ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДРА-ГЕОІНВЕСТ" 35602704
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
Інформація про суб'єкта господарювання.
Україна, 04053, місто Київ, ВУЛ. СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 50, приміщення З В 380675338020
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Метою планованої діяльності є споруджування (влаштування) свердловин №№ 33, 29 Скоробогатьківського нафтогазоконденсатного родовища (далі - НГКР); буріння та спорудження водної свердловини для водозабезпечення процесу споруджування (влаштування) свердловини №29 Скоробогатьківського НГКР; облаштування та підключення свердловин №№ 32, 33, 29 Скоробогатьківського НГКР; будівництво Пісочанської установки комплексної підготовки газу (далі - УКПГ) Скоробогатьківського НГКР; буріння водної свердловини для водозабезпечення Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР; будівництво газопроводу-підключення від Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР до магістральних газопроводів.
Технічна альтернатива 1.
Споруджування (влаштування) свердловин №№ 33, 29 Скоробогатьківського НГКР передбачається за допомогою бурового верстату з дизель-електричним приводом, вантажопідйомністю не менше 450 т, спосіб буріння роторний, з використанням ГВД та комбінований. Буріння водної свердловини для водозабезпечення процесу споруджування (влаштування) свердловини №29 Скоробогатьківського НГКР передбачається за допомогою бурового верстату з дизельним приводом, спосіб буріння роторний, з використанням ГВД та комбінований. Облаштування та підключення свердловин №№ 32, 33 Скоробогатьківського НГКР планується до Пісочанської УКПГ, передбачається прокладання та підключення газопроводів- шлейсЬів та інгібіторопроводів від гирла свердловин до вузла вхідних ниток Пісочанської УКПГ, орієнтовною довжиною до 3000 м кожен. Облаштування та підключення свердловини № 29 Скоробогатьківського НГКР планується до тимчасової дослідно-промислової установки попередньої підготовки вуглеводнів (далі -ТДПУППВ) Скоробогатьківського НГКР, передбачається прокладання та підключення газопроводу-шлейфу та двох інгібіторопроводів від гирла свердловини до вузла вхідних ниток ТДПУППВ Скоробогатьківського НГКР, орієнтовною довжиною до 3000 м кожен. Будівництво Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР передбачено для забезпечення збору, підготовки та транспортування продукції з подальшим направленням газу до магістрального газопроводу. Підготовка вуглеводневої продукції здійснюється методом низькотемпературної сепарації (далі- НТС). Буріння водної свердловини для водозабезпечення Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР передбачається за допомогою бурової установки з дизельним приводом. Спосіб буріння - роторний. При будівництві газопроводу-підключення передбачається: влаштування газопроводу-підключення Ду200 від комерційного вузла обліку газу Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР до газопроводу «Газопровід-відвід до Глинськ-Розбишівськ ГП-1» та газопроводу «Газопровід-відвід до Глинськ- Розбишівськ ГП-2», орієнтовною довжиною до 13000 м.
Технічна альтернатива 2.
Щодо споруджування (влаштування) свердловин №№ 33, 29 Скоробогатьківського НГКР та водної свердловини для водозабезпечення процесу споруджування (влаштування) свердловини №29 Скоробогатьківського НГКР розглядалась альтернатива з використанням бурового верстата, обладнаного електричним приводом, але у зв'язку із значною віддаленістю об'єктів проектування від електромережі, необхідної потужності, використання бурового верстата із електричним приводом обмежене. Щодо облаштування свердловин №№ 32, 33, 29 Скоробогатьківського НГКР при обв'язці типи колонних головок та фонтанної арматури обираються відповідно до виконаних гідравлічних та механічних розрахунків, тому альтернативні варіанти обв'язки не розглядаються. Щодо будівництва Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР розглядалася альтернатива підготовка підготовки вуглеводневої продукції методом низькотемпературної сепарації (НТС), при пониженні робочих тисків на свердловинах - встановлення блочної холодильної установки (БХУ), але було обрано технічну альтернативу 1, оскільки використання блочної холодильної установки (БХУ) із застосуванням штучного холоду від блоків холодильної установки БХУ є як економічно так і екологічно не доцільним, оскільки потребує додаткового будівництва, при проведенні якого будуть значні впливи на довкілля. Щодо буріння водної свердловини для водозабезпечення Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР розглядалась альтернатива з використанням бурового верстата, обладнаного електричним приводом, але у зв'язку із значною віддаленістю об'єктів проектування від електромережі, необхідної потужності, використання бурового верстата із електричним приводом обмежене. Щодо будівництва газопроводу-підключення від Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР до магістральних газопроводів розглядалася альтернатива прокладання газопроводу- підключення по найкоротшому шляху, але впровадження даної альтернативи вплинуло б на довкілля шляхом втручання у території з непорушеним ґрунтовим покривом з наявною природною рослинністю, а тому прийнято рішення газопровід-підключення максимально прокласти по сільськогосподарським угіддям без втручання у природні ареали.
Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Полтавська обл. Миргородський р-н За межами населеного пункту
Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Лохвицька міська територіальна громада та Заводська міська територіальна громада Миргородського району Полтавської області.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Полтавська обл.. Миргородський р-н, , .
Споруджування (влаштування) свердловини № 33 Скоробогатьківського НГК передбачається в межах адміністративного підпорядкування Заводської міської територіальної громада Миргородського району Полтавської області. Відстань між гирлом свердловини та межами найближчого населеного пункту, с. Пісочки, складає близько 250 м в південно-східному напрямку. Облаштування та підключення свердловин №№ 32, 33 Скоробогатьківського НГК передбачається в межах одного майданчика буріння свердловини з підключенням до Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР, на земельних ділянках адміністративного підпорядкування Заводської міської територіальної громада Миргородського району Полтавської області. Споруджування (влаштування) свердловини № 29 Скоробогатьківського НГК передбачається в межах адміністративного підпорядкування Лохвицької міської територіальної громади Миргородського району Полтавської області. Відстань між гирлом свердловини та межами найближчого населеного пункту, м. Лохвиця, складає близько 1000 м в північно- західному напрямку. Буріння водної свердловини для забезпечення процесу буріння свердловини №29 Скоробогатьківського НГК передбачається в межах майданчику свердловини № 29 Скоробогатьківського НГК. Облаштування та підключення свердловини № 29 Скоробогатьківського НГК передбачається в межах майданчику буріння свердловини з підключенням до ТДПУППВ Скоробогатьківського НГКР, в межах адміністративного підпорядкування Лохвицької міської територіальної громади Миргородського району Полтавської області. Будівництво Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР передбачається на майданчику в межах адміністративного підпорядкування Заводської міської територіальної громада Миргородського району Полтавської області, в межах земельної ділянки площею близько 2,5 га. Відстань між УКПГ та межами найближчого населеного пункту, с. Пісочки, складає понад 1150 м у північно-західному напрямку. Буріння водної свердловини для водозабезпечення Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГК передбачається в межах майданчику Пісочанської УКПГ, Будівництво газопроводу-підключення від Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР до газопроводу «Газопровід-відвід до Глинськ-Розбишівськ ГП-1» та газопроводу «Газопровід-відвід до Глинськ-Розбишівськ ГП-2» планується проводити у межах адміністративного підпорядкування Заводської міської територіальної громада Миргородського району Полтавської області.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Не розглядаються, оскільки розташування устя свердловин обумовлюється оптимальними геологічними умовами розкриття перспективних продуктивних горизонтів і поверхневими умовами, територіальні альтернативи для яких відсутні. Щодо місця розташування Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР та газопроводу-підключення до магістральних газопроводів територіальні альтернативи не розглядались у зв'язку з особливостями технологічного процесу і визначеними земельними ділянками під будівництво.
Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Реалізація планованої діяльності дасть можливість забезпечення енергоресурсами населення і промисловості, створення додаткових робочих місць, збільшення надходжень грошових коштів у бюджет району, що сприятиме розвитку державних, соціальних, господарських програм. В економічному відношенні район, переважно, сільськогосподарський. Місцеве населення зацікавлене у розвитку нафтогазовидобувної галузі, оскільки розподіл коштів між бюджетами різних рівнів передбачає 2% рентної плати за користування надрами до районних бюджетів, 2% до обласних бюджетів за місцезнаходженням (місцем видобутку) відповідних природних ресурсів та 1% до бюджетів місцевого самоврядування за місцезнаходженням (якщо створено ОТГ, то вона отримує 3%, а до районного бюджету кошти не надходять). З метою недопущення погіршення соціально-економічного стану районів планованої діяльності при експлуатації об'єктів та обладнання, використовуються сучасні екологічно безпечні технології.
Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Скоробогатьківське родовище (південний блок) експлуатується на підставі Спеціального дозволу на користування надрами №6725 від 09 серпня 2023 р. Проектна глибина свердловини № 33 Скоробогатьківського НГК становить близько 6000м. При облаштуванні бурового майданчика передбачається обвалування по периметру бурової площадки, влаштування огорожі, влаштування під'їзної дороги з покриттям із збірних залізобетонних плит. Облаштування та підключення свердловин №№ 32, 33 Скоробогатьківського НГКР планується до Пісочанської УКПГ. Передбачається прокладання та підключення по одному газопроводу-шлейфу та по два інгібіторопровода від гирла кожної зі свердловин до вузла вхідних ниток Пісочанської УКПГ, орієнтовною довжиною до 3000 м кожен. При облаштуванні свердловин №№ 32, 33 Скоробогатьківського НГКР очікується для кожної зі свердловин: дебіт свердловини (газ) - 200 тис. мЗ/добу. Проектна глибина свердловини № 29 Скоробогатьківського НГК становить близько 5500м. При облаштуванні бурового майданчика обвалування по периметру бурової площадки, влаштування огорожі, влаштування під'їзної дороги з покриттям із збірних залізобетонних плит. Облаштування та підключення свердловини № 29 Скоробогатьківського НГКР планується до ТДПУППВ Скоробогатьківського НГКР, передбачається прокладання та підключення газопроводу-шлейфу та двох інгібіторопроводів від гирла свердловини до вузла вхідних ниток ТДПУППВ Скоробогатьківського НГКР, орієнтовною довжиною до 3000 м кожен. При облаштуванні свердловини № 29 Скоробогатьківського НГКР очікується: дебіт свердловини (газ) - З 0 От и с.мЗ/добу. Д л яводозабезпеченняпроцесубуріннясвердловини№ 29 Скоробогатьківського НГКР буде пробурена водна свердловина на території бурового майданчика свердловини №29 Скоробогатьківського НГКР, проектною глибиною до 200 м. На період буріння свердловин передбачається укладання угод на використання земельних ділянок з землекористувачем (за погодженням з її власником). На період буріння свердловин передбачається укладання угод на займання земельної ділянки площею близько 3,5 га з землекористувачем (за погодженням з власником) під майданчик буріння свердловини, що будуть оформлені у відповідності до законодавства України. Для питних потреб буде використовуватись привозна бутильована вода. Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР площі призначена для: - відділення природного газу, конденсату та супутньо-пластової води (СПВ) з видобутої продукції, що надходить від проектних газових свердловин газоконденсатного родовища по індивідуальним газопроводам-шлейфам; - підготовки (осушення) газу, стабілізації конденсату до товарних кондицій, очищення СПВ перед поверненням її в пласт; - накопичення та відвантаження кінцевої продукції. Кінцевими продуктами на виході з УКПГ є товарний газ та конденсат. Підготовлений газ направляється: по газопроводу-підключення в магістральний газопровід. Режим роботи УКПГ цілодобовий та складає 8760 годин (365 діб) в рік. Потужність (продуктивність) УКПГ:- природнійгаз- д оЮОО.Отис.мЗ/добу.Дляводозабезпечення Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР буде пробурена водна свердловина на території Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР. Орієнтовна глибина свердловини до 200 м. Характеристики газопроводу-підключення Ду200 від комерційного вузла обліку газу Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР до газопроводу «Газопровід-відвід до Глинськ- Розбишівськ ГП-1» та газопроводу «Газопровід-відвід до Глинськ-Розбишівськ ГП-2»: - орієнтовна довжина до 13 000 м; - максимальний робочий тиск 5,5 МПа. Термін експлуатації об'єкту - протягом періоду експлуатації Пісочанської УКПГ Скоробогатьківського НГКР, Траса газопроводу, що проектується, по всій довжині проходить по рівнинній місцевості. Спосіб прокладки газопроводу - підземний, З врахуванням сільськогосподарського призначення земель глибина прокладання газопроводу по трасі становить не менше 1,2 м до верху труби. На землях сільськогосподарського призначення будівництво газопроводу виконується зі зняттям і подальшим відновленням родючого шару ґрунту (рекультивація). Згідно з Законом України «Про оцінку впливу на довкілля», об'єкт планованої діяльності відноситься до другої категорії видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля - ст. З, ч. З, п, 1 (глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою вивчення стійкості ґрунтів)); ст. З, ч. З, п. З (видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням), ст. З, ч. З, п. 4 (зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об'ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше) та ст. З, ч. З, п, 11, абзац 7 (об'єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу).
