Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року.

Версія для друкуВерсія для друку

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року.

 

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік розглянуто на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 28 лютого 2019 року, за         І квартал 2019 року – 25 квітня 2019 року, перше півріччя 2019 року – 25 липня 2019 року, за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 05.03.2019 № 42 «Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2018 року», від 26.04.2019 № 79 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2019 року» та від 30.07.2019 № 125 «Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2019 року».

         У 2019 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

         затверджено графік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

         затверджено графіки проведення «гарячої» телефонної лінії;

затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищних рад району;

щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;

щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом 9 місяців 2019 року проведено перевірки стану та організації контролю за розглядом звернень громадян в виконкомах Великообухівської, Біликівської, Хомутецької, Черкащанської, Шахворостівської, Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Солонцівської, Зубівської, Попівської, Остапівської, Петрівцівської,  Гаркушинської, Дібрівської, Савинцівської сільських рад та Комишнянської селищної ради, Вовнянської сільської ради, відділі освіти райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, секторі інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, секторі містобудування, архітектури та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації, районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Миргородському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Полтавської області, Комунальному некомерційному підприємстві «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», Комунальному некомерційному підприємстві «Миргородська центральна районна лікарня». Недоліки, виявлені в ході перевірки, були усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування протягом 9 місяців 2019 року проведено 5 перевірок додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомах Гаркушинської, Зубівської, Кибинської, Слобідської сільських рад та Ромоданівської селищної ради, в ході яких надано методичну та практичну допомогу.  Інформація за підсумками перевірок доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним особам для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники виконкомів Великообухівської, Біликівської, Хомутецької, Черкащанської, Шахворостівської, Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Солонцівської, Зубівської, Попівської, Остапівської, Петрівцівської, Гаркушинської, Дібрівської, Савинцівської сільських рад та Комишнянської селищної ради, Вовнянської сільської ради, відділу освіти райдержадміністрації, управління соціального захисту населення  райдержадміністрації, сектору інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, сектору містобудування, архітектури та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації, районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Миргородського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області, Комунального некомерційного підприємства «Миргородський центр первинної

медико-санітарної допомоги», Комунального некомерційного підприємства «Миргородська центральна районна лікарня». 

В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.

За 9 місяців 2019 року проведено 9 Днів контролю та 8 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданні постійно діючої комісії розглянуто 8 звернень.

Щоквартально проводиться оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження  методики оцінювання  рівня організації роботи із зверненнями в

органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд райдержадміністрації з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються інформації про роботу із зверненнями громадян, графіки особистого, виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

За 9 місяців 2019 року керівництвом райдержадміністрації проведено 94 особистих та 51 виїзних прийомів громадян. На прийомах побувало 108 заявників (за 9 місяців 2018 року – 159). Зокрема у голови райдержадміністрації проведено 11 особистих прийомів громадян, звернулось 16 осіб (за 9 місяців 2018 року  – 18), виїзних прийомів – 11, звернулось 2 особи (за 9 місяців 2018 року  – 11). У заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації проведено 83 особистих прийомів, звернулось – 61 особа (за 9 місяців 2018     року  – 81), виїзних прийомів – 40, звернулось – 29 осіб (за 9 місяців 2018     року – 49). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб за 9 місяців 2019 року звернулось 10 жителів району (за 9 місяців 2018 року – 10).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до  керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

За 9 місяців 2019 року до райдержадміністрації надійшло 838 звернень, що на 28 звернень більше порівняно з відповідним періодом 2018 року (810). Письмових звернень надійшло – 730 (за 9 місяців 2018 року – 651), електронних звернень не надходило. Колективних заяв і скарг отримано – 12 (за 9 місяців 2018 року – 11), повторних – 8 (за 9 місяців 2018 року – 10). За звітний період спостерігається тенденція збільшення колективних звернень та зменшення повторних.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період 2019 року, 99,9 % становлять заяви, 0,1% – скарги.

Заявниками було порушено 851 питання (за 9 місяців 2018 року – 815).

Дані аналізу питань, порушених у зверненнях громадян за 9 місяців 2019 року свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 705 (за 9 місяців 2018 року – 607), охорони здоров’я – 35 (за 9 місяців 2018 року – 32), аграрної політики і земельних відносин – 28 (за 9 місяців 2018 року – 16), транспорту і зв'язку – 19 (за 9 місяців 2018 року – 28), комунального господарства – 17 (за 9 місяців 2018 року – 28), освіти – 7 (за 9 місяців 2018 року – 16).

