ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
![Версія для друку Версія для друку](/sites/all/modules/contrib/print/icons/print_icon.gif)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність,
яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАФТОГАЗРЕГІОН» 44594228
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 04119, місто Київ, вул.Хохлових Сім'ї, будинок 8, літера 20д
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Геологічне вивчення нафтогазоносних надр, у тому числі дослідно-промислова розробка родовищ, з подальшим видобуванням нафти і газу (промислова розробка родовищ) газу природного, конденсату Бірківсько-Зіньківської площі.
Технічна альтернатива 1.
Програмою робіт передбачено проведення аналізу матеріалів, інтерпретація даних раніше проведених робіт, проведення сейсморозвідувальних робіт, в залежності від результатів переінтерпретації даних раніше проведених робіт на площі досліджень та підготовчі роботи і буріння пошукової свердловини. З метою геологічного вивчення нафтогазоносних надр, у тому числі дослідно-промислової розробки, з подальшим видобуванням нафти, газу (промислова розробка родовищ) в межах Бірківсько-Зіньківської площі запроектовано буріння пошукової свердловини №1 Бірківсько-Зіньківської площі, з проектною глибиною по стовбуру орієнтовно 6650 м. Свердловина передбачається вертикальною. Буріння пошукової свердловини №1 Бірківсько-Зіньківської площі передбачається здійснювати за допомогою бурового верстату вантажопідйомністю не більше 600 т, з дизельним приводом, спосіб буріння - роторний, за допомогою гідравлічного вибійного двигуна, комбінований.
Технічна альтернатива 2.
Щодо буріння свердловини №1 Бірківсько-Зіньківської площі розглядалась альтернатива з використанням бурового верстата, обладнаного електричним приводом, але у зв’язку із значною віддаленістю об’єктів проектування від електромережі, необхідної потужності, використання бурового верстата із електричним приводом обмежене.
Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Полтавська обл. Миргородський р-н за межами населеного пункту.
Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Лютенська сільська громада Миргородського району Полтавської області. Великобудищанська сільська громади Миргородського району Полтавської області.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Полтавська обл. Миргородський р-н .
В адміністративно-територіальному відношенні Бірківсько-Зіньківської площа розташована в межах Миргородського району Полтавської області, за 16 км на захід від міста Зіньків, в межах Лютенської сільської громади та Великобудищанської сільської громади Миргородського району Полтавської області. Межі Бірківсько-Зіньківської площі визначені географічними координатами кутових точок: (WGS-84): Т1 (50° 09' 15,344"; 34° 00' 10,782"), Т2 (50° 11' 20,351"; 34° 01' 45,779"), Т3 (50° 13' 31,347"; 34° 03' 27,797"), Т4 (50° 14' 49,358"; 34° 04' 28,763"), Т5 (50° 18' 49,165"; 34° 07' 36,261"), Т6 (50° 17' 23,364"; 34° 11' 11,772"), Т7 (50° 13' 24,357"; 34° 08' 39,780"), Т8 (50° 09' 39,353"; 34° 07' 44,786"), Т9 (50° 08' 14,347"; 34° 02' 58,787"), Т10 (50° 08' 39,346"; 34° 02' 46,787"), Т11 (50° 08' 40,346"; 34° 01' 38,786"), загальна площа Бірківсько-Зіньківської площі становить 115,82 км2. У межах Бірківсько-Зіньківської площі на теперішній час буріння свердловин не проводилось, перспективи покладів вуглеводнів лише прогнозуються, ґрунтуючись на результатах проведених сейсморозвідувальних робіт та аналізі комплексної інтерпретації наявних геофізичних досліджень. Перспективи нафтогазоносності ділянки надр пов’язують з теригенними відкладами (пісковики, рідше алевроліти) та карбонатними утворюваннями. В адміністративно-територіальному відношенні свердловина №1 Бірківсько- Зіньківської площі розташована на майданчику в межах адміністративного підпорядкування Лютенської сільської територіальної громади Миргородського району Полтавської області. На період буріння свердловин передбачається укладання угоди на займання земельної ділянки площею до 4,00 га з землекористувачем (за погодженням з власником) під майданчик буріння свердловини, у відповідності до законодавства України.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Полтавська обл. Миргородський р-н .
