Громади Полтавщини почали тестування функціоналу електронного кейс-менеджменту

Версія для друкуВерсія для друку

Громади Полтавщини почали тестування функціоналу електронного кейс-менеджменту

 

1 липня стартувало бета-тестування функціонала електронного кейс-менеджменту, який дозволяє подавати онлайн-заяви на соціальні послуги. Полтавщина ввійшла до першої четвірки областей, де проводять випробування системи, яка в подальшому буде масштабована по всій країні.

Подати заяву на одну або кілька соціальних послуг, відстежувати статус свого звернення, планувати розподіл навантаження між працівниками та подавати звітність в е-формі – ці та інші функції протягом 3-х місяців тестуватимуть представники структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та надавачі соціальних послуг 15 обраних територіальних громад області.

Наразі, в режимі дослідно-промислової експлуатації, система відпрацьовується на базі Полтавської, Кременчуцької, Миргородської, Лубенської, Гребінківської, Глобинської, Пирятинської, Хорольської міських, Білицької, Котелевської, Машівської, Шишацької, Чутівської селищних, Білоцерківської, Сенчанської сільських територіальних громад та 15 відповідних надавачів соціальних послуг. З вересня ініціативу буде масштабовано на всі 60 громад області.

Про що ж мова?

З метою впровадження цифрових рішень, підвищення доступності та ефективності надання соціальних послуг командою Мінсоцполітики розроблено «Соціальний веб-портал електронних послуг Мінсоцполітики», що є складовою Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС).

На порталі можна буде знайти всю необхідну інформацію про соціальні послуги, подати онлайн заяву або звернення, щоб їх отримати, або залишити повідомлення про людину або сім’ю, яка потребує соціальної підтримки.

Запити через систему  в оперативному режимі розглядатимуть в територіальних громадах, ЄІССС автоматично підтягуватиме необхідну інформацію. Громадяни матимуть можливість відстежувати статус своїх звернень в особистому кабінеті.

У перспективі, щоб отримати соціальні послуги, достатньо перейти на Соціальний портал Мінсоцполітики, авторизуватися в особистому кабінеті, обрати одну або декілька соціальних послуг та заповнити відповідну заяву. 

Функціонал електронного кейс-менеджменту реалізували за підтримки міжнародних партнерів, а саме: технічної Всесвітньої продовольчої програми ООН (WFP), експертної Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та методологічної Програми розвитку ООН (UNDP). 

Нагадаємо, що Уряд підтримав законопроєкт про ЄІССС (https://www.msp.gov.ua/news/23819.html), який вдосконалює систему соціальної підтримки. Відповідний документ зареєстрований у парламенті під номером 11377 (https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/44497).

 

 

Наверх ↑