На жаль, продовжують звертатись з проханням надання матеріальної допомоги пенсіонери, молоді люди та сім’ї, які з тих чи інших причин потрапили у скрутне матеріальне становище.

Надано матеріальну допомогу по 2000 грн. учасникам АТО         Кіріченку Є.В. з с. Клюшинківка, Цисю Я.С. з с. Петрівці, Бутенку Р.В. з смт Комишня, Візіру Ю.М. з с. Попівка, Лукашу Р.І. з с. Хомутець, Вовку С.В., Горичу Д.В. з с. Гаркушинці, Ярмоленку Ю.С. з с. Кибинці, Тарану Є.С. з         с. Єрки, 5000 грн. – Макусі Г.М. з с. Петрівці. Виплачено матеріальну допомогу сім’ям загиблих учасників АТО для вирішення соціально-побутових питань: по 10000 грн. – Федоряці В.М. з с. Трудолюб, Авраменку І.І. з смт Ромодан, Ковтун Л.О. та Гадлевському В.Ф. з с. Черевки,  Щербань М.Г. та Юрковець М.В. з с. Малі Сорочинці; по 5000 грн. – Кузьменко Л.Б. з с. Петрівці, Тарасенку М.І. з с. Вовнянка. Також   виділялася   матеріальна   допомога   на

лікування, згідно з поданими заявами, онкохворим та тим, хто з тих чи інших причин  потрапили у скрутне матеріальне становище.

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулося 307 інвалідів І, ІІ, ІІІ

груп (за 9 місяців 2018 року – 231), 25 осіб з багатодітних сімей, одиноких матерів (за 9 місяців 2018 року – 10), 22 учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (за 9 місяців 2019 року – 8), 9 учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (за 9 місяців 2018 року – 10), 8 «дітей війни» (за 9 місяців 2018 року – 9), 4 ветерани праці (за 9 місяців 2019 року – 5). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 637 звернень, що становить 76 % від загальної їх кількості (за 9 місяців 2018 року – 396 або

49 %), роз’яснено – 201, що становить 24 % від загальної їх кількості (за 9 місяців 2018 року – 414 або 51 %) та відмовлено у розгляді – 0. Всі звернення

розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі запитання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

         За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 268 звернень громадян (за 9 місяців 2018 року – 168): до Кабінету Міністрів України – 1 (за 9 місяців 2018 року – 1), народних депутатів України – 27 (за 9 місяців 2018 року – 16), облдержадміністрації – 9 (за 9 місяців 2018 року – 5), департаментів облдержадміністрації – 5 (за 9 місяців 2018 року – 7), на Урядову гарячу лінію – 209 (за 9 місяців 2018 року – 126), до обласного контактного центру – 17 (за 9 місяців 2018 року – 13).

Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з відповідним періодом 2018 року, збільшилася на 100 звернень. Даний показник отримано за рахунок збільшення кількості заяв і скарг громадян, надісланих до народних депутатів України, на Урядову гарячу лінію з питань надання матеріальної допомоги, діяльності медичних закладів, забезпечення ліками на пільговій основі, призначення житлової субсидії.

         Особлива увага райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування приділяється на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями. В організаціях, установах системи соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»). При районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надається послуга «соціального таксі» для безкоштовного перевезення інвалідів. Такою послугою за 9 місяців 2019 року скористалося 22 особи, надано 26 послуг. Організовано роботу «мультидисциплінарної команди» для надання соціальних послуг швачки, майстра по пошиву та ремонту взуття, перукаря мешканцям віддалених сіл. Даною командою здійснено 34 виїзди до 34 сіл району та надано 832 послуги за відповідний період 246 особам. Забезпечуються   інваліди   технічними   засобами   пересування та  реабілітації,

ортопедичними виробами. За звітний період 2019 року в пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації звернулось 76 осіб, видано 68 засобів реабілітації.

         Для зниження соціальної напруги в районі за 9 місяців 2019 року в райдержадміністрації проведено 5 засідань Громадської ради при райдержадміністрації, 8 засідань «круглого столу», 3  громадських  слухання та 7 засідання робочих груп за участю представників громадськості.

При райдержадміністрації працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Також діє електронний кабінет користувача на порталі державних послуг iGov.org.ua, через який громадяни можуть записатися на прийом до керівництва райдержадміністрації та надіслати електронну заяву. За 9 місяців 2019 року такою послугою ніхто не скористався.

          Управління та відділи райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування посилили увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників, а також до організації особистого, виїзного прийомів громадян та ведення діловодства за зверненнями  громадян.

          Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

 

 

 

 

 

Наверх ↑