Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2020 рік.

Версія для друкуВерсія для друку

 

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік розглянуто на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 27 лютого 2020 року, за         І квартал 2020 року – 25 червня 2020 року, перше півріччя 2020 року – 23 липня 2020 року, 9 місяців 2020 року – 26 листопада 2020 року,  за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 02.03.2020    № 52 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2019 році», від 30.06.2020 № 128 « Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2020 року», від 13.08.2020  № 166 «Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2020 року» та від 30.11.2020 № 245 «Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2020 року».

В 2020 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

         затверджено графік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

         затверджено графіки проведення «гарячої» телефонної лінії;

затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищних рад району, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади;

до введення карантину в країні (постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”) щомісячно проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання    доручень,   даних    місцевим   органам   виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян та проводилося особисте звітування керівників   структурних   підрозділів    райдержадміністрації,    територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії  в органах виконавчої влади.

Сектором документообігу та контролю апарату райдержадміністрації протягом 2020 року проведено перевірки стану та організації контролю за розглядом звернень громадян в виконкомах Кибинської, Солонцівської, Зубівської, Петрівцівської, Біликівської, Хомутецької, Черкащанської та Шахворостівської сільських рад, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, відділі житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури та цивільного захисту райдержадміністрації, Комунальному некомерційному підприємстві «Миргородська центральна районна лікарня» Миргородської районної ради та Комунальному некомерційному підприємстві «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги» Миргородської районної ради. Недоліки, виявлені в ході перевірки, усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування у 2020 році проведено 2 перевірки додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомах Біликівської та Дібрівської сільських рад, в ході яких надано методичну та практичну допомогу.  Інформація за підсумками перевірок доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним особам для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники виконкомів Кибинської, Солонцівської, Зубівської, Петрівцівської, Біликівської, Хомутецької, Черкащанської та Шахворостівської сільських рад, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури та цивільного захисту райдержадміністрації, Комунального некомерційного підприємства «Миргородська центральна районна лікарня» Миргородської районної ради та Комунального некомерційного підприємства «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги» Миргородської районної ради.

В 2020 року проведено 9 «Днів контролю» та 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданні постійно діючої комісії розглянуто 9 звернень.

В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.

Щоквартально проводиться оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи  із  зверненнями  в органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд райдержадміністрації з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

На вебсайті райдержадміністрації щомісячно розміщуються інформація про роботу із зверненнями громадян, графіки проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання до введення карантину в Україні відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”.

У 2020 році керівництвом райдержадміністрації проведено 19 особистих та 9 виїзних прийомів громадян. На прийомах побувало 14 заявників (за 2019 рік – 137). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб в 2020 році звернулось 33 жителі району (за 2019 рік – 16).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

Протягом 2020 року до райдержадміністрації надійшло 895 звернень, що на 189 звернень менше порівняно з 2019 роком (1084).

Письмових звернень надійшло – 881 (за 2019 рік – 947), в тому числі 1 електронне звернення, надіслане на електронну пошту районної державної  адміністрації.   Колективних   заяв   і   скарг   отримано   –   14 (за 2019 рік – 16),

повторних – 5 (за 2019 рік – 10). За звітний період спостерігається тенденція зменшення колективних та повторних звернень.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації в 2020 році, 99,9 % становлять заяви, 0,1 % – скарги.

Заявниками було порушено 920 питань (за 2019 рік – 1100).

Дані аналізу питань, порушених у зверненнях громадян за 2020 рік свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 766 (за 2019 рік – 915), охорони здоров’я – 76 (за 2019 рік – 45), транспорту і зв'язку – 14 (за 2019  рік – 27), праці і заробітної плати -14 (за 2019 рік – 3), аграрної політики і земельних відносин – 10 (за 2019 рік – 33), комунального господарства – 9 (за 2019 рік – 21), освіти – 6 (за 2019 рік –  10).

На жаль, продовжують звертатись з проханням надання матеріальної допомоги молоді люди, пенсіонери та сім’ї, які з тих чи інших причин потрапили у скрутне становище.

