Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв,скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік розглянуто на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 25 січня 2017 року, за         І квартал 2017 року – 27 квітня 2017 року, за перше півріччя 2017 року – 27 липня 2017 року, за 9 місяців 2017 року – 26 жовтня 2017 року, за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 25.01.2017   № 8 «Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2016 року», від 10.05.2017    № 106 « Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2017 року», від 31.07.2017 № 176 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2017 року» та від 30.10.2017 № 264 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року».

У 2017 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

затверджено графік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

затверджено графіки проведення «гарячої» телефонної лінії;

затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищних рад району;

щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;

щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії  в органах виконавчої влади.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом 2017 року проведено перевірки стану та організації контролю за розглядом звернень громадян у  відділі освіти райдержадміністрації,  секторі містобудування та архітектурі райдержадміністрації, службі у справах дітей райдержадміністрації, управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, фінансовому управлінні райдержадміністрації, відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділі культури і архіву райдержадміністрації, відділі ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації, Комунальному закладі «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», Миргородській центральній районній лікарні, Миргородському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Полтавської області, Миргородському районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Вовнянській сільській раді, виконкомах Біликівської, Хомутецької, Великообухівської, Черкащанської, Шахворостівської, Великосорочинської, Черевківської, Зуєвецької, Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Солонцівської, Зубівської, Петрівцівської, Попівської, Остапівської, Гаркушинської, Дібрівської, Савинцівської сільських рад та виконкомах Комишнянської та Ромоданівської селищних рад.  Недоліки, виявлені в ході перевірки, були усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування в 2017 році проведено 4 перевірки   додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомах Зубівської, Великообухівської, Черкащанської сільських рад та Вовнянській сільській раді, в ході яких надано методичну та практичну допомогу.  Інформація за підсумками перевірок доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники відділу освіти райдержадміністрації, сектору містобудування та архітектурі райдержадміністрації, служби у справах дітей райдержадміністрації, управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, фінансового управління райдержадміністрації, відділу агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділу культури і архіву райдержадміністрації, відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації, Комунального закладу «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», Миргородської центральної районної лікарні, Миргородського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області, Миргородського районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та    молоді, Вовнянської сільської ради, виконкомів Біликівської, Хомутецької, Великообухівської,  Черкащанської,  Шахворостівської,     Великосорочинської, Черевківської, Зуєвецької,     Клюшниківської,     Слобідської,     Кибинської, Солонцівської,       Зубівської,      Петрівцівської,      Попівської, Остапівської, Гаркушинської, Дібрівської, Савинцівської сільських рад та виконкомів Комишнянської та Ромоданівської селищних рад.   

В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.

В 2017 році проведено 12 Днів контролю та 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданні постійно діючої комісії розглянуто 12 звернень.

Щоквартально   проводиться   оцінювання   рівня   організації   роботи  зі

зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження  методики  оцінювання  рівня організації роботи із зверненнями в

органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд райдержадміністрації з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються  графіки особистого, виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній, інформації про роботу із зверненнями громадян.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

Протягом 2017 року керівництвом райдержадміністрації проведено 127 особистих та 72 виїзних прийомів громадян. На прийомах побував 231 заявник (за 2016 рік – 235). Зокрема у голови райдержадміністрації проведено 17 особистих прийомів громадян, звернулось 30 осіб (за 2016 рік  – 26), виїзних прийомів – 20, звернулось 22 особи (за 2016 рік  – 20). У заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації проведено 110 особистих прийоми, звернулось – 108 осіб (за 2016     рік  – 116), виїзних прийомів – 52, звернулось – 71 особа (за 2016 рік – 76). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб в 2017 році звернулось 17 жителів району (за 2016 рік – 18).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно   до   вимог   вищезазначеного   Указу,    щоквартально     готуються

інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться    щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян  та  звернень,   які надходять до органів  влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до  керівництва райдержадміністрації для вжиття  негайних  заходів реагування  та  вирішення нагальних проблем жителів району.

Протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшло 1255 звернень, що  на  83  звернення  менше  порівняно з 2016 роком (1338).

Письмових звернень надійшло – 1024 (за 2016 рік – 1103), з них на електронну адресу райдержадміністрації 3 електронні звернення . Колективних заяв і скарг отримано – 12 (за 2016 рік – 18), повторних – 7 (за 2016 рік – 13). За звітний період спостерігається тенденція зменшення  колективних та повторних звернень.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації в 2017 році, 99% становлять заяви, 0,1% – скарги та 0,9% – пропозиції (зауваження).

Заявниками було порушено 1255 питань (за 2016 рік – 1338).

Дані аналізу питань, порушених у зверненнях громадян за 2017 рік свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 1037 (за 2016 рік – 1038), аграрної політики і земельних відносин – 41 (за 2016 рік – 79), комунального господарства – 28 (за 2016 рік – 40), охорони     здоров’я – 22 (за 2016 рік – 27), освіти – 15 (за 2016 рік –  22), транспорту і зв'язку – 14 (за 2016 рік – 23).

На жаль, продовжують звертатись з проханням надання матеріальної допомоги молоді люди, пенсіонери та сім’ї, які з тих чи інших причин потрапили у скрутне становище. На лікування 61 онкохворому громадянину району  виділено по 2000 грн. та 3 – по 1500 грн., які звернулися з відповідними заявами до райдержадміністрації.

Для підтримки сімей загиблих учасників антитерористичної операції на Сході країни щомісячно виділяється по 2000 грн. , а саме  Зуєнку М.С. з            с. Шарківщина, Федоряці В.М. з  с. Трудолюб, Авраменку І.І. з смт Ромодан, Ковтун Л.О. з с. Черевки, Щербань М.Г. з с. Малі Сорочинці; по 1000 грн. Кузьменко В.Б. з с. Петрівці та Тарасенку М.І. з с. Вовнянка.

Надано матеріальну допомогу 47 демобілізованим учасникам бойових дій в зоні проведення АТО.

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулися  225 інвалідів І, ІІ, ІІІ групи (за 2016 рік – 214), 204 учасника ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (за 2016 рік – 126), 61 учасник   та   інвалід   війни,   учасник   бойових дій  (за 2016 рік – 97), 30 осіб з

багатодітних сімей, одиноких матерів (за 2016 рік – 46), ветерані праці – 5 (за 2016 рік – 5), 4 «дитини війни» (за 2016 рік – 7). Відповідно до чинного                    законодавства   ці   звернення   розглянуто   першочергово   особисто   головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації   за     відповідний   період,   вирішено позитивно   1014

звернень, що становить 81 % від загальної їх кількості (за 2016 рік – 1063  або 79 %), роз’яснено – 241, що становить 19 % від загальної їх кількості (за 2016 рік – 275 або 21 %) та відмовлено у розгляді – 0. Всі звернення розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі питання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 189 звернень громадян (за 2016 рік – 319): до Адміністрації Президента    України – 2 (за 2016 рік – 3),  Секретаріату Кабінету Міністрів України – 1 (за 2016 рік – 3), Апарату  Верховної  Ради України – 2 (за 2016 рік  –  1), міністерств – 4 (за 2016 рік – 0), Уповноваженого Президента України з прав дитини – 1 (за 2016 рік – 0), народних депутатів України – 9 (за 2016 року – 5), Національного антикорупційного бюро України – 1 (за 2016 рік – 0), облдержадміністрації – 3 (за 2016 рік – 8), на Урядову гарячу лінію – 150 (за 2016 рік – 270), до обласного контактного центру – 16 (за 2016 рік – 25).

Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з 2016 роком, зменшилася на 130 звернень. Даний показник отримано за рахунок зменшення кількості заяв і скарг громадян, надісланих до органів влади вищого рівня в зв'язку з приділенням особливої уваги вирішенню питань на місцевому рівні та проведення через засоби масової інформації широкої роз’яснювальної роботи щодо порядку призначення житлових субсидій, державних соціальних допомог і з інших питань.

