Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2020 року

Версія для друкуВерсія для друку

 

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

З метою належного контролю щодо виконання вимог вищезазначених актів, 27 лютого 2020 року на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації заслухано і обговорено питання про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2019 році та за результатами розгляду видано розпорядження виконувача обов'язків голови райдержадміністрації від 02.03.2020 № 52 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2019 році».

         На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України на 2020 рік в райдержадміністрації затверджено:

         графіки особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

         графік проведення «гарячої» телефонної лінії;

річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади, виконкомах сільських, селищних рад району;

щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;

щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади.

Сектором документообігу та контролю апарату райдержадміністрації у І кварталі 2020 року проведено перевірки стану та організації  контролю за розглядом звернень громадян в виконкомах Кибинської, Солонцівської, Зубівської та Петрівцівської сільських рад, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації. Недоліки, виявлені в ході перевірки, усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування в І кварталі 2020 року проведено 1 перевірку додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомі Біликівської сільської ради, в ході якої надано методичну та практичну допомогу. Інформація за підсумками перевірки доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним особам для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники виконкомів Кибинської, Солонцівської, Зубівської, Петрівцівської сільських рад, управління соціального захисту населення райдержадміністрації.

Протягом І кварталу 2020 року проведено 3 «Дні контролю» та 3  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації. На засіданнях постійно діючої комісії розглянуто 3 звернення.

В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 (зі змінами).

Щоквартально проводиться оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630 «Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями в органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд  з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації розміщуються графіки особистого, виїзного прийомів

громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній, інформації про роботу із зверненнями громадян.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

Протягом І кварталу 2020 року керівництвом райдержадміністрації проведено 19 (у І кварталі 2019 року – 37) особистих та 9 (у І кварталі 2019 року – 20) виїзних прийомів громадян. На прийомах побувало 14 заявників (у І кварталі 2019 року – 53). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб у І кварталі 2020 року звернулись 8 жителі району (у І кварталі 2019 року - 3).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 421 звернення, що на 52 звернення менше в порівнянні з відповідним періодом 2019 року (473). Письмових звернень надійшло – 407 (у І кварталі 2019 року – 420). З них 1 звернення надійшло на електронну пошту райдержадміністрації. Колективних заяв і скарг отримано – 1 (у І кварталі 2019 року – 5), повторних – 3 (у І кварталі 2019 року – 5). За звітний період спостерігається тенденція зменшення колективних та повторних звернень.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом І кварталу 2020 року, 99,9 % становлять заяви, 0,1 % - скарги.

Заявниками було порушено 424 питання (у І кварталі 2019 року – 474).

Найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 394     (у І кварталі 2019 року – 410), охорони здоров’я – 16 (у І кварталі 2019 року – 12),   комунального господарства – 4 (у І кварталі 2019 року – 9), праці та заробітної плати  – 3 (у І кварталі 2019 року – 0), освіти – 2 (у І кварталі 2019 року – 4).

Продовжують звертатись з проханням надання одноразової матеріальної

допомоги  пенсіонери, молодь та сім’ї, які з тих чи інших причин потрапили у

скрутне становище.

         Надано матеріальну допомогу в сумі 2000 грн учаснику АТО Дичаковському А.М. з с. Петрівці. Також виділено матеріальну допомогу на лікування по 2000 грн. кожному згідно з поданими заявами онкохворим та тим, хто з тих чи інших причин потрапили у скрутне становище: Шевченку Д.Д. з    с. Слобідка; Бондар В.П. з с. Гаркушинці; Павленку В.Б. з с. Зуївці; Кирячко Т.М. та Євсюковій С.В. з смт Комишня; Герасименку М.Ф. та Ващенко Т.А. з  с. Дібрівка; Волинець С.В. з с. Остапівка; Махно Н.М. з с. Декабристів; Тулинському Ю.М. з с. Любівщина; Ядикіну В.І. з с. Шульги; Ганцевій І.С. з     с. Попівка. Щомісячно по 3000 грн. виділялося Семіхненку Р.В. з с. Гаркушинці на лікування хронічної ниркової недостатності методом гемодіалізу.      Синящок Г.Я. з с. Остапівка та Зоні М.Д. з с. Велика Обухівка по 10 000 грн. кожній виділено матеріальну допомогу для підтримки сімей військовослужбовців, які загинули у Афганістані

         Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулося 150 інвалідів І, ІІ, ІІІ груп (у І кварталі 2019 року – 160), 9 «дітей» війни (у І кварталі 2019 року – 3),  1 ветеран праці (у І кварталі 2019 року – 3), 7 членів багатодітних сімей, одиноких матерів (у І кварталі 2019 року – 8), 134 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (у І кварталі 2019 року – 17), 3 учасника бойових дій, інваліда війни (у І кварталі 2019 року – 4). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 375 звернень, що становить 89,1 % від загальної їх кількості (у І кварталі 2019 року – 347 або 73,4 %), роз’яснено – 46, що становить 10,9 % від загальної кількості (у І кварталі 2019 року – 126 або 26,6 %). Всі звернення розглянуто в строки, встановлені чинним законодавством, на всі питання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

         За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 65 звернень громадян (у І кварталі 2019 року – 160): на Урядову гарячу лінію – 59 (у І кварталі 2019 року – 125), до обласного контактного центру – 5 (у І кварталі 2019 року – 14), облдержадміністрації – 1 (у І кварталі 2019 року – 7).

Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з І кварталом 2019 року, зменшилася на 95 звернень. Даний показник отримано за рахунок зменшення кількості заяв і скарг громадян, надісланих на Урядову гарячу лінію, до обласного контактного центру, облдержадміністрації з питань призначення житлової субсидії, надання матеріальної допомоги на лікування.

         Для зниження соціальної напруги в районі у І кварталі 2020 року в райдержадміністрації проведено 2 засідання «круглого столу», 1 електронна консультація та 5 форумів за участю представників громадськості. При райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Також діє електронний кабінет користувача на порталі державних послуг iGov.org.ua, через який громадяни можуть записатися на прийом до керівництва райдержадміністрації та надіслати електронну заяву. В І кварталі 2020року такою послугою ніхто не скористався.

         Особлива увага райдержадміністрації звернута на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями. В організаціях, установах системи соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»). При районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надається послуга «соціального таксі» для безкоштовного перевезення інвалідів. Такою послугою в І кварталі 2020 році скористалася 1 особа. Організовано роботу «мультидисциплінарної команди» для надання соціальних послуг швачки, майстра по пошиву та ремонту взуття, перукаря мешканцям віддалених сіл. Даною командою здійснено 13 виїздів та надано послуг 121 особі. Забезпечуються інваліди технічними засобами пересування та реабілітації, ортопедичними виробами. Протягом звітного періоду в пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації звернулося 57 осіб, з них 10 інвалідів.

          Управліннями та відділами райдержадміністрації посилено увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг, пропозицій заявників, а також до організації особистого, виїзного прийомів громадян та ведення діловодства за зверненнями громадян.

         Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

 

 

Наверх ↑