Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2019 року.

Версія для друкуВерсія для друку

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за перше півріччя 2019 року.

 

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік розглянуто на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 28 лютого 2019 року, за         І квартал 2019 року – 25 квітня 2019 року, за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 05.03.2019 № 42 «Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2018 року» та від 26.04.2019           № 79 « Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2019 року».

         У 2019 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

         затверджено графік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

         затверджено графіки проведення «гарячої» телефонної лінії;

затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищних рад району, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади;

щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;

щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії  в органах виконавчої влади.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації у першому півріччі 2019 року   проведено  перевірки  стану   та   організації контролю за розглядом 

 звернень громадян в виконкомах Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Солонцівської, Зубівської, Попівської, Остапівської, Петрівцівської,  Гаркушинської, Дібрівської, Савинцівської сільських рад та Комишнянської селищної ради, Миргородському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Полтавської області, управлінні соціального захисту населення  райдержадміністрації, районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, секторі інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, Комунальному некомерційному підприємстві «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги».  Недоліки, виявлені в ході перевірки, були усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування протягом  першого півріччя 2019 року проведено 2 перевірки   додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомах Гаркушинської та Зубівської  сільських радах, в ході яких надано методичну та практичну допомогу. Інформація за підсумками перевірок доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним особам для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники виконкомів Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Солонцівської, Зубівської, Попівської, Остапівської, Петрівцівської,  Гаркушинської, Дібрівської, Савинцівської сільських рад та Комишнянської селищної ради, Миргородського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області, управління соціального захисту населення  райдержадміністрації, районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, сектору інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, Комунального некомерційного підприємства «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги». 

 В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.

Протягом першого півріччя 2019 року проведено 6 Днів контролю та 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації. На засіданні постійно діючої комісії розглянуто 6 звернень.

Щоквартально проводиться оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про

затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями в органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд райдержадміністрації з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються  інформації про роботу із зверненнями громадян, графіки особистого, виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

Протягом першого півріччя 2019 року керівництвом райдержадміністрації проведено 68 особистих та 39 виїзних прийомів громадян. На прийомах побувало 89 заявників (у І півріччі 2018 року – 104). Зокрема у голови райдержадміністрації проведено 11 особистих прийомів громадян, звернулось 16 осіб (у І півріччі 2018 року  – 11), виїзних прийомів – 11, звернулось 2 особи (у І півріччі 2018 року  – 10). У заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації  проведено 57 особистих прийоми, звернулось – 49 осіб (у І півріччі 2018 року  – 52), виїзних прийомів – 28, звернулось – 22 особи (у І півріччі 2018 року – 31). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб у першому півріччі 2019 року звернулось 7 жителів району (у І півріччі 2018 року – 5).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

Протягом першого півріччя 2019 року до райдержадміністрації надійшло 675 звернень, що на 79 звернень більше порівняно з відповідним періодом 2018 року (596). Письмових звернень надійшло – 586 (у І півріччі 2018 року – 492), електронних звернень не надходило. Колективних заяв і скарг отримано – 8 (у І півріччі 2018 року – 7), повторних – 7 (у І півріччі 2018 року – 5). За звітний період спостерігається тенденція збільшення  колективних та повторних звернень.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період 2019 року , 99,9% становлять заяви, 0,1% – скарги.

Заявниками було порушено 683 питання (у І півріччі  2018 року – 600).

Дані аналізу питань, порушених у зверненнях громадян протягом першого півріччя 2019 року свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 577 (у І півріччі 2018 року – 485), аграрної політики і земельних відносин –25 (у І півріччі 2018 року – 12), охорони здоров’я – 20 (у І півріччі 2018 року – 22), транспорту і зв'язку – 17 (у І півріччі 2018 року – 8), житлово-комунального господарства  – 13 (у І півріччі 2018  року – 12).

Продовжують звертатись з проханням надання одноразової матеріальної

допомоги  пенсіонери, молодь та сім’ї,  які з  тих чи інших причин  потрапили у

скрутне становище.