За 2017 рік до органів місцевого самоврядування надійшло 4612 звернень, що на 89 менше у порівнянні з 2016 роком (4701).

Найбільше звернень надійшло до Шахворостівської – 444 (за 2016 рік – 237), Зубівської – 418 ( за 2016 рік – 347), Кибинської – 410 (за 2016 рік – 434), Зуєвецької – 313 (за 2016 рік – 291), Клюшниківської – 299 (за 2016 рік – 253), Великобайрацької – 270 (за 2016 рік – 285) сільських рад.

На особистому прийомі у керівництва органів місцевого самоврядування побувало 3549 громадян, що на 273 особи більше ніж в 2016 році (3276). Найбільше у голів Шахворостівської сільської ради – 421 (за 2016 рік – 208), Зубівської сільської ради – 418 ( за 2016 рік – 347), Кибинської сільської ради – 407 (за 2016 рік – 432), Клюшниківської сільської ради – 299 (за 2016 рік – 250),  Великобайрацької сільської ради – 270 (за 2016 рік – 194).

Збільшилася кількість колективних та повторних звернень від громадян району. Відповідно колективних – 97 (за 2016 рік – 75), повторних – 19 (за 2016 рік – 17).

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан,  до органів місцевого самоврядування за відповідний період звернулося 320 ветеранів праці (за 2016 рік – 208), 313 членів багатодітних сімей, одиноких матерів (за 2016 рік – 510), 310 учасників  та  інвалідів  війни,  учасників  бойових  дій  (за 2016   рік – 251),

289  «дітей війни»  (за  2016 рік – 396), 148 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (за 2016 рік – 78), 134 інваліда І, ІІ, ІІІ груп (за 2016 рік – 121).

Усього у зверненнях громадян району до органів місцевого самоврядування протягом 2017 року порушено 4612 питань (за 2016 рік – 4706). Найбільшу частку з них становлять питання соціального захисту: надання матеріальних допомог, пільг, компенсацій, житлових субсидій – 1352 (за 2016 рік – 1215), аграрної політики і земельних відносин: виділення земельних ділянок в натурі, оформлення державних актів на землю, індивідуального землекористування, безкоштовної приватизації    земельних    ділянок   –   1264   (за 2016 рік – 1458), транспорту і зв’язку: забезпечення якісної роботи дротового  радіомовлення,  телефонного  та поштового зв’язку, пасажирського транспорту – 299 (за 2016 рік – 153), праці і заробітної плати: погашення заборгованості із заробітної плати, працевлаштування, постановка на облік  в центрі зайнятості – 181 (за 2016 рік – 184), комунального господарства: реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг, каналізаційних систем, водогонів, встановлення вуличного освітлення – 100 (за 2016 рік – 134), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 84 (за         2016   рік – 88).

Особлива увага райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування звернута на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями.  В організаціях, установах системи соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»), при районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надається послуга «соціального таксі» для безкоштовного перевезення інвалідів. Такою послугою в 2017 році скористалося 19 осіб. Організовано роботу «мультидисциплінарної команди» для надання соціальних послуг  швачки, майстра по пошиву та ремонту взуття, перукаря мешканцям віддалених сіл. Даною командою здійснено 39 виїздів до 39 сіл району та надано послуги 282 особам. Забезпечуються інваліди технічними засобами пересування та реабілітації, ортопедичними виробами. Протягом 2017 року в пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації звернулось 67 осіб, видано 67 засобів реабілітації.

Для зниження соціальної напруги в районі, за 2017 рік в райдержадміністрації проведено 6 засідання «круглого столу», 8 засідань Громадської ради при райдержадміністрації, 2 громадських слухання  та 7 засідання робочих груп за участю представників громадськості. При райдержадміністрації працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Також діє електронний кабінет користувача на порталі державних послуг iGov.org.ua, через який громадяни можуть записатися на прийом до керівництва райдержадміністрації та надіслати електронну заяву. В 2017 році такою послугою ніхто не скористався.

Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

Наверх ↑