Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2022 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2022 рік

 

Робота зі зверненнями громадян в районній військовій адміністрації проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

В 2022 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

затверджено графік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

затверджено графіки проведення «гарячої» телефонної лінії;

затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації.

В 2022 року проведено 1 «День контролю» та 1 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації. На засіданні постійно діючої комісії розглянуто 2 звернення.

У райвійськадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райвійськадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, до повномасштабної війни російської федерації проти України та введення воєнного стану проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

У 2022 році до керівництва райвійськадміністрації на особистих та виїзних прийомах громадян мешканці району не зверталися (за 2021 рік – 3 особи) .

На «гарячу» телефонну лінію та телефон довіри в 2022 році мешканці району не зверталися (за 2021 рік – 6).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райвійськадміністрації, відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня, причин, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва райвійськадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

Протягом 2022 року до райвійськадміністрації надійшло 514 звернень, що на 77 звернень менше порівняно з 2021 роком (591).

Письмових звернень надійшло 514 (за 2021 рік – 587), в тому числі 2 електронні звернення, надіслані на електронну пошту районної військової адміністрації. Колективних заяв і скарг отримано 4 (за 2021 рік – 20),     повторних – 1 (за 2021 рік – 18). За звітний період спостерігається тенденція зменшення колективних та повторних звернень.

З усіх звернень, що надійшли до райвійськадміністрації в 2022 році,      99,9 % становлять заяви, 0,1 % – скарги.

Заявниками було порушено 530 питань (за 2021 рік – 608).

Дані аналізу питань, порушених у зверненнях громадян за 2022 рік, свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 393 (за 2021 рік – 499), комунального господарства – 18 (за 2021 рік – 8), транспорту і зв'язку – 11 (за 2021  рік – 13), освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 10 (за 2021 рік – 3), житлової політики – 9 (за 2021 рік – 13), діяльності органів місцевого самоврядування – 5 (за 2021 рік – 8), охорони здоров’я – 4 (за 2021 рік – 7), аграрної політики і земельних відносин – 4 (за 2021 рік – 12).

Від початку повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну районною військовою адміністрацією в 2022 році розглянуто 229 звернень внутрішньо переміщених осіб. У зверненнях піднімалися питання щодо  отримання статусу внутрішньо переміщеної особи, виплат щомісячної адресної допомоги ВПО на проживання, забезпечення тимчасовим житлом, виплат державних соціальних допомог, отримання гуманітарної допомоги та інше.

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної військової адміністрації за відповідний період звернулося 42 особи з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи (за 2021 рік – 90), 23 особи з багатодітних сімей, одиноких матерів (за 2021 рік – 34), 3 «дитини війни» (за 2021 рік – 12), 2 ветерани праці (за 2021 рік – 4), 1 учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (за 2021 рік – 1), 1 учасник бойових дій (за 2021 рік – 1). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто начальником райвійськадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень громадян, що надійшли до райвійськадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 247 звернень, що становить 48,0 % від загальної їх кількості (за 2021 рік – 457 або 77,3 %), дано роз’яснення – 258, що становить 50,2 % від загальної їх кількості (за 2021 рік – 126 або 21,3 %), відмовлено у розгляді – 0 (за 2021 рік – 0), переслано за належністю – 9, що становить 1,8 % (за 2021 рік – 8 або 1,4 %). Всі звернення розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством, на всі питання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 499 звернень громадян (за 2021 рік – 523): до облвійськадміністрації – 27 (за 2021 рік – 26), на Урядову гарячу лінію – 402 (за 2021 рік – 460), до обласного контактного центру – 70 (за 2021 рік – 36).

Особливу увагу райвійськадміністрація звертає на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями. В організаціях, установах соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»).

При райвійськадміністрації працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Також діє електронний кабінет користувача на порталі державних послуг iGov.org.ua, через який громадяни можуть записатися на прийом до керівництва райвійськадміністрації та надіслати електронну заяву. За 2022 рік такою послугою ніхто не скористався.

На фоні масованих обстрілів критичної інфраструктури з боку росії та на виконання доручень Уряду нашої держави, в приміщенні районної військової адміністрації відкрито «Пункт Незламності». Він має у наявності джерела тепла, води, освітлення, інтернету, живлення для мобільних девайсів, місця для відпочинку, аптечки, речі першої необхідності, а також забезпечення мам та дітей. "Пункт Незламності" функціонує в цілодобовому режимі, тому кожен мешканець Миргородського району може безкоштовно зігрітись чи підзарядити гаджети, навіть в умовах тривалого знеструмлення населених пунктів.

Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній військовій адміністрації.

 

 

 

 

 

Наверх ↑