Альтернативне місце провадження планованої діяльності не розглядалося, оскільки проведення робіт з видобування вуглеводнів на Бірківсько-Зіньківської площі може здійснюватися виключно в межах географічних координат визначених спеціальним дозволом на користування надрами № 5465 від 03.02.2023 року.
Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Реалізація планованої діяльності дасть можливість забезпечення енергоресурсами населення і промисловості, створення додаткових робочих місць, збільшення надходжень грошових коштів у бюджет району, що сприятиме розвитку державних, соціальних, господарських програм. В економічному відношенні район, переважно, сільськогосподарський. Місцеве населення зацікавлене у розвитку нафтогазовидобувної галузі, оскільки розподіл коштів між бюджетами різних рівнів передбачає 2% рентної плати за користування надрами до районних бюджетів, 2% до обласних бюджетів за місцезнаходженням (місцем видобутку) відповідних природних ресурсів та 1% до бюджетів місцевого самоврядування за місцезнаходженням (якщо створено ОТГ, то вона отримує 3%, а до районного бюджету кошти не надходять). З метою недопущення погіршення соціально-економічного стану районів планованої діяльності при експлуатації об’єктів та обладнання, використовуються сучасні екологічно безпечні технології.
Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
В геологічній будові Бірківсько-Зінківської площі беруть участь осадові відклади палеозойської, мезозойської та кайнозойської ератем. Геологічний розріз площі складений породами від докембрійського до четвертинного віку і представлений двома структурними поверхами, а саме: породами осадочного чохла та кристалічним фундаментом, які розділяються між собою стратиграфічною незгідністю. У нафтогазовому відношенні Бірківсько-Зіньківська площа відноситься до Глинсько-Солохівського нафтогазоносного району. Південно-Зіньківська площа у геотектонічному відношенні знаходиться в смузі поєднання північної прибортової частини Дніпровсько-Донецької западини з її центральним грабеном. Основні відомості про геологічну будову площі отримано за результатами сейсморозвідувальних досліджень та даних буріння на суміжних ділянках. Породи фундаменту залягають на глибині 8000-8500 м, та розбиті численними порушеннями на блоки, амплітуда яких досягає до 500 м. Ймовірно, продуктивні горизонти залягають на глибинах 2500-6500 метрів. Пошуково-розвідувальним та параметричним бурінням на сусідніх площах встановлена промислова нафтогазоносність, яка приурочена до турнейського та візейського ярусів нижньокам’яновугільних відкладів та горизонтів фаменського ярусу верхньодевонських відкладів. Бірківсько-Зіньківська площа об’єднує три суміжні площі, які мають подібні структурно-тектонічні умови: Південно-Зіньківську (43,02 км2), Лютенсько-Будищанську (46,74 км2), Бірківсько-Юхнівську (26,06 км2). У межах Південно-Зіньківської площі, станом на теперішній час глибокі свердловини відсутні. Прогноз перспектив газоносності ґрунтується виключно на результатах сейсморозвідувальних робіт і пов’язаний з двома газоконденсатними покладами В-17 і В-22 у відкладах візейського ярусу нижнього карбону. Колекторами цих покладів є традиційні для регіону пісковики та алевроліти з абсолютними глибинами залягання від мінус 5460 до мінус 6180 м. Прогнозується, що поклади горизонтів будуть за будовою літологічно екранованими, а за флюїдонасиченням - газоконденсатними Лютенсько-Будищанська площа у тектонічному відношенні приурочена до Лютенської западини. В межах площі виявлена Лютенська структура, геологічна будова якої вивчена сейсморозвідкою по нижньовізейських (горизонт відбиття VB3) та верхньовізейських (горизонт відбиття VB2) відкладах. У візейських відкладах структура є куполоподібною, екранованою з північним субширотним скидом складки, що належить до переривчасто- конседиментаційних піднять, сформованих під дією блокової тектоніки. Продуктивні горизонти залягають на глибинах 2000-6600 м. Колекторами вуглеводнів є пісковики, алевроліти, вапняки та доломіти. Прогнозні пастки, ймовірно, структурно-тектонічного типу. Бірківсько-Юхнівська площа за тектонічним районуванням приурочена до північно-західного схилу Шилівської депресії центральної грабенної частини