ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці
впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСУЛ" 38453810
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 04119, місто Київ, вул.Хохлових Сім'ї, будинок 8, літера 20д
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Облаштування Ковалівсько-Сулимівської площі: буріння свердловини №5 Ковалівсько- Сулимівської площі; облаштування та підключення свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі; буріння водної свердловини для водозабезпечення процесу буріння свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі; капітальний ремонт свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі.
Технічна альтернатива 1.
Буріння свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі передбачається за допомогою бурового верстату вантажопідйомністю близько 600 т, з дизельним приводом. Спосіб буріння - роторний, за допомогою гідравлічного вибійного двигуна, комбінований. Буріння водної свердловини для водозабезпечення процесу буріння свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі передбачається за допомогою бурової установки з дизельним приводом. Спосіб буріння - роторний. Підключення свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі планується до Семиренківської установки комплексної підготовки газу (далі - УКПГ). Передбачається прокладання та підключення одного газопроводу-шлейфу та двох інгібіторопроводів від устя свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі до діючих комунікацій ВПШ-5, орієнтовною довжиною до 8547 м. Здійснення капітального ремонту свердловини №5 Ковалівсько- Сулимівської площі, пов'язаного зі зміною об'єкта експлуатації свердловини; із кріпленням сипких колекторів; відновленням герметичності обсадної колони і ліквідацією її деформації; з бурінням другого стовбура; з інтенсифікацією припливу вуглеводнів; з обмеженням припливу пластових, закачуваних вод; з ловильними та іншими роботами з підземним обладнанням; з консервацією, розконсервацією і ліквідацією свердловин, проводитиметься із застосуванням ефективного і сучасного обладнання, включаючи мобільні бурові установки з дизельним приводом та присвердловинне обладнання для виконання операцій на існуючих свердловинах.
Технічна альтернатива 2.
Щодо буріння свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі та водної свердловини для водозабезпечення процесу буріння свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі розглядалась альтернатива з використанням бурового верстата, обладнаного електричним приводом, але у зв'язку із значною віддаленістю об'єктів проектування від електромережі, необхідної потужності, використання бурового верстата із електричним приводом обмежене. Щодо облаштування свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі при обв'язці типи колонних головок та фонтанної арматури обираються відповідно до виконаних гідравлічних та механічних розрахунків, тому альтернативні варіанти обв'язки не розглядаються. Щодо капітального ремонту свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі технічна альтернатива 2 не розглядається, оскільки проведення капітальних ремонтів свердловин є невід'ємним процесом видобування газу, попереджує зменшення подачі природного газу в газотранспортну систему України, забезпечує безаварійну роботу існуючих об'єктів використання надр та виконання заходів щодо промислової безпеки при надрокористуванні.
Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Полтавська обл. Полтавський р-н за межами населеного пункту.
Полтавська обл. Миргородський р-н за межами населеного пункту.
Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Зіньківська міська громада Полтавського району Полтавської області. Великосорочинська сільська громада Миргородського району Полтавської області. Шишацька селищна громада Миргородського району Полтавської області.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Полтавська обл. Полтавський р-н , Миргородський р-н, за межами населеного пункту..
Буріння свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі передбачається на майданчику в межах адміністративного підпорядкування Зіньківської міської громади Полтавського району Полтавської області, в межах земельної ділянки площею близько 3,5154 га, на підставі правовстановлюючих документів на користування землею, оформлених у відповідності до законодавства України. Відстань від гирла свердловини до найближчої житлової забудови (с. Сулими) становить близько 500 м у північно-східному напрямку. Буріння водної свердловини для забезпечення процесу буріння свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі передбачається в межах майданчику свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі. Облаштування свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі передбачається в межах майданчику буріння свердловини з підключенням до Семиренківської УКПГ. Для цього передбачена обв’язка устя свердловини, прокладання та підключення трубопроводів від устя свердловини №5 Ковалівсько- Сулимівської площі до діючих комунікацій ВПШ-5, по земельним ділянкам в межах Зіньківської міської громади Полтавського району та Шишацької селищної громади Миргородського району Полтавської області. Проведення капітального ремонту свердловини №5 Ковалівсько- Сулимівської площі передбачається на майданчику свердловини в межах адміністративного підпорядкування Зіньківської міської громади Полтавського району Полтавської області.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Полтавська обл. Полтавський р-н , Миргородський р-н, за межами населеного пункту..
