Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2017 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

З метою належного контролю щодо виконання вимог вищезазначених актів, 25 січня 2017 року на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації заслухано і обговорено питання про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2016 року та за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 25.01.2017 № 8 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 2016 року».

         На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України на 2017 рік в райдержадміністрації затверджено:

         графіки особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

         графік проведення «гарячої» телефонної лінії;

річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади, виконкомах сільських, селищних рад району;

щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;

щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії  в органах виконавчої влади.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом І кварталу 2017 року проведено перевірки стану та організації  контролю за   розглядом звернень громадян в відділі освіти райдержадміністрації, Комунальному закладі «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», Вовнянській сільській раді, в виконкомах Біликівської, Хомутецької, Великообухівської, Черкащанської, Шахворостівської сільських рад. Недоліки, виявлені в ході перевірки, усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування протягом  І кварталу 2017 року проведено 1 перевірку додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомі Зубівської сільської ради, в ході якої надано методичну та практичну допомогу. Інформація за підсумками перевірки доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним особам для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники Вовнянської сільської ради, відділу освіти райдержадміністрації, Комунального закладу «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», виконкомів Біликівської, Хомутецької, Великообухівської, Черкащанської, Шахворостівської сільських рад.

Протягом І кварталу 2017 року проведено 3 Дні контролю та  3  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.

В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.

Щоквартально проводиться оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630 «Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями в органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд  з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються  графіки особистого,     виїзного

прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній, інформації про роботу із зверненнями громадян.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

Протягом І кварталу 2017 року керівництвом райдержадміністрації проведено 41 особистий та 21 виїзний прийом громадян. На прийомах побував 101 заявник (у І кварталі 2016 року – 52). Зокрема у голови райдержадміністрації проведено 6 особистих прийомів громадян, звернулось 11 осіб (у І кварталі 2016 року – 6), виїзних прийомів – 6, звернулось 10 осіб            (у І кварталі 2016 року – 8). У заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації  проведено 35 особистих прийомів, звернулось – 53 особи (у І кварталі 2016 року – 24), виїзних прийомів – 15, звернулось – 27 осіб           (у І кварталі 2016 року – 14). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб у І кварталі 2017 року звернулось 5 жителів району (у І кварталі 2016 року - 2).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 536 звернень, що на 101 звернення більше в порівнянні з відповідним періодом 2016 року (435). Письмових звернень надійшло – 435 (у І кварталі 2016 року – 383). Колективних заяв і скарг отримано – 4 (у І кварталі 2016 року – 7), повторних – 3 (у І кварталі 2016 року – 4). За звітний період спостерігається тенденція зменшення колективних та повторних звернень.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом І кварталу 2017 року , 99,9 % становлять заяви, 0,1 % - скарги.

Заявниками було порушено 536 питань (у І кварталі 2016 року – 435).

Найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 472     (у І кварталі 2016 року – 350), аграрної політики і земельних відносин – 15       (у І кварталі 2016 року – 23), житлово-комунального господарства  – 13 (у І кварталі 2016 року – 7), охорони здоров’я – 9 (у І кварталі 2016 року – 11),   праці і заробітної плати – 3 (у І кварталі 2016 року – 0), освіти і науки – 2 (у І кварталі 2016 року – 10).

Продовжують звертатись з проханням надання   одноразової матеріальної

допомоги  пенсіонери, молодь та сім’ї,  які з  тих чи інших причин  потрапили у

скрутне становище.

По 2000 грн. матеріальної допомоги виділено на лікування онкохворим Петренко П.М., Попович А.В. з с. Малі Сорочинці, Черкащенко С.В.,      Глушко Т.І. з смт Комишня, Нестаренко М.І. з с. Гасенки, Долматовій Л.Г. з     с. Велика Обухівка, Шовкопляс М.М., Ващенко І.В. з с. Дібрівка,  Данилейченко Л.М. з с. Солонці, Кваші Т.І. з с. Зубівка, Носенку М.І. з          смт Ромодан, Бондаренко Л.О. з с. Черевки, Оленич Г.Д., Тютюнику О.В., Тютюннику В.І., Герасименко О.М. з с. Білики, Савченко Т.П., Калашник С.Ю. з с. Хомутець.

