виявлені в ході перевірки, були усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування протягом  9 місяців  2018 року проведено 3 перевірки   додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомах Остапівської, Петрівцівської та Савинцівської сільських рад, в ході яких надано методичну та практичну допомогу.  Інформація за підсумками перевірок доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним особам для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники сектору інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, управління соціального захисту населення  райдержадміністрації, відділу освіти райдержадміністрації, відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації, Вовнянської сільської ради, виконкомів Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Савинцівської, Великообухівської,  Біликівської, Хомутецької, Черкащанської, Шахворостівської, Солонцівської, Зубівської, Петрівцівської, Попівської, Остапівської, Гаркушинської, Дібрівської сільських рад та виконкому Комишнянської селищної ради, Миргородського об’єднаного управління ПФУ Полтавської області, районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Комунального некомерційного підприємства «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги».

В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.

За 9 місяців 2018 року проведено 9 Днів контролю та 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданні постійно діючої комісії розглянуто 9 звернень.

Щоквартально   проводиться   оцінювання   рівня   організації   роботи  зі

зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження  методики  оцінювання  рівня організації роботи із зверненнями в

органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд райдержадміністрації з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються  інформації про роботу із зверненнями громадян, графіки особистого, виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

Протягом 9 місяців 2018 року керівництвом райдержадміністрації проведено 104 особистих та 55 виїзних прийомів громадян. На прийомах побувало 159 заявників (за 9 місяців 2017 року – 189). Зокрема у голови райдержадміністрації проведено 14 особистих прийомів громадян, звернулось 18 осіб (за 9 місяців 2017 року  – 26), виїзних прийомів – 12, звернулось 11 осіб (за 9 місяців 2017 року  – 19). У заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації проведено 90 особистих прийомів, звернулось – 81 особа (за 9 місяців 2017     року  – 89), виїзних прийомів – 43, звернулось – 49 осіб (за 9 місяців 2017 року – 55). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб за 9 місяців 2018 року звернулось 10 жителів району (за 9 місяців 2017 року – 14).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться    щоквартальний

аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до  керівництва райдержадміністрації для вжиття  негайних  заходів  реагування  та

 вирішення нагальних проблем жителів району.

За 9 місяців 2018 року до райдержадміністрації надійшло 810 звернень, що  на  220  звернень  менше  порівняно з відповідним періодом 2017 року (1030). Письмових звернень надійшло – 651 (за 9 місяців 2017 року – 841), електронних звернень не надходило. Колективних заяв і скарг отримано – 11 (за 9 місяців 2017 року – 12), повторних – 10 (за 9 місяців 2017 року – 6). За звітний період спостерігається тенденція зменшення  колективних звернень та збільшення повторних. Причиною, що зумовлює надходження повторних звернень є небажання заявників сприймати надані роз’яснення на порушені питання.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період 2018 року, 99,9 % становлять заяви, 0,1% – скарги.

Заявниками було порушено 815 питань (за 9 місяців  2017 року – 1030).

Дані аналізу питань, порушених у зверненнях громадян за 9 місяців 2018 року свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 607 (за 9 місяців 2017 року – 871), охорони здоров’я   – 32 (за 9 місяців 2017 року – 19), транспорту і зв'язку – 28 (за 9 місяців 2017 року – 4), комунального господарства – 28 (за 9 місяців 2017 року – 24), освіти – 16 (за 9 місяців  2017 року –  12).

На жаль, продовжують звертатись з проханням надання матеріальної допомоги пенсіонери, молоді люди та сім’ї, які з тих чи інших причин потрапили у скрутне матеріальне становище. На лікування онкохворих виділено по 2000 грн. 67 громадянам, які звернулися з відповідними заявами до райдержадміністрації.  

Для підтримки сімей загиблих учасників антитерористичної операції на Сході України щомісячно виділяється допомога по 2000 грн. , а саме  Зуєнку М.С. з с. Шарківщина, Федоряці В.М. з  с. Трудолюб, Авраменку І.І. з             смт Ромодан, Ковтун Л.О. з с. Черевки, Щербань М.Г. з с. Малі Сорочинці; по 1000 грн. Кузьменко В.Б. з с. Петрівці та Тарасенку М.І. з с. Вовнянка.

Надано матеріальну допомогу по 2000 грн.  25 демобілізованим учасникам бойових дій в зоні проведення АТО, по 5000 грн. виділено  військовослужбовцям Жукотському Р.О. та  Макарцю Ю.І., пораненим  в зоні проведення АТО.

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулося  231 інваліда І, ІІ, ІІІ

груп (за 9 місяців 2017 року – 181), 10 учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій  (за 9 місяців 2017 року – 33), 10 осіб з багатодітних сімей, одиноких матерів (за 9 місяців 2017 року – 24), 9 «дітей війни» (за 9 місяців    2017 року – 2). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 396 звернень, що становить 49 % від загальної їх кількості (за 9 місяців 2017 року – 856 або

83 %), роз’яснено – 414, що становить 51 % від загальної їх кількості (за 9 місяців 2017 року – 174 або 17 %) та відмовлено у розгляді – 0. Всі звернення

розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі запитання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

         За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 168 звернень громадян (за 9 місяців  2017 року – 140): до Адміністрації Президента    України – 1 (за 9 місяців 2017 року – 2), народних депутатів України – 16 (за 9 місяців 2017 року – 7),  облдержадміністрації – 5 (за 9 місяців 2017 року – 2), департаментів облдержадміністрації – 7 (за 9 місяців 2017 року – 0), на Урядову гарячу лінію – 126 (за 9 місяців 2017 року – 114), до обласного контактного центру – 13 (за 9 місяців 2017 року – 12).

Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з відповідним періодом 2017 року, збільшилася на 28 звернень. Даний показник отримано за рахунок збільшення кількості заяв і скарг громадян, надісланих до народних депутатів України, на Урядову гарячу лінію з питань надання матеріальної допомоги, діяльності медичних закладів, забезпечення ліками на пільговій основі.

         Особлива увага райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування приділяється на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями.  В організаціях, установах системи соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»), при районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надається послуга «соціального таксі» для безкоштовного перевезення інвалідів. Такою послугою за 9 місяців 2018 року скористалося 13 осіб. Організовано роботу «мультидисциплінарної команди» для надання соціальних послуг  швачки, майстра по пошиву та ремонту взуття, перукаря мешканцям віддалених сіл. Даною командою здійснено 24 виїзди до 24 сіл району та надано 611 послуг за відповідний період 262 особам. Забезпечуються інваліди технічними засобами пересування та реабілітації, ортопедичними виробами. За звітний період 2018 року в пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації звернулось 72 особи, видано 72 засоби реабілітації.

         Для зниження соціальної напруги в районі, за 9 місяців 2018 року в райдержадміністрації проведено 10 засідань «круглого столу», 3 засідання Громадської ради при райдержадміністрації, 5 громадських слухань  та 5 засідання     робочих     груп     за   участю   представників   громадськості.  При

райдержадміністрації працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Також діє електронний кабінет користувача на порталі державних послуг iGov.org.ua, через який громадяни можуть записатися на прийом до керівництва райдержадміністрації та надіслати електронну заяву. За 9 місяців 2018 року такою послугою ніхто не скористався.

          Управління та відділи райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування посилили увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників, а також до організації особистого, виїзного прийомів громадян та ведення діловодства за зверненнями  громадян.

          Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

Наверх ↑