Передбачувані характеристики перспективної свердловини обумовлюються розташуванням устя свердловини, оптимальними геологічними умовами розкриття перспективних продуктивних горизонтів і поверхневими умовами, територіальні альтернативи для яких відсутні. Облаштування свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі передбачається в межах майданчику буріння свердловини з підключенням до Семиренківської УКПГ. Для цього передбачена обв’язка устя свердловини, прокладання та підключення трубопроводів від устя свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі до діючих комунікацій ВПШ-5 (орієнтовною довжиною до 8547 м). Як альтернативний варіант, за необхідності, будуть прокладені додаткові трубопроводи від ВПШ-5 до Семиренківської УКПГ (орієнтовною довжиною до 6900 м). Трубопроводи будуть проходити по земельних ділянках в межах Зіньківської міської громади Полтавського району, Великосорочинської сільської громади та Шишацької селищної громади Миргородського району Полтавської області.
Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Реалізація планованої діяльності дасть можливість забезпечення енергоресурсами населення і промисловості, створення додаткових робочих місць, збільшення надходжень грошових коштів у бюджет району, що сприятиме розвитку державних, соціальних, господарських програм. В економічному відношенні район, переважно, сільськогосподарський. Місцеве населення зацікавлене у розвитку нафтогазовидобувної галузі, оскільки розподіл коштів між бюджетами різних рівнів передбачає 2% рентної плати за користування надрами до районних бюджетів, 2% до обласних бюджетів за місцезнаходженням (місцем видобутку) відповідних природних ресурсів та 1% до бюджетів місцевого самоврядування за місцезнаходженням (якщо створено ОТГ, то вона отримує 3%, а до районного бюджету кошти не надходять). З метою недопущення погіршення соціально-економічного стану районів планованої діяльності при експлуатації об’єктів та обладнання, використовуються сучасні екологічно безпечні технології.
Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Проектна глибина свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі становить 6670 м, проектний горизонт - нижньовізейські відклади, турнейські карбонати (С1у1, B-26, C1t), вид свердловини - вертикальна. При облаштуванні бурового майданчика передбачається безамбарне буріння, обвалування по периметру бурової площадки, влаштування огорожі, влаштування під’їзної дороги з покриттям зі збірних залізобетонних плит. Для водозабезпечення процесу буріння свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі буде пробурена водна свердловина на території бурового свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі. Орієнтовна глибина свердловини близько 205 м. Експлуатаційний водоносний горизонт - Канівська та Бучацька серія еоцену, орієнтовний дебіт - близько 7 м3/год. Підключення свердловини №5 Ковалівсько- Сулимівської площі планується до Семиренківської установки комплексної підготовки газу (далі - УКПГ). Передбачається прокладання та підключення одного газопроводу-шлейфу та двох інгібіторопроводів від устя свердловини №5 Ковалівсько-Сулимівської площі до діючих комунікацій ВПШ-5, орієнтовною довжиною до 8547 м. При облаштуванні свердловин очікується: максимальний статичний тиск на гирлі свердловини - до 83,0 МПа, дебіт - до 180 тис. м3/добу, робоча температура на гирлі свердловини - до 35 °С. Для питних потреб буде використовуватись привозна бутильована вода. Згідно з п. 30 розділу XIV «Правил розробки нафтових і газових родовищ», затверджених Наказом Мінприроди від 15.03.2017 № 118, до капітального ремонту свердловин належать роботи, пов'язані: зі зміною об'єкта експлуатації свердловин; із кріпленням сипких колекторів; відновленням герметичності обсадної колони і ліквідацією її деформації; з бурінням другого стовбура; з інтенсифікацією припливу вуглеводнів; з обмеженням припливу пластових, закачуваних вод; з ловильними та іншими роботами з підземним обладнанням; з консервацією, розконсервацією і ліквідацією свердловин. Капітальні ремонти проводяться із застосуванням ефективного і сучасного обладнання, включаючи мобільні бурові установки з дизельним приводом та при свердловинне обладнання для виконання операцій на існуючих свердловинах. Згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», об'єкт планованої діяльності відноситься до другої категорії видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля - ст. 3, ч. 3, п. 1 (глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою вивчення стійкості ґрунтів)); ст. 3, ч. 3, п. 3 (видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням); ст.3, ч.3, п.14 (розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-13 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України).