Надано матеріальну допомогу в розмірі 2000 грн. кожному учасникам антитерористичної операції Васюку І.І. з с. Великі Сорочинці, Голубу Д.А. з    с. Петрівці та Педоричу В.М. з с. Гаркушинці.

Для підтримки сімей загиблих учасників антитерористичної операції щомісячно виділяється  по 2000 грн. Зуєнку М.С. з с. Шарківщина,        Федоряці В.М. з с. Трудолюб, Авраменку І.І. з смт Ромодан, Ковтун Л.О. з        с. Черевки, Щербань М.Г. з с. Малі Сорочинці, по 1000 грн. Кузьменко В.Б. з   с. Петрівці, Тарасенку М.І. з с. Вовнянка.

         Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулося 168 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (у І кварталі 2016 року – 101), 101 інвалід І, ІІ, ІІІ груп (у І кварталі 2016 року – 98), 5 учасників бойових дій (у І кварталі 2016 року – 16), 3 члени багатодітних сімей (у І кварталі 2016 року – 9), 7 одиноких матерів (у І кварталі 2016 року – 7), 3 учасника та інваліда війни (у І кварталі 2016 року – 10), 2 «дитини» війни (у І кварталі 2016 року – 3) та 1 ветеран праці (у І кварталі 2016 року – 3). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 462 звернення, що становить 86 % від загальної їх кількості (у І кварталі 2016    року – 362 або 83 %), роз’яснено – 74, що становить 14 % від загальної  кількості (у І кварталі 2016 року – 73 або 17 %). Всі звернення розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі питання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

         За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 63 звернення громадян (у І кварталі 2016 року – 90): до Адміністрації Президента України – 1 (у І кварталі 2016 року – 0), Національного антикорупційного бюро України – 1 (у І кварталі 2016 року – 0), на Урядову гарячу лінію – 53 (у І кварталі 2016 року – 75), до обласного контактного центру – 8 (у І кварталі 2016 року – 11). Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з І кварталом 2016 року, зменшилася на 70%. Даний показник отримано за рахунок зменшення кількості заяв і скарг громадян, надісланих на Урядову гарячу лінію, до обласного контактного центру в зв'язку з приділенням особливої уваги вирішенню питань на місцевому рівні.

         Для зниження соціальної напруги в районі  протягом І кварталу 2017 року в райдержадміністрації проведено 1 засідання «круглого столу» , 1 засідання Громадської  ради  при  райдержадміністрації  та   1  громадське  слухання. При

 райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Також діє електронний кабінет користувача на порталі державних послуг iGov.org.ua, через який громадяни можуть записатися на прийом до керівництва райдержадміністрації та надіслати електронну заяву.

         Особлива увага райдержадміністрації звернута на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями.  В організаціях, установах системи соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»), при районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надається послуга «соціального таксі» для безкоштовного перевезення інвалідів. Такою послугою в І кварталі 2017 році скористалося 3 особи. Організовано роботу «мультидисциплінарної команди» для надання соціальних послуг  швачки, майстра по пошиву та ремонту взуття, перукаря мешканцям віддалених сіл. Даною командою здійснено 8 виїздів та надано послуг 57 особам. Забезпечуються інваліди технічними засобами пересування та реабілітації, ортопедичними виробами. Протягом звітного періоду в пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації звернулось 25 осіб, з них 8 інвалідів.

          Управліннями та відділами райдержадміністрації посилено увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг, пропозицій заявників, а також до організації особистого, виїзного прийомів громадян та ведення діловодства за зверненнями громадян.

         Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу  Президента  України  від  07.02.2008 № 109/2008  «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

Наверх ↑