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Буріння свердловини здійснюватиметься буровим верстатом з дизель-електричним приводом, згідно ДСП 173-96 санітарно-захисна зона становить 500 м. Будівництво установки підготовки вуглеводневої сировини - санітарно-захисна зона 1000 м. Виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони надр. Сортування відходів та передача їх спеціалізованим підприємствам у відповідності до встановлених санітарно-гігієнічних вимог і природоохоронного законодавства. Забір підземних вод здійснювати згідно з Водним кодексом України. Викиди від стаціонарних джерел повинні здійснюватися за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Виконання правил протипожежної безпеки.
щодо технічної альтернативи 2.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності аналогічні технічній альтернативі 1, окрім того що буріння здійснюється буровими верстатами з електричним приводом (згідно ДСП 173-96 санітарно-захисна зона становить 300 м).
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання розмірів санітарно-захисної зони; дотримання дозволених рівнів акустичного забруднення; дотримання значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів; організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання відходів.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядаються у зв'язку з відсутністю територіальної альтернативи 2.
Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
*
інженерно-геологічні вишукування на майданчику під буріння свердловини; - зняття та максимальне збереження родючого шару ґрунту; - організація відведення дощових та талих вод; - обвалування по периметру бурового майданчику, влаштування огорожі, влаштування дороги з покриттям зі збірних залізобетонних плит. - організація зон санітарної охорони навколо водних свердловин; - всі трубопроводи, підземні резервуари і металеві комунікації підлягають антикорозійному захисту; - газопровід-шлейф для підключення свердловини прокладається підземно, паралельно рельєфу, на глибині не менше 1,2 м до низу труби. Вздовж газопроводу- шлейфу встановлюється охоронна зона по 100 м в обидві сторони від вісі труби; - розробка та виконання комплексу технологічних, технічних, організаційних рішень для забезпечення надійної безаварійної роботи; - проведення контрольно-аналітичних досліджень стану атмосферного повітря, водного середовища та облік відходів з передачею їх спеціалізованим підприємствам; - періодичне навчання та атестація персоналу з правил експлуатації обладнання, техніки безпеки та охорони навколишнього середовища.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
компонування комплексу технологічного обладнання з урахуванням вимог техніки безпеки і виробничої санітарії; - покриття доріг, проїздів, майданчиків бетонним покриттям.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядаються у зв'язку з відсутністю територіальної альтернативи 2.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
- вплив на клімат та мікроклімат - у період будівництва та експлуатації викиди парникових газів в атмосферу та тепловиділення будуть короткочасні та незначні; - вплив на повітряне середовище - під час будівництва викиди від земляних, різальних, зварювальних та фарбувальних робіт, від роботи будівельного автотранспорту, дизельних двигунів бурового верстату, дизель- електростанції, викиди при приготуванні бурового розчину, при випробуванні свердловин на приплив нафтогазових флюїдів (спалювання газу на факелі), випаровування з ємностей для зберігання дизельного палива; випаровування з поверхні гідроізольованих ємностей; під час експлуатації - викиди від спалювання газу на факелі при планових продувках свердловин під час досліджень та ремонтів, роботи дизельгенераторів, від ємнісного обладнання, наливного стояка, свічок стравлювання та димових труб; на межі житлової забудови найближчого населеного пункту значення концентрацій по всіх забруднюючих речовинах, які будуть викидатися в атмосферне повітря, передбачаються нижче гранично-допустимих, отже вплив на повітряне середовище під час будівництва та експлуатації свердловини, вважається допустимим; - шумовий вплив - під час будівництва акустичне навантаження від роботи будівельного автотранспорту, роботи будівельних механізмів та техніки; під час експлуатації свердловин - шум від роботи насосних агрегатів, роботи будівельних механізмів та техніки, технологічного обладнання, факельної установки; шумове навантаження під час будівельних робіт та під час експлуатації свердловини буде в межах норм і не завдасть негативного впливу на навколишнє природне середовище та здоров'я людей; - вплив на водне середовище - планована діяльність здійснюється за межами водоохоронних зон та прибережних захисних смуг водних об'єктів. Забір води з водної свердловин буде здійснюватися на підставі дозволу на спецводокористування. Планована діяльність виключає скидання стічних