ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
![Версія для друку Версія для друку](/sites/all/modules/contrib/print/icons/print_icon.gif)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці
впливу на довкілля
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" 30019775
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 04053, місто Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 26/28
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планована діяльність полягає у облаштуванні Комишнянського ГКР, а саме: реконструкція Комишнянської УКПГ з встановленням нового технологічного обладнання, проведенням капітального ремонту газопроводу-шлейфу свердловини №22 Комишнянського ГКР, нового будівництва газопроводу-лупінгу вихідного газопроводу Комишнянської УКПГ, газозбірного колектору з двома газозбірними гребінками.
Технічна альтернатива 1.
![]() |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
нового будівництва газопроводу до Яблунівської УКПГ, двох газозбірних колекторів з двома газозбірними гребінками.
Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Полтавська обл. Миргородський р-н Попівка
Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Комишнянська селищна територіальна громада
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Полтавська обл. Миргородський р-н Попівка .
Площа Комишнянської УКПГ складає 0,5325 га з цільовим призначенням земельної ділянки - 11.01 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Полтавська обл. Миргородський р-н Попівка .
Не розглядається у зв'язку зі значиними обсягами землевідведення під будівницво газопроводу до Яблунівської УКПГ та будівництвом окремих газопроводів шлейфів від свердловин
Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Провадження планованої діяльності призведе до забезпечення енергоресурсами населення та промисловість, зарахування рентної плати за користування надрами (видобуток природного газу) та збільшення кількості робочих місць, що у свою чергу стимулюватиме підвищення соціально-економічного рівня життя населення.
Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Реконструкція Комишнянської УКПГ передбачає: - встановлення сепаратора І ступені С-1-3; - встановлення сепаратора ІІ ступені С-2-3; - встановлення рекуперативного теплообмінника Т-3; - встановлення дренажної ємності Єд-1; - встановлення насоса Н-29, для відкачування рідини з дренажної ємності Єд-1; - встановлення насосів-дозаторів Н-28-1...3, для забезпечення безгідратного режиму роботи установки; - реконструкція вузла комерційного обліку газу; - монтаж трубопроводів подачі газу від існуючих вхідних ниток; - монтаж вузла редукування газу на виході з трубного простору теплообмінника Т-3; - монтаж трубопроводів для подачі рідини з сепараторів С-1-3, С-2-3 до існуючих розділювачів; - монтаж дренажних трубопроводів; - монтаж трубопроводу для підведення повітря КВПіА; - монтаж трубопроводів подачі метанолу; - обігрів рідинної частини сепараторів С-1-3 та С-2-3 за допомогою теплоносія; - захист проектного обладнання та трубопроводів від перевищення тиску; - встановлення нафтовловлювача НВ-1; - встановлення ємності зберігання конденсату Е-3-3; - встановлення двох ємностей зберігання супутньої пластової води (СПВ) Е-2-3, Е-2-4; - встановлення трьох ємностей зберігання рідини для глушіння свердловин Єр-1, Єр-2, Єр-3; - встановлення підземної дренажної ємності Єдр з напівзануреним насосом Н-31; - блоку підігріву теплоносія БПТ; - встановлення блоку підігріву газу БПГ; - встановлення блоку одоризації газу ОГ; - встановлення компресорів імпульсного повітря К-1/1 та К-1/2 та установки осушки повітря УОП; - встановлення автоналивного стояка
САТ-1 для відвантаження газового конденсату; - встановлення автоналивного стояка САТ-2 для відвантаження СПВ та рідини для глушіння свердловин; - встановлення насосів Н-26-1 та Н-26-2 для повернення СПВ в пласт; - встановлення насосів Н-30-1 та Н-30-2 для перекачування рідини для глушіння свердловин; - влаштування вузлів обліку газу на виході із сепараторів СФ-1 та СФ-2; - влаштування вузла обліку газу на черговий пальник; - влаштування газозбірних гребінок біля св. №22 та №62 на вхід сепаратора С-1-2; На технологічних майданчиках збірних газових гребінок поблизу гирла свердловин №22 і №62 передбачається будівництво: - вузла вхідних шлейфів свердловин; - вузла прийому та відвантаження інгібіторів; - технологічного майданчика інгібіторів (дві ємності Є-1, Є-2 для зберігання інгібітору гідратоутворення об’ємом по У=25м3); - технологічної насосної інгібіторів (агрегати насосні типу НД 40/630 - 9 шт.); - площадкових мереж; - захист проектного обладнання та трубопроводів від перевищення тиску; - дистанційного розпалу факельного амбару. Також передбачено будівництво газопроводу-лупінгу вихідного газопроводу Комишнянської УКПГ із труби 0325х8 ст.20 довжиною до 6000 м до точки врізки в Оператора газотранспортної системи України (ОГТСУ) для зниження перепаду тиску.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно законодавства України з дотриманням нормативів гранично-допустимих рівнів екологічного навантаження на природне середовище, санітарних нормативів на межі СЗЗ, радіаційного контролю, поводження з відходами, тощо. Відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96), зі змінами згідно наказу Міністерства охорони здоров’я України №362 від 02.07.2007 (п. 1.3) санітарно-захисна зона для підприємства по видобуванню природного газу з комплексом установок очищення газу розміром 1000 м та для газових свердловин, що вводяться в експлуатацію, з підключенням до газопроводу розміром 300 м. Виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони надр. Сортування відходів та передача їх спеціалізованим підприємствам у відповідності до встановлених санітарно-гігієнічних вимог і природоохоронного законодавства. Викиди від стаціонарних джерел повинні здійснюватися за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Виконання правил протипожежної безпеки.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання розмірів санітарно-захисної зони; дотримання дозволених рівнів акустичного забруднення; дотримання значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів; організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання відходів.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Інженерно-геологічні та інженерно-геодезичні вишукування, обстеження існуючих мереж та комунікацій будуть виконані згідно ДБН А.2.1-1. При дотриманні природоохоронного законодавства й вимог нормативної документації, а також передбачених проектом заходів, додатковий захист території не передбачається, оскільки наднормативні впливи на навколишнє середовище під час та після проведення реконструкції не очікуються.