Дніпровсько-Донецької западини. Площа вивчена сейсмічними дослідженнями, проведеними Східно-Українською геофізичною розвідувальною експедицією у 1990 р., згідно з якими вона є дальньою східною протяжною перикліналлю Перевозівської структури. Це малоамплітудні підняття, орієнтовані в субширотному напрямку на схилах Шилівської депресії у бік її поглиблення. По відбиваючому горизонту Vв2-п оконтурені ізогіпсою мінус 6400 - 6450 м. По вищезалягаючих відкладах підняття не виділяється. У межах площі буріння не проводилось. Поклади вуглеводнів лише прогнозуються. Прямим аналогом є Перевозівське родовище, газоконденсатні поклади якого приурочені до візейських пісковиків горизонтів В-17 (глибина 4555-4640 м) та В-22 (глибина 6233-6287 м). Відклади теригенні та теригенно-карбонатні, утворюють багатопластові родовища з поверхом газоносності від 50 до 500 м. На Бірківсько-Зіньківській площі плануються роботи з геологічного вивчення нафтогазоносних надр, в тому числі дослідно-промислової розробки родовищ з подальшим видобуванням нафти і газу (промислова розробка родовищ). Проведення робіт у межах Бірківсько-Зіньківської площі обумовлене необхідністю уточнення її геологічної будови та перспектив нафтогазоносності шляхом проведення аналізу матеріалів і інтерпретації даних раніше проведених робіт, проведення сейсморозвідувальних досліджень, буріння пошукових та розвідувальних свердловин з метою встановлення загальних закономірностей геологічної будови надр, визначення перспектив площі, встановлення прогнозних ресурсів корисних копалин, оконтурення родовища, деталізація особливостей геологічної будови, вивчення якісних і кількісних параметрів корисної копалини, проведення дослідно-промислової розробки родовища, складання та затвердження геологічного звіту, підготовка матеріалів ГЕО і складання ТЕО постійних кондицій, затвердження запасів корисної копалини ДКЗ України, облаштування та промислова розробка родовища (видобування), відповідно до Програми робіт з геологічного вивчення нафтогазоносних надр, у тому числі дослідно-промислової розробки родовищ з подальшим видобуванням нафти і газу (промислова розробка родовищ) газу природного, конденсату площі Бірківсько-Зіньківська. Роботи на досліджуваній ділянці надр проводяться на підставі Спеціального дозволу на користування надрами № 5465 від 03.02.2023 року. У відповідності до Програми робіт, яка являється додатком до Угоди про умови користування надрами з метою геологічного вивчення нафтогазоносних надр, у тому числі дослідно-промислової розробки родовищ з подальшим видобуванням нафти і газу (промислова розробка родовищ) від 03.03.2023 № 5465 ТОВ «НАФТОГАЗРЕГІОН» передбачається буріння пошукових свердловин та при проведенні досліджень в свердловинах планується проведення ВСП (вертикальне сейсмічне профілювання). Буріння свердловин № 1 Бірківсько-Зіньківської площі проектною глибиною до 6650 м передбачається за допомогою бурового верстату вантажопідйомністю не більше 600 т з дизельним приводом. Очікувані об’єми видобутку природного газу становлять від 15 тис.м3/добу до 250 тис.м3/добу. На період буріння свердловин передбачається укладання угоди на займання земельної ділянки площею до 4,00 га з землекористувачем (за погодженням з власником) під майданчик буріння свердловини. Забезпечення технологічного процесу буріння свердловини водою буде здійснюватися від водозабірної свердловини, яка планується облаштуватися на кожному з майданчиків буріння свердловин, проектною глибиною до 200 м. Застосовується типова схема обв’язки устя свердловини. Обрано оптимальний маршрут і довжину траси газопроводу та інгібіторопроводу з урахуванням рельєфу та існуючих комунікацій. Об'ємно- планувальні й конструктивні рішення прийняті на основі діючих норм із урахуванням кліматичних умов району будівництва й «Переліку основних будівельних конструкцій, виробів і матеріалів». Згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», об'єкт планованої діяльності відноситься до другої категорії видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля - ст. 3, ч. 3, п. 1 (глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою вивчення стійкості ґрунтів)); ст. 3, ч. 3, п. 3 (видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням).
