Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2018 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

З метою належного контролю щодо виконання вимог вищезазначених актів, 25 січня 2018 року на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації заслухано і обговорено питання про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2017 року та за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 30.01.2018 № 41 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік».

         На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України на 2017 рік в райдержадміністрації затверджено:

         графіки особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

         графік проведення «гарячої» телефонної лінії;

річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади, виконкомах сільських, селищних рад району;

щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;

щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії  в органах виконавчої влади.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом І кварталу 2018 року проведено перевірки стану та організації  контролю за   розглядом звернень громадян в управлінні соціального захисту населення  райдержадміністрації, відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації, в виконкомах Клюшниківської, Слобідської, Кибинської,

Солонцівської, Зубівської та Петрівцівської сільських рад. Недоліки, виявлені в ході перевірки, усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування в І кварталі 2018 року проведено 1 перевірку додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомі Остапівської сільської ради, в ході якої надано методичну та практичну допомогу. Інформація за підсумками перевірки доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним особам для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники управління соціального захисту населення  райдержадміністрації, відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, виконкомів Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Солонцівської, Зубівської, Петрівцівської сільських рад.

Протягом І кварталу 2018 року проведено 3 «Дні контролю» та  3  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації.

В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 (зі змінами).

Щоквартально проводиться оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630 «Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями в органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд  з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються  графіки особистого,     виїзного

прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній, інформації про роботу із зверненнями громадян.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від   07.02.2008 № 109/2008   та   відповідно   до   графіків,

затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

Протягом І кварталу 2018 року керівництвом райдержадміністрації проведено 34 ( у І кварталі 2017 року – 41) особистих та 18 ( у І кварталі 2017 року – 21) виїзних прийомів громадян. На прийомах побувало 53 заявники (у І кварталі 2017 року – 101). Зокрема у голови райдержадміністрації проведено 6 (у І кварталі 2017 року – 6) особистих прийомів громадян, звернулось 8 осіб (у І кварталі 2017 року – 11), виїзних прийомів – 5 (у І кварталі 2017 року – 6), звернулось 7 осіб (у І кварталі 2017 року – 10). У заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації  проведено 28 ( у І кварталі 2017 року – 35) особистих прийомів, звернулось – 24 особи (у І кварталі 2017 року – 53), виїзних прийомів – 13 (у І кварталі 2017 року – 15), звернулось – 14 осіб (у І кварталі 2017 року – 27). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб у І кварталі 2018 року звернулось 2 жителі району (у І кварталі 2017 року – 5).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 354 звернення, що на 182 звернення менше в порівнянні з відповідним періодом 2017 року (536). Письмових звернень надійшло – 301 (у І кварталі 2017 року – 435). Колективних заяв і скарг отримано – 1 (у І кварталі 2017 року – 4), повторних – 1 (у І кварталі 2017 року – 3). За звітний період спостерігається тенденція зменшення колективних та повторних звернень.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом І кварталу 2018 року , 99,9 % становлять заяви, 0,1 % – скарги.

Заявниками було порушено 354 питання (у І кварталі 2017 року – 536).

Найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 309     (у І кварталі 2017 року – 472), охорони здоров’я – 14 (у І кварталі 2017 року – 9),   сім’ї, дітей – 8 (у І кварталі 2017 року – 0), транспорту та зв'язку  – 5 (у І кварталі 2017 року – 1), аграрної політики і земельних відносин – 4 (у І кварталі 2017 року – 15), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку,

прав і свобод громадян  – 4 (у І кварталі 2017 року – 1).

Продовжують звертатись з проханням надання   одноразової матеріальної

допомоги  пенсіонери, молодь та сім’ї,  які з  тих чи інших причин  потрапили у

скрутне становище.

         Надано матеріальну допомогу по 5000 грн учасникам АТО Гаркавенку В.В. з с.  Петрівці та Мовчану В.О. з с. Шарківщина.  

Матеріальну допомогу на лікування згідно з поданими заявами виділено онкохворим в розмірі:

1500 грн. – Бардак Т.П. з с. Хомутець;

1100 грн. – Тютюннику О.В. з с. Білики;

по 1000 грн. – Пигиньці Л.В. з с. Петрівці, Верещаці В.С. з с. Попівка, Даценко Т.Ш. з с. Руда, Іванченко В.Г. з смт Комишня, Дяченку А.В. з              с. Декабристи та ще 12 мешканцям району.

         Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулося 117 інвалідів І, ІІ, ІІІ груп (у І кварталі 2017 року – 101), 8 «дітей» війни (у І кварталі 2017 року – 2),  5 ветеранів праці (у І кварталі 2017 року – 1), 5 членів багатодітних сімей, одиноких матерів (у І кварталі 2017 року – 10),4 учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (у І кварталі 2017 року – 168), 7 учасників бойових дій (у І кварталі 2017 року – 5). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 131 звернення, що становить 37 % від загальної їх кількості (у І кварталі 2017    року – 462 або 86 %), роз’яснено – 223, що становить 63 % від загальної  кількості (у І кварталі 2017 року – 74 або 14 %). Всі звернення розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі питання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

         За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 48 звернень громадян (у І кварталі 2017 року – 63): до народних депутатів України – 3 (у І кварталі 2017 року – 0), на Урядову гарячу лінію – 38 (у І кварталі 2017 року – 53), до обласного контактного центру – 2 (у І кварталі 2017 року – 8), Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації – 5 (у І кварталі 2017 року – 0). Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з І кварталом 2017 року, зменшилася на 24 %. Даний показник отримано за рахунок зменшення кількості заяв і скарг громадян, надісланих на Урядову гарячу лінію, до обласного контактного центру в зв'язку з приділенням особливої уваги вирішенню проблем громадян на місцевому рівні.

         Для зниження соціальної напруги в районі  протягом І кварталу 2018 року в райдержадміністрації проведено 6 засідань «круглого столу» , 3  громадських  слухань та 1 засідання робочої групи за участю представників громадськості. При райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Також діє електронний кабінет користувача на порталі державних послуг iGov.org.ua, через який громадяни  

можуть записатися на прийом до керівництва райдержадміністрації та надіслати електронну заяву. В І кварталі 2018 року такою послугою ніхто не скористався.

Особлива увага райдержадміністрації звернута на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями.  В організаціях, установах системи соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»), при районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надається послуга «соціального таксі» для безкоштовного перевезення інвалідів. Такою послугою в І кварталі 2018 році скористалося 7 осіб. Організовано роботу «мультидисциплінарної команди» для надання соціальних послуг  швачки, майстра по пошиву та ремонту взуття, перукаря мешканцям віддалених сіл. Даною командою здійснено 7 виїздів та надано послуг 54 особам. Забезпечуються інваліди технічними засобами пересування та реабілітації, ортопедичними виробами. Протягом звітного періоду в пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації звернулося 60 осіб.

          Управліннями та відділами райдержадміністрації посилено увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг, пропозицій заявників, а також до організації особистого, виїзного прийомів громадян та ведення діловодства за зверненнями громадян.

         Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу  Президента  України  від  07.02.2008 № 109/2008  «Про  першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

 

 

Наверх ↑