         Надано матеріальну допомогу по 2000 грн. учасникам АТО Цисю Я.С. з    с.  Петрівці,  Бутенку Р.В. з смт Комишня, Візіру Ю.М. з с. Попівка, Лукашу Р.І. з с. Хомутець, Вовку С.В., Горичу Д.В. з с. Гаркушинці, Ярмоленку Ю.С. з       с. Кибинці, Тарану Є.С. з с. Єрки, 5000 грн. – Макусі Г.М. з с. Петрівці.  Виплачено матеріальну допомогу сім’ям загиблих учасників АТО для вирішення соціально-побутових питань: по 10000 грн. - Федоряці В.М. з            с. Трудолюб, Авраменку І.І. з смт Ромодан, Ковтун Л.О. та Гадлевському В.Ф. з с. Черевки,  Щербань М.Г. та Юрковець М.В. з с. Малі Сорочинці; по           5000 грн. – Кузьменко Л.Б. з с. Петрівці, Тарасенку М.І. з с. Вовнянка. Також виділялася матеріальна допомога на лікування, згідно з поданими заявами, онкохворим та тим, хто з  тих чи інших причин  потрапили у скрутне матеріальне становище.

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулося  інвалідів І, ІІ, ІІІ груп – 255 (у І півріччі 2018 року – 176), учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 8 (у І півріччі 2018 року – 9), «дітей війни» – 5  (у І півріччі 2018 року – 8), членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 14 (у І півріччі 2018 року – 7), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської    катастрофи – 19 (у І півріччі 2018 року – 6), ветеранів праці – 3 (у І півріччі 2018 року – 5). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період,  вирішено позитивно 522 звернення, що становить 77 % від загальної їх кількості (у І півріччі 2018 року – 268 або  45 %), роз’яснено – 153, що становить 23 % від загальної їх кількості (у І півріччі 2018 року – 328 або 55 %) та відмовлено у розгляді – 0. Всі звернення розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі питання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.      

За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 218 звернень громадян (у І півріччі 2018 року – 95): до Кабінету Міністрів України – 1 (у І півріччі 2018 року – 0),  народних депутатів України – 21  (у І півріччі 2018 року – 7),  облдержадміністрації – 7 (у І півріччі 2018 року – 3), департаментів облдержадміністрації – 8 (у І півріччі 2018 року – 6), на Урядову гарячу лінію – 171 (у І півріччі 2018 року – 75), до обласного контактного центру – 14 (у І півріччі 2018 року – 3). Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з першим півріччям 2018 року, збільшилася на  56,5 %. Даний показник отримано за рахунок збільшення кількості заяв і скарг громадян, надісланих на Урядову гарячу лінію, до обласного контактного центру, народних депутатів України з питань призначення житлової субсидії за новими умовами, надання матеріальної допомоги на лікування, діяльності медичних закладів.

         Особливу увагу райдержадміністрація звертає  на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями. В організаціях, установах системи соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»). При районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надається послуга «соціального таксі» для безкоштовного перевезення інвалідів. Такою послугою у першому півріччі 2019 року скористалося 22 особи. Організовано роботу «мультидисциплінарної команди» для надання соціальних послуг  швачки, майстра по пошиву та ремонту взуття, перукаря мешканцям віддалених сіл. Даною командою здійснено 26 виїздів та надано послуг 213 особам. Забезпечуються інваліди технічними засобами пересування та реабілітації, ортопедичними виробами. В пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації за звітний період звернулася 71 особа.

         Для зниження соціальної напруги в районі протягом першого півріччя 2019 року в райдержадміністрації проведено 4 засідання Громадської ради при райдержадміністрації, 7 засідань «круглого столу», 2  громадських  слухання та 3 засідання робочих груп за участю представників громадськості.

При райдержадміністрації працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Також діє електронний кабінет користувача на порталі державних послуг iGov.org.ua, через який громадяни мають можливість записатися на прийом до керівництва райдержадміністрації та надіслати електронну заяву. В першому півріччі 2019 року такою послугою ніхто не скористався.

          Управління та відділи райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування посилили увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників, а також до організації особистого, виїзного прийомів громадян та ведення діловодства за зверненнями громадян.

          Зважаючи на необхідність подальшого удосконалення роботи із зверненнями громадян, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»,

вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну увагу роботі із зверненнями громадян як одному із пріоритетних напрямів діяльності місцевих органів виконавчої влади.

 

Наверх ↑