Нові вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції

Версія для друкуВерсія для друку

Нові вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції.

     02 серпня 2019 року набрав чинності Закон України «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції».

     Увага! Заборонено використовувати на етикетках продукції назви: «органічний», «біодинамічний», «біологічний», «екологічний», «органік» та будь-яких однокореневих похідних від цих слів з префіксами «біо-», «еко-» тощо будь-якими мовами.

   Положення Закону враховують вимоги законодавства ЄС у сфері органічного виробництва, зокрема Регламенту Ради (ЄС) № 834/2007 стосовно органічного виробництва і маркування органічних продуктів та Регламенту комісії (ЄС) № 889/2008 «Детальні правила щодо органічного виробництва, маркування і контролю для впровадження Постанови Ради (ЄС) № 834/2007», а також європейський досвід щодо запровадження державно-приватної системи контролю господарської діяльності, яку здійснюють оператори ринку органічної продукції.

      Відрізнити органічну продукцію від наявної на полицях магазинів допомагає спеціальне маркування.

      На етикетці органічної продукції має обов’язково бути розміщений спеціальний логотип (затверджений наказом Мінагрополітики  від 22.02.2019 № 67 «Про затвердження державного логотипа для органічної продукції»). Логотип складається з графічного зображення двох кругів, які перетинаються, утворюючи фігуру у вигляді листка рослини, а також з надпису «Органічний продукт».

       

Миргородське міськрайонне управління Держпродспоживслужби.

 

 

Наверх ↑