Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2015 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

З метою належного контролю щодо виконання вимог вищезазначених актів, 25 лютого 2015 року на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації заслухано і обговорено питання роботи зі зверненнями громадян , що надійшли до райдержадміністрації протягом 2014 року та за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 27.02.2015   № 37 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2014 рік».

         На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України на 2015 рік в райдержадміністрації затверджено:

         графіки особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

         графік проведення «гарячої» телефонної лінії;

річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади, виконкомах сільських, селищних рад району;

щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;

щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії  в органах виконавчої влади.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом І кварталу 2015 року проведено перевірки стану та організації контролю за   розглядом

звернень громадян в секторі інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, Вовнянській сільській раді, відділі освіти райдержадміністрації, комунальному закладі «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», в виконкомах Біликівської, Хомутецької, Великообухівської, Черкащанської, Шахворостівської сільських рад. Недоліки, виявлені в ході перевірки, були усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування протягом І кварталу 2015 року проведено 1 перевірку додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомі  Дібрівської сільської ради, в ході якої надано методичну та практичну допомогу. Інформація за підсумками перевірки доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним особам для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на щотижневих нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники сектору інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, Вовнянської сільської ради, відділу освіти райдержадміністрації, комунального закладу «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», виконкомів Біликівської, Хомутецької, Великообухівської, Черкащанської, Шахворостівської сільських рад.

Протягом І кварталу 2015 року проведено 3 Дні контролю та  3  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.

В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.

Щоквартально проводиться оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630 «Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями в органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд райдержадміністрації з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються  графіки особистого, виїзного

прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній, інформації про роботу із зверненнями громадян.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

Протягом І кварталу 2015 року керівництвом райдержадміністрації проведено 28 особистих та 18 виїзних прийомів громадян. На прийомах побувало 63 заявника   (у І кварталі 2014 року – 22). Зокрема у голови райдержадміністрації проведено 6 особистих прийоми громадян, звернулось 8 осіб (у І кварталі 2014 року – 2), виїзних прийомів – 6, звернулось 5 осіб (у І кварталі 2014 року – 0). У заступників голови райдержадміністрації проведено 22 особистих прийоми, звернулось – 32 особи (у І кварталі 2014 року – 12), виїзних прийомів – 12, звернулось – 18 осіб (у І кварталі 2014 року – 8). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб у І кварталі 2015 року звернулось 4 жителі району (у І кварталі 2014 року - 4).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 214 звернень, що на 69 звернень більше в порівнянні з відповідним періодом 2014 року (145). Письмових звернень надійшло – 151 (у І кварталі 2014 року – 123). Колективних заяв і скарг отримано – 11 (у І кварталі 2014 року – 2), повторних – 1 (у І кварталі 2014 року – 0). За звітний період спостерігається тенденція збільшення колективних та повторних звернень.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом І кварталу 2015 року , 99% становлять заяви, 0,1% - скарги та 0,9% - пропозиції (зауваження).

Заявниками було порушено 214 питань (у І кварталі 2014 року – 145).

Найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 144     (у І кварталі 2014 року – 106), аграрної політики і земельних відносин – 37       (у І кварталі 2014 року – 10), науки і освіти – 11 (у І кварталі 2014 року – 2), 

праці і заробітної плати – 6 (у І кварталі 2014 року – 2), транспорту і зв’язку  – 3 (у І кварталі 2014 року – 2).

На жаль, продовжують звертатись з проханням надання матеріальної допомоги пенсіонери, сім’ї, які з тих чи інших причин потрапили у скрутне

становище. На лікування онкохворих Єщенку А.І. з с. Савинці, Ткаченко Г.І. з смт Комишня, виділено по 1000 грн., Курбатовій В.І. з с. Гаркушинці, Олексієнку М.П. з с. Велика Обухівка –  по 800 грн.

Для підтримки сімей загиблих учасників антитерористичної операції на Сході країни виділено по 400 грн. Зуєнку М.С. з с. Шарківщина, Федоряці В.М. з с. Трудолюб та Гадлевському В.Ф. з с. Черевки.  

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулося 22 члени багатодітних сімей, одиноких матерів (у І кварталі 2014 року – 12), 32 інваліди І, ІІ, ІІІ груп (у І кварталі 2014 року – 7), та 1 учасник війни (у І кварталі 2014 року – 4). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 148 звернень, що становить 69% від загальної їх кількості (у І кварталі 2014 – 112 або 77%), роз’яснено – 66, що становить 31% від загальної  кількості (у І кварталі 2014 – 33 або 23%). Всі звернення розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі запитання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 18 звернень громадян: до Секретаріату Кабінету Міністрів України – 1, депутатів обласної ради  – 2, на Урядову гарячу лінію – 14, до обласного контактного центру – 1. Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з І кварталом 2014 року, зменшилася на 11% - 18 (у І кварталі 2014 року  – 20). Даний показник отримано за рахунок зменшення кількості заяв і скарг, надісланих безпосередньо до народних депутатів України та облдержадміністрації.

Для зниження соціальної напруги в районі  протягом І кварталу 2015 року в райдержадміністрації проведено 1 засідання «круглого столу», 3 засідання Громадської ради та 4 зустрічі за участю представників громадськості. При райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги.

Управліннями та відділами райдержадміністрації посилено увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг, пропозицій заявників, а також до організації особистого, виїзного прийомів громадян та ведення діловодства за зверненнями громадян.

Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

 

Наверх ↑