Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2016 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.
З метою належного контролю щодо виконання вимог вищезазначених актів, 25 лютого 2016 року на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації заслухано і обговорено питання роботи зі зверненнями громадян , що надійшли до райдержадміністрації протягом 2015 року та за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 29.02.2016   № 38 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2015 року».
На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України на 2016 рік в райдержадміністрації затверджено:
графіки особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;
графік проведення «гарячої» телефонної лінії;
річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади, виконкомах сільських, селищних рад району;
щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;
щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.
Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії  в органах виконавчої влади.
Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом І кварталу 2016 року проведено перевірки стану та організації  контролю за   розглядом
звернень громадян в відділі освіти райдержадміністрації, Комунальному закладі «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», Вовнянській сільській раді, в виконкомах Біликівської, Хомутецької, Великообухівської, Черкащанської, Шахворостівської сільських рад. Недоліки, виявлені в ході перевірки, були усунені в робочому порядку.
Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування протягом  І кварталу 2016 року проведено 1 перевірку додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомі  Біликівської сільської ради, в ході якої надано методичну та практичну допомогу. Інформація за підсумками перевірки доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним особам для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.
Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники Вовнянської сільської ради, відділу освіти райдержадміністрації, Комунального закладу «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», виконкомів Біликівської, Хомутецької, Великообухівської, Черкащанської, Шахворостівської сільських рад.
Протягом І кварталу 2016 року проведено 3 Дні контролю та  3  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.
В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.
Щоквартально проводиться оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630 «Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями в органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.
Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд райдержадміністрації з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.
У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються  графіки особистого, виїзного
прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній, інформації про роботу із зверненнями громадян.
На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.
Протягом І кварталу 2016 року керівництвом райдержадміністрації проведено 42 особистих та 25 виїзних прийомів громадян. На прийомах побувало 52 заявника (у І кварталі 2015 року – 63). Зокрема у голови райдержадміністрації проведено 6 особистих прийомів громадян, звернулось 6 осіб (у І кварталі 2015 року – 8), виїзних прийомів – 7, звернулось 8 осіб            (у І кварталі 2015 року – 5). У заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації  проведено 36 особистих прийоми, звернулось – 24 особи (у І кварталі 2015 року – 32), виїзних прийомів – 18, звернулось – 14 осіб           (у І кварталі 2015 року – 18). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.
В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб у І кварталі 2016 року звернулось 2 жителі району (у І кварталі 2015 року - 4).
За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.
За звітний період до райдержадміністрації надійшло 435 звернень, що на 221 звернення більше в порівнянні з відповідним періодом 2015 року (214). Письмових звернень надійшло – 383 (у І кварталі 2015 року – 151). Колективних заяв і скарг отримано – 7 (у І кварталі 2015 року – 11), повторних – 4 (у І кварталі 2015 року – 1). За звітний період спостерігається тенденція зменшення колективних та збільшення повторних звернень.
З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом І кварталу 2016 року , 99% становлять заяви, 0,1% - скарги та 0,9% - пропозиції (зауваження).
Заявниками було порушено 435 питань (у І кварталі 2015 року – 214).
Найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 350     (у І кварталі 2015 року – 144), аграрної політики і земельних відносин – 23       (у І кварталі 2015 року – 37), охорони здоров’я – 11 (у І кварталі 2015року – 2),   науки і освіти – 10 (у І кварталі 2015 року – 11), житлово-комунального господарства  – 7 (у І кварталі 2015 року – 2).
Продовжують звертатись з проханням надання матеріальної допомоги  пенсіонери,  сім’ї,  які з  тих чи інших причин потрапили у скрутне становище.
На лікування онкохворих Кобильченку І.О. та Олійнику П.О. з                   с. Гаркушинці, Вараві І.Л. з с. Зубівка, Федоренко Г.С. з с. Малі Сорочинці, Бабенко Т.Д. з с. Мокрії, Ребрик Н.Ю. з с. Кибинці, Шовкоплясу М.М. з             с. Дібрівка, Таранусі Л.С. з с. Гасенки виділено по 1000 грн.
Для підтримки сімей учасників антитерористичної операції на Сході країни виділено по 1000 грн. Бутенко Т.Г. з с. Хомутець, Федоряці Т.М. з          с. Кибинці, Додусенку П.І. з с. Шахворостівка, Лисицькій Н.О. з с. Слобідка. 
Надано матеріальну допомогу по 1000 грн. кожному учасникам АТО: Ставицькому Ю.Ф. з с. Декабристи, Ніколаєнку С.Д. з смт Комишня,        Шпаку С.О. з с. Дібрівка, Красюку О.Г. з с. Любівщина та Байві І.М. з               с. Слобідка.
Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулося 101 учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 98 інвалідів І, ІІ, ІІІ груп, 16 учасників бойових дій, 9 членів багатодітних сімей, 7 одиноких матерів, 1 мати-героїня,  10 учасників та інвалідів війни, 3 «дитини» війни та 3 ветерани праці. Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.
Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 362 звернень, що становить 83% від загальної їх кількості (у І кварталі 2015 року – 148 або 69%), роз’яснено – 73, що становить 17% від загальної  кількості (у І кварталі 2015 року – 66 або 31%). Всі звернення розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі запитання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.
За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 90 звернень громадян (у І кварталі 2015 року – 18): до Секретаріату Кабінету Міністрів України – 1(у І кварталі 2015 року – 1), народних депутатів України – 1            (у І кварталі 2015 року – 0), депутатів обласної ради  – 1 (у І кварталі 2015 року – 2), на Урядову гарячу лінію – 75 (у І кварталі 2015 року – 14), до обласного контактного центру – 11 (у І кварталі 2015 року – 1), облдержадміністрації – 1 (у І кварталі 2015 року – 0) . Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з І кварталом 2015 року, збільшилася на 400%. Даний показник отримано за рахунок збільшення кількості заяв і скарг, надісланих на Урядову гарячу лінію та до обласного контактного центру щодо нарахування та отримання житлової субсидії.
Для зниження соціальної напруги в районі  протягом І кварталу 2016 року в райдержадміністрації проведено 4 засідання «круглого столу», 3 зустрічі за участю представників громадськості та 1 громадське слухання. При райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги.
Управліннями та відділами райдержадміністрації посилено увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг, пропозицій заявників, а також до організації особистого, виїзного прийомів громадян та ведення діловодства за зверненнями громадян.
Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу  Президента  України  від  07.02.2008 № 109/2008  «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

 

Наверх ↑