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Буріння свердловини здійснюватиметься буровим верстатом з дизель-електричним приводом, згідно ДСП 173-96 санітарно-захисна зона становить 500 м. Проектована свердловина, що вводиться в експлуатацію з підключенням до газопроводу, має санітарно-захисну зону 300 м (згідно ДСП 173-96). Виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони надр. Сортування відходів та передача їх спеціалізованим підприємствам у відповідності до встановлених санітарно-гігієнічних вимог і природоохоронного законодавства. Забір підземних вод здійснювати згідно з Водним кодексом України. Викиди від стаціонарних джерел повинні здійснюватися за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Виконання правил протипожежної безпеки. Виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони надр.
щодо технічної альтернативи 2.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності аналогічні технічній альтернативі 1, окрім того що буріння здійснюється буровими верстатами з електричним приводом (згідно ДСП 173-96 санітарно-захисна зона становить 300 м).
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання розмірів санітарно-захисної зони; дотримання дозволених рівнів акустичного забруднення; дотримання значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів; організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання відходів; дотримання значень ГДК в ґрунтах, поверхневих та підземних водах; збереження різноманіття об’єктів рослинного й тваринного світу, недопустимості погіршення середовища існування, шляхів міграції та розмноження тварин; дотримання охоронних зон газопроводів-шлейфів, відповідно до вимог нормативних документів.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядаються у зв’язку з відсутністю територіальної альтернативи 2.
Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
інженерно-геологічні вишукування на майданчику під буріння свердловини; - зняття та максимальне збереження родючого шару ґрунту; - організація відведення дощових та талих вод; - обвалування по периметру майданчику, влаштування огорожі, влаштування дороги з покриттям зі збірних залізобетонних плит. - організація зон санітарної охорони навколо водних свердловин; - всі трубопроводи, підземні резервуари і металеві комунікації підлягають антикорозійному захисту; - розробка та виконання комплексу технологічних, технічних, організаційних рішень для забезпечення надійної безаварійної роботи; - проведення контрольно-аналітичних досліджень стану атмосферного повітря, водного середовища та облік відходів з передачею їх спеціалізованим підприємствам; - періодичне навчання та атестація персоналу з правил експлуатації обладнання, техніки безпеки та охорони навколишнього середовища.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
компонування комплексу технологічного обладнання з урахуванням вимог техніки безпеки і виробничої санітарії; - покриття доріг, проїздів, майданчиків бетонним покриттям.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядаються у зв’язку з відсутністю територіальної альтернативи 2.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
- вплив на клімат та мікроклімат - у період будівництва та експлуатації викиди забруднюючих речовин в атмосферу будуть короткочасні та незначні; - вплив на повітряне середовище - під час будівництва викиди від земляних, різальних, зварювальних та фарбувальних робіт, від роботи будівельного автотранспорту, дизельних двигунів бурового верстату, дизель-електростанції, викиди при приготуванні бурового розчину, при випробуванні свердловин на приплив нафтогазових флюїдів (спалювання газу на факелі), випаровування з ємностей для зберігання дизельного палива; випаровування з поверхні гідроізольованих шламових ємностей; під час експлуатації - викиди від спалювання газу на факелі при плановій продувці свердловини під час досліджень та ремонтів; на межі житлової забудови найближчого населеного пункту значення концентрацій по всіх забруднюючих речовинах, які будуть викидатися в атмосферне повітря, передбачаються нижче гранично-допустимих, отже вплив на повітряне середовище під час будівництва та експлуатації свердловин, вважається допустимим; - шумовий вплив - під час будівництва акустичне навантаження від роботи будівельного автотранспорту, роботи будівельних механізмів та техніки; під час експлуатації свердловини - шум від роботи насосних агрегатів при роботі факельної установки свердловини; шумове навантаження під час будівельних робіт та під час експлуатації свердловини буде в межах норми і не завдасть негативного впливу на оточуюче природне середовище та здоров’я людей; - вплив на водне середовище - під час будівництва відбір води з артсвердловини на технологічні та господарсько- побутові потреби, який планується здійснювати в нормативних