Основні заходи Миргородської райдержадміністрації з 29 січня по 02 лютого 2018 року
29.01.-02.02. 08.00 |
Оперативно-розпорядча нарада у голови райдержадміністрації за участю заступників голови райдержадміністрації.
|
29.01.-02.02.
|
Виїзд робочої групи з питань здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування.
|
29.01. 09.00 |
Урочисте зібрання «Бій під Крутами – символ героїзму і жертовності» (приміщення Миргородської центральної районної бібліотеки).
|
30.01. 10.00 |
Оперативно-розпорядча нарада з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади та районних служб.
|
13.00 |
Історичний калейдоскоп – «Ці хлопці до загибелі стояли, бо Україну й волю захищали!» (приміщення Миргородської центральної районної бібліотеки).
|
14.00 |
Бесіда «Крути - наша історія» (приміщення Миргородської районної бібліотеки для дітей).
|
31.01. 09.00 |
Засідання комісії з питань надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, призначення житлових субсидій та надання пільг на житлово-комунальні послуги за фактичним місцем проживання.
|
10.00 – 14.00 |
Особистий прийом громадян першим заступником голови райдержадміністрації Фесенком В.А.
|
17.00-18.00 |
«Гаряча» телефонна лінія за участю першого заступника голови райдержадміністрації Фесенка В.А..
|
01.02. 10.00 |
Особистий прийом громадян заступником голови райдержадміністрації Гуржієм О.В.
|
10.00 |
Участь в обласних зональні змагання з волейболу юнаки (смт Велика Багачка).
|
10.00 |
Конкурс «Поезія народів світу» ( бібліотека м. Миргород).
|
02.02. 10.00 |
Засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.
|
10.00 |
Презентація книги краєзнавця Ганни Бабич «Дещо про географічні назви нашого краю в історичному розрізі», ( краєзнавчий музей м.Миргород).
|
10.00 |
Особистий прийом громадян керівником апарату райдержадміністрації Хоменком В.М.
|
Керівник апарату
райдержадміністрації В.М. Хоменко