Обласний контактний центр

Версія для друкуВерсія для друку

Обласний контактний центр

 

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня  2012 року № 21 „Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя” в Полтавській області створено комунальну бюджетну установу „Обласний контактний центр” Полтавської обласної ради як суб’єкта Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади (НСОЗ).

Національна система - система контактних центрів, телефонних „гарячих ліній”, довідкових телефонних служб органів виконавчої влади, які за допомогою засобів телекомунікації забезпечують за принципом „єдиного вікна” оперативний розгляд органами виконавчої влади звернень громадян, підприємств, установ та організацій, фізичних осіб - підприємців, органів місцевого самоврядування.

Прийом дзвінків від жителів області здійснюється  за єдиним безкоштовним телефонним номером 0-800-502-230 та на електронну пошту Call-centre@adm-pl.gov.uawww.okc.pl.ua

 

 

Наверх ↑