вод в водні об'єкти. Значний техногенний вплив на поверхневі та підземні води можливий в разі порушення технологічних процесів чи можливих наслідків аварійних ситуацій. - вплив на гідрогеологічне середовище - під час будівництва, в процесі буріння свердловин, та в процесі експлуатації передбачається втручання в підземні горизонти з прісними водами, але раціональна конструкція свердловин, яка включає спуск обсадних колон з наступним цементуванням високоміцними портландцементами дозволяє попередити забруднення горизонтів з прісними водами та інші негативні наслідки у вигляді техногенних змін та деформації земної поверхні; - вплив на ґрунти - під час будівництва - механічні порушення поверхневого шару ґрунту при проведенні земляних робіт; для мінімізації впливу на ґрунти передбачається зняття та зберігання родючого шару ґрунту, а по закінченню будівництва планується відновлення родючості порушених земельних ділянок шляхом проведення рекультивації; під час експлуатації вплив на ґрунт промислових об'єктів в робочому режимі може бути помітним лише у випадках порушення нормального технологічного процесу або при недбалому проведенні ремонтних операцій, як на всіх техногенних об'єктах нафтогазопромислового комплексу; - вплив від утворення та поводження з відходами - під час будівництва та експлуатації передбачається незначна кількість утворення відходів, які до закінчення будівництва передбачається зберігати у спеціально відведених місцях в герметичних контейнерах відповідно до небезпечності з подальшою передачею їх на видалення, розміщення, захоронения, утилізацію згідно укладених договорів з спеціалізованими підприємствами; беручи до уваги зберігання відходів у відповідності з санітарними нормами та технікою безпеки, їх сортування та передачу спеціалізованим підприємствам, а також допустимі об'єми утворення, можна зробити висновок про те, що вплив від утворення та поводження з відходами на навколишнє середовище буде допустимим; - вплив на рослинний та тваринний світ - під час будівництва при проведенні земляних робіт передбачається порушення рослинного покрову, але земельні ділянки, які передбачаються для користування під буровий майданчик та шлейф підключення, представлені ріллею для висадження злакових культур, тобто в межах цього майданчика природна флора і фауна відсутні; під час експлуатації свердловини - вплив на рослинний та тваринний світ відсутній; - вплив на соціальне середовище - об'єкт планованої діяльності не створює негативного впливу на соціальні умови життєдіяльності та здоров'я місцевого населення та несе позитивний аспект; забезпечення енергоресурсами населення і промисловості даного регіону, залучення інвестицій в економіку району; - вплив на техногенне середовище - відсутній; в рамках планової діяльності не передбачається знесення будинків та об'єктів інфраструктури; планована діяльність не буде викликати руйнівної дії на житлово- цивільні і промислові об'єкти; пам'ятки архітектури, історико-культурні об'єкти, зони рекреації та інші елементи техногенного середовища в зоні планованої діяльності відсутні.
щодо технічної альтернативи 2.
Впливи аналогічні альтернативі 1, окрім впливу на атмосферне повітря - викиди від бурового верстату з електричним приводом відсутні.
щодо територіальної альтернативи 1.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля можливі в межах санітарно-захисної зони та виділених земельних ділянок під провадження планованої діяльності, при експлуатації обладнання, машин та іншого обладнання.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядаються у зв'язку з відсутністю територіальної альтернативи 2.
Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля").
Друга категорія
Глибоке буріння Глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою вивчення стійкості ґрунтів);"
Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності з ст, 6 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля".
Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб'єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля". Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на ДОВКІЛЛЯ;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб'єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п'ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб'єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб'єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов'язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Висновок з оцінки впливу на довкілля
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля")
що видається Департаментом екології та природних ресурсів Полтавської ОВА
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департамент екології та природних ресурсів Полтавської обласної державної адміністрації, 36000, м. Полтава, вул. Зигіна, 1, eko(a)adm-pl.aov.ua, (0532) 56-95-08, ОЛЕЙНІКОВ Сергій Олексійович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)