межах, також передбачається утворення бурових стічних вод, відпрацьованої води після гідровипробувань, дощових стоків з бурового майданчика, господарсько-побутових стоків; передбачається збір бурових стічних вод та дощових стоків з бурового майданчика в гідроізольовані шламові ємності з подальшим очищенням і нейтралізацією та захороненням; збір господарсько-побутових стоків в герметичну металеву ємність з подальшим вивезенням на утилізацію спеціалізованою організацією; з урахуванням впровадження організаційно-технічних та природоохоронних заходів - вплив під час будівництва характеризується як екологічно-допустимий; під час експлуатації свердловин - вплив на водне середовище відсутній, оскільки відсутні джерела, які впливають на стан водного середовища; - вплив на гідрогеологічне середовище - під час будівництва, в процесі буріння свердловини, передбачається втручання в підземні горизонти з прісними водами, але раціональна конструкція свердловини, яка включає спуск обсадних колон з наступним цементуванням високоміцними портландцементами дозволяє попередити забруднення горизонтів з прісними водами та інші негативні наслідки у вигляді техногенних змін та деформації земної поверхні; під час експлуатації свердловини - вплив на гідрогеологічне середовище відсутній, оскільки відсутні джерела його виникнення; - вплив на ґрунти - під час будівництва - механічні порушення поверхневого шару ґрунту при проведенні земляних робіт; для мінімізації впливу на ґрунти передбачається зняття та зберігання родючого шару ґрунту, а по закінченню будівництва планується відновлення родючості порушених земельних ділянок шляхом проведення рекультивації; під час експлуатації вплив на ґрунти відсутній, оскільки відсутні джерела його виникнення; - вплив від утворення та управління відходами - під час будівництва передбачається незначна кількість утворення відходів, які до закінчення будівництва передбачається зберігати у спеціально відведених місцях в герметичних контейнерах відповідно до класу небезпеки з подальшою передачею їх на видалення, розміщення, захоронення, утилізацію згідно укладених договорів з спеціалізованими підприємствами; беручи до уваги зберігання відходів у відповідності з санітарними нормами та технікою безпеки, їх сортування та передачу спеціалізованим підприємствам, а також допустимі об’єми утворення, можна зробити висновок про те, що вплив від утворення та управління відходами на навколишнє середовище буде допустимим; під час експлуатації свердловини утворення відходів не передбачається; - вплив на рослинний та тваринний світ - під час будівництва при проведенні земляних робіт передбачається порушення рослинного покрову, але земельні ділянки, які передбачаються для користування під буровий майданчик та шлейф підключення, представлені ріллею для висадження злакових культур, тобто в межах цього майданчика природна флора і фауна відсутні; під час експлуатації свердловини - вплив на рослинний та тваринний світ відсутній; - вплив на соціальне середовище - об’єкт планованої діяльності не створює негативного впливу на соціальні умови життєдіяльності та здоров'я місцевого населення та несе позитивний аспект; забезпечення енергоресурсами населення і промисловості даного регіону, залучення інвестицій в економіку району; - вплив на техногенне середовище - відсутній; в рамках планової діяльності не передбачається знесення будинків та об’єктів інфраструктури; планована діяльність не буде викликати руйнівної дії на житлово-цивільні і промислові об'єкти; пам’ятки архітектури, історико- культурні об’єкти, зони рекреації та інші елементи техногенного середовища в зоні планованої діяльності відсутні.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля можливі в межах санітарно-захисної зони та виділених земельних ділянок під провадження планованої діяльності, при експлуатації обладнання, машин та іншого обладнання.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядаються у зв’язку з відсутністю територіальної альтернативи 2.
Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
1 Глибоке буріння Глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою вивчення стійкості ґрунтів);"
Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності з ст. 6 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”.
Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Висновок з оцінки впливу на довкілля
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Департаментом екології та природних ресурсів Полтавської ОВА
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Полтавської обласної державної адміністрації, 36000, м. Полтава, вул. Капітана Володимира Кісельова, 1, eko@adm-pl.gov.ua, (0532) 56-95-08, Олейніков Сергій Олексійович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}
Долучення | Розмір |
---|---|
povidomlennya_ovd_25.pdf | 111.2 КБ |