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Буріння свердловин здійснюватиметься буровим верстатом з дизель-електричним приводом, згідно ДСП 173-96 санітарно-захисна зона становить 500 м. Проектована свердловина, що вводиться в експлуатацію з підключенням до газопроводу, має санітарно-захисну зону 300 м (згідно ДСП 173-96). Виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони надр. Сортування відходів та передача їх спеціалізованим підприємствам у відповідності до встановлених санітарно-гігієнічних вимог і природоохоронного законодавства. Забір підземних вод здійснювати згідно з Водним кодексом України. Викиди від стаціонарних джерел повинні здійснюватися за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Виконання правил протипожежної безпеки.
щодо технічної альтернативи 2.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності аналогічні технічній альтернативі 1, окрім того що буріння здійснюється буровими верстатами з електричним приводом (згідно ДСП 173-96 санітарно-захисна зона становить 300 м).
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання розмірів санітарно-захисної зони; дотримання дозволених рівнів акустичного забруднення; дотримання значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів; організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання відходів; дотримання значень ГДК в ґрунтах, поверхневих та підземних водах; збереження різноманіття об’єктів рослинного й тваринного світу, недопустимості погіршення середовища існування, шляхів міграції та розмноження тварин; дотримання охоронних зон газопроводів-шлейфів, відповідно до вимог нормативних документів.
щодо територіальної альтернативи 2.
Аналогічні територіальній альтернативі 2.
Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
інженерно-геологічні вишукування на майданчику під буріння свердловини; - зняття та максимальне збереження родючого шару ґрунту; - організація відведення дощових та талих вод; - обвалування по периметру бурового майданчику, влаштування огорожі, влаштування дороги з покриттям зі збірних залізобетонних плит. - організація зон санітарної охорони навколо водних свердловин; - всі трубопроводи, підземні резервуари і металеві комунікації підлягають антикорозійному захисту; - розробка та виконання комплексу технологічних, технічних, організаційних рішень для забезпечення надійної безаварійної роботи; - проведення контрольно- аналітичних досліджень стану атмосферного повітря, водного середовища та облік відходів з передачею їх спеціалізованим підприємствам; - періодичне навчання та атестація персоналу з правил експлуатації обладнання, техніки безпеки та охорони навколишнього середовища.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні технічній альтернативі 1. Додатково необхідне прокладання лінії електропередач для організації буріння з електроприводом.
щодо територіальної альтернативи 1.
компонування комплексу технологічного обладнання з урахуванням вимог техніки безпеки і виробничої санітарії; - покриття доріг, проїздів, майданчиків бетонним покриттям.
щодо територіальної альтернативи 2.
