У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Версія для друкуВерсія для друку

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

 

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Загалом фахівцями центру отримано 220 дзвінків, у тому числі кожний четвертий надходив від внутрішньо переміщеної особи.

Основною актуальною темою залишалася сфера соціального захисту населення. Майже третиною заявників порушувалися питання надання матеріальної та гуманітарної допомоги, призначення та виплати державних соціальних допомог. Найбільш активними були їх отримувачі з Полтавського та Кременчуцького районів.

Житлово-комунальна тематика, також, залишається серед лідерів – було зафіксовано близько 40 таких звернень. Проте, більшість з цих питань уже не стосувалися відновлення роботи ліфтів у Полтаві, а охоплювали проблематику інших населених пунктів. Продовжують надходити і прохання про вирішення проблемних питань у сфері земельних відносин, благоустрою міст, ремонту доріг в області тощо.

Найбільш активними протягом тижня були мешканці Полтави, Кременчука, Миргорода, Лубен, Заводської, Карлівської, Решетилівської, Новоселівської громад.

Із 236 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг майже 300 громадян отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно з урахуванням поступового відновлення роботи ліфтів у Полтаві.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Лінії працюють цілодобово.

Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.

 

 

Наверх ↑