щодо технічної альтернативи 2.
Еколого-інженерна підготовка і захист території аналогічні обраному варіанту планованої діяльності.
щодо територіальної альтернативи 1.
Компонування комплексу технологічного обладнання з урахуванням вимог техніки безпеки і виробничої санітарії.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Клімат і мікроклімат: реконструкція Комишнянської УКПГ з встановленням нового технологічного обладнання, проведенням капітального ремонту газопроводу-шлейфу свердловини №22 Комишнянського ГКР, нового будівництва газопроводу-лупінгу вихідного газопроводу Комишнянської УКПГ, газозбірного колектору з двома газозбірними гребінками призведе до незначної зміни вже існуючих виділень тепла, вологи, газів, що мають парниковий ефект і інших речовин, що в свою чергу, істотно не вплине на клімат і мікроклімат в прилеглій місцевості. Повітряне середовище: на період виконання будівельних робіт під час реконструкції Комишнянської УКПГ, проведенням капітального ремонту газопроводу-шлейфу свердловини, нового будівництва газопроводу-лупінгу, газозбірного колектору з двома газозбірними гребінками очікуються викиди забруднюючих речовин від роботи будівельної техніки та обладнання, земляних, монтажних та фарбувальних робіт, технологічних операцій під час будівельних робіт. Під час експлуатації газопроводу-шлейфу та газопроводу-лупінгу викиди забруднюючих речовин не очікуються; під час експлуатації УКПГ - викиди від технологічного обладання та ремонті. Водне середовище: прокладання нового газопроводу-лупінгу та газопроводу шлейфу не здійснюватиметься на землях водного фонду. Під час будівельних робіт передбачається відбір води з артсвердловини на технологічні та господарсько-побутові потреби, який планується здійснювати в нормативних межах; під час експлуатації - вплив на водне середовище не очікується, можливий негативний вплив у разі порушення технологічних процесів чи можливих наслідків аварійних ситуацій. Вплив на гідрогеологічне середовище - відсутній; Вплив на ґрунт та земельні ресурси: вплив на ґрунти носить локальний характер і здійснюється тільки в частині, пов'язаній з виконанням планувальних робіт. Природно-заповідний фонд: планована діяльність буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про природно- заповідний фонд України» Рослинний, тваринний світ: Рослинність - прямі загрози, які могли сприяти порушенню ґрунтового та рослинного покриву, мінімальні або відсутні; передбачені дії, спрямовані на зменшення можливих ризиків щодо порушення природного рослинного покриву. Тваринний світ - вплив опосередкований за рахунок викидів забруднювальних речовин в атмосферне повітря. Вплив об’єкта на рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти характеризується як екологічно допустимий. Навколишнє соціальне середовище (населення): носить позитивний аспект (позитивний вплив на місцеву економіку; залучення інвестицій в економіку району). Впровадження планової діяльності є вагомим внеском у розвиток як регіональної економіки, так і економіки України в цілому Навколишнє техногенне середовище: планована діяльність не спричиняє порушення навколишнього техногенного середовища за умов комплексного дотримання правил експлуатації. Пам'ятки архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови), зони рекреації, культурного ландшафту та інші елементи техногенного середовища в зоні впливу об’єкту відсутні. Відходи: під час прокладання промислового газопроводу-лупінгу, газопроводу-шлейфу та реконструкції УКПГ передбачається незначна кількість утворення відходів, які до закінчення будівництва передбачається зберігати у спеціально відведених місцях в герметичних контейнерах з подальшою передачею згідно укладених договорів з спеціалізованими підприємствами; під час експлуатації газопроводу- лупінгу та газопроводу-шлейфу утворення відходів передбачається утворення незначної кількості відходів процесу обслуговування, під час експлуатації Комишнянської УКПГ можливе утворення відходів від роботи обслуговуючого персоналу та технологічного обладнання. Поводження з відходами регулюється вимогами Закону України «Про управління відходами». Шумовий вплив - під час будівництва акустичне навантаження від роботи будівельного автотранспорту, роботи будівельних механізмів та техніки; під час експлуатації - шум при роботі технологічного обладнання та УКПГ; шумове навантаження під час будівельних робіт та під час експлуатації буде в межах норми і не завдасть негативного впливу на оточуюче природне середовище та здоров’я людей.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до технологічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля можливі в межах санітарно-захисної зони та виділених земельних ділянок під провадження планованої діяльності.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
14 Розширення та зміни Розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-13 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України"
Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Відповідно до вимог ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-УШ від 23 травня 2017 року, до звіту з оцінки впливу на довкілля буде включено із достатньою деталізацією такі планові показники: - опис місця провадження, цілі й опис основних характеристик планованої діяльності; - опис поточного стану та факторів довкілля; - оцінка впливу планованої діяльності на геологічне середовище, атмосферне повітря, поверхневі та підземні води, техногенне середовище, соціальне середовище; - опис передбачених заходів, спрямованих на запобігання, відведення, уникнення, зменшення усунення значного негативного впливу на довкілля, в тому числі (за можливості) компенсаційних заходів; - зауваження та пропозиції, які надійдуть за результатами громадських обговорень.
Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Висновок з оцінки впливу на довкілля
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України.
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35, OVD@mepr.gov.ua, факс (044) 206-31-40; (044) 206-31-50., Контактна особа: заступник директора департаменту - начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки - Грицак Олена Анатоліївна.
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}