Аналогічно територіальній альтернативі 1.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
На стадії будівництва: Атмосферне повітря - джерелами потенційного впливу можуть бути: робота дизельгенераторів, робота будівельної техніки, блок приготування бурового розчину, майданчик розташування ємностей для зберігання шламу, факельний амбар, дихальні клапани ємностей зберігання дизельного палива, зварювання та газова різка металу, виємочно- погрузочні роботи, фарбування металоконструкцій. Забруднюючими речовинами, що викидаються в атмосферне повітря можуть бути: оксид вуглецю, діоксид азоту, сірчистий ангідрид, вуглеводні насичені, сажа, бенз(а)пірен, заліза оксид, марганець та його сполуки, кремнію діоксид, фториди добре розчинені, фториди погано розчинені, водень фтористий, речовини у вигляді суспендованих частинок недиференційованих за складом, метан, діоксид вуглецю, оксид діазоту. Геологічне середовище (надра) - вплив виявляється у вигляді порушення природного стану геологічного розрізу в процесі буріння свердловин. Водне середовище - вплив на підземні води можливий в разі порушення технологічних процесів під час буріння свердловини чи можливих наслідків аварійних ситуацій при забрудненні буровим розчином. Рельєф, ґрунти, ландшафт - основні фактори впливу - це виділення певних площ землі для промислового користування, тимчасове відведення земель під буровий майданчик, прокладання газопроводів, обвалування по периметру бурового майданчику порушення ґрунтово-рослинного шару. Зазначені фактори можуть сприяти чи бути потенційними забруднювачами ґрунтів. Шум, вібрація - можливе шумове навантаження за рахунок роботи дизельгенераторів, техніки, яка використовується для будівельних робіт, та руху автотранспорту. Відходи - можливе утворення - тари металевої, бурового шламу, бурових стічних вод, залишків електродів, масного ганчір’я, масного піску, відпрацьованих олив, маслофільтрів відпрацьованих, брухту комбінованого, ТПВ. Відходи тимчасово розміщуються у спеціально відведених місцях відповідно до класу небезпеки, звідки видаляються на утилізацію згідно укладених договорів зі спеціалізованими підприємствами. Під час експлуатації: Атмосферне повітря - вплив від: продуктів згорання газу на факельних амбарах та роботи дизельгенераторів, від ємнісного обладнання, свічок стравлювання та димових труб. Забруднюючими речовинами атмосферного повітря можуть бути: оксид вуглецю, діоксид азоту, сірчистий ангідрид, вуглеводні насичені, сажа, речовини у вигляді суспендованих частинок недиференційованих за складом, метан, діоксид вуглецю, оксид діазоту. Геологічне середовище (надра): вплив виявляється у вигляді добування природних запасів природного газу. Водне середовище: планована діяльність здійснюється за межами водоохоронних зон та прибережних захисних смуг водних об’єктів. Забір води з водної свердловин буде здійснюватися на підставі дозволу на спецводокористування. Планована діяльність виключає скидання стічних вод в водні об’єкти. Значний техногенний вплив на поверхневі та підземні води можливий в разі порушення технологічних процесів чи можливих наслідків аварійних ситуацій. Рельєф, ґрунти, ландшафт: вплив на ґрунт промислових об’єктів в робочому режимі їх експлуатації мінімальний і може бути помітним лише у випадках порушення нормального технологічного процесу або при недбалому проведенні ремонтних операцій, як на всіх техногенних об’єктах нафтогазопромислового комплексу. Шум, вібрація: можливе шумове навантаження за рахунок роботи дизельгенераторів, та технологічного обладнання. Відходи: під час експлуатації можливе утворення відходів від роботи обслуговуючого персоналу та ведення технологічного процесу. Поводження з відходами регулюється вимогами Закону України «Про управління відходами» (кількісний та якісний склад відходів визначається по мірі їх утворення, відповідно до вимог діючих законодавчих норм і актів).
щодо технічної альтернативи 2.
При проведенні будівельних робіт за технічною альтернативою 2, будуть додаткові впливи пов’язані з прокладанням лінії електропередач, а саме: додаткові викиди і шумовий вплив при роботі будівельної техніки; додаткові відходи при будівельних роботах; додатковий відвід землі для траси лінії електропередач і вплив на ґрунти в межах цієї траси; додаткове споживання водних ресурсів на господарсько-побутові та технологічні потреби.
щодо територіальної альтернативи 1.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля можливі в межах санітарно-захисної зони та виділених земельних ділянок під провадження планованої діяльності, при експлуатації обладнання, машин та іншого обладнання.
щодо територіальної альтернативи 2.
Аналогічно територіальній альтернативі 1.
Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
1 Глибоке буріння Глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою вивчення стійкості ґрунтів);"
Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності з ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Висновок з оцінки впливу на довкілля
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Департаментом екології та природних ресурсів Полтавської ОВА
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Полтавської обласної державної адміністрації, 36000, м. Полтава, вул. Капітана Володимира Кісельова, 1, eko@adm-pl.gov.ua, (0532) 56-95-08, Олейніков Сергій Олексійович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}