Надана матеріальна допомога по 2000 грн  кожному учаснику АТО: Дичаковському А.М. з с. Петрівці, Корнієнку В.В. з с. Білики, Гришку Д.І. з     с. Велика Гремʼяча, Сидоренку С.В. з смт Комишня . Також, згідно з поданими заявами онкохворим та тим, хто з тих чи інших причин потрапили у скрутне становище виділено матеріальну допомогу по 2000 грн кожному: Дінець О.М., Гамзі Т.В. та Корі В.М. з с. Білики; Герасименку Ю.А. з с. Мареничі; Дем’яненко Т.В. з с. Малі Сорочинці; Онопрієнко Л.Д. з с. Шахворостівка; Гаркавенко С.В. з с. Петрівці; Шевченку Д.Д., Головченко Р.В. та Очкасу П.П. з с. Слобідка; Бондар В.П. та Божку В.М. з с. Гаркушинці; Павленку В.Б. з          с. Зуївці; Шаповалу М.С., Кочерзі В.А., Кирячко Т.М. та Євсюковій С.В. з смт Комишня; Герасименку М.Ф. та Ващенко Т.А. з с. Дібрівка; Волинець С.В. з     с. Остапівка; Махно Н.М., Лазаренку А.А. та Улізько Л.І. з с. Декабристів; Тулинському Ю.М. з с. Любівщина; Ядикіну В.І. з с. Шульги; Ганцевій І.С. та Цимбал В.В. з с. Попівка; Гребінник Л.Г., Сабадашу М.В., Левченку А.М., Артеменко С.М. з смт Ромодан; Овчаренку П.П. с. Савинці; Бойко С.О. та Малащук В.А. з с. Трудолюб; Панченко Т.В. з с. Черевки; Сухині В.М. та Шульзі Т.І. з с. Зубівка; Матюшенку О.В. з с. Ярмаки; Улізьку О.В. з с. Великий Байрак; Мовчан В.О. з с. Шарківщина; Сорокалат Л.І. з с. Руда. Щомісячно по 3000 грн. виділялося Семіхненку Р.В. з с. Гаркушинці на лікування хронічної ниркової недостатності методом гемодіалізу. Синящок Г.Я. з с. Остапівка та Зоні М.Д. з с. Велика Обухівка по 10 000 грн виділено матеріальної допомоги для підтримки сімей військовослужбовців, які загинули у Афганістані. Авраменко Н.С. з  смт Ромодан, Кузьменко В.Б. з с. Петрівці, Юрковець В.І. та Щербань М.Г. з с. Малі Сорочинці, Музирі Г.М. з с. Великі Сорочинці,    Ковтун Л.О. з с. Черевки та Федоряці В.М. з с. Трудолюб виділено матеріальної допомоги по 10000 грн, як сім’ям загиблих учасників антитерористичної операції.

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулися 266 інвалідів І, ІІ, ІІІ групи (за 2019 рік – 360), 229 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (за 2019 рік – 28),  35 осіб з багатодітних   сімей,   одиноких   матерів   (за   2019   рік  – 27), 11 учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (за 2019 рік – 15), 21 «дитина війни» (за 2019 рік – 10), 1 ветеран праці (за 2019 рік – 4). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 706 звернень, що становить 78,9 % від загальної їх кількості (за 2019 рік – 831 або 76,6  %), роз’яснено – 177, що становить 19,8 % від загальної їх кількості (за 2019 рік – 248 або 22,9 %), відмовлено у розгляді – 0 (за 2019 рік – 0), переслано за належністю – 12, що становить 1,3 % (за 2019 рік – 5 або 0,5 %). Всі звернення розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі питання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 262 звернення громадян (за 2019 рік – 370): до контакт-центру Міністерства охорони здоров’я України з питань COVID-19  – 2 (за 2019 рік – 0), народних депутатів України – 2 (за 2019 рік – 30),  облдержадміністрації – 22 (за 2019 рік – 12), на Урядову гарячу лінію – 204 (за 2019 рік – 302), до обласного контактного центру – 32 (за 2019 рік – 20).

Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з відповідним періодом 2019 року, зменшилася на 29,2 %. Даний показник отримано за рахунок зменшення кількості заяв і скарг громадян, надісланих на Урядову гарячу лінію та народним депутатам України.

Згідно з інформацією, наданою Ромоданівською, Комишнянською селищними територіальними громадами, Великосорочинською сільською територіальною громадою та Миргородською районною радою, за 2020 рік до органів місцевого самоврядування надійшло 4191 звернення, що на 77 більше у порівнянні з 2019 роком (4114).

Найбільше звернень надійшло до Комишнянської селищної територіальної громади – 2348 (за 2019 рік – 2423) та Великосорочинської сільської територіальної громади – 623 (за 2019 рік – 148).

На особистому прийомі у керівництва органів місцевого самоврядування побувало 905 громадян, що на 357 осіб більше ніж в 2019 році (548). Найбільше у голів Великосорочинської СТГ – 605 (за 2019 рік – 147), Комишнянської    СТГ – 172 (за 2019 рік – 211).

Зменшилася кількість колективних та збільшилася кількість повторних звернень від громадян району. Відповідно колективних – 2 (за 2019 рік –31), повторних – 15 (за 2019 рік – 5).

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до органів місцевого самоврядування за відповідний період звернулося 233 «дитини війни» (за 2019 рік – 216), 286 ветеранів праці (за 2019 рік – 228), 138 учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (за 2019 рік – 50), 90 членів багатодітних сімей, одиноких матерів (за 2019 рік – 86), 86 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (за 2019 рік – 105), 62 інваліди І, ІІ, ІІІ груп (за 20198 рік – 108).

Усього у зверненнях громадян району до органів місцевого самоврядування у 2020 році порушено 3304 питання (за 2019 рік – 3033). Найбільшу  частку  з  них  становлять  питання  аграрної  політики  і земельних відносин: виділення земельних ділянок в натурі, оформлення державних актів на землю, індивідуального землекористування, безкоштовної приватизації    земельних ділянок – 1765 (за 2019 рік – 1414), соціального захисту: надання матеріальних допомог, пільг, компенсацій, житлових субсидій – 789 (за 2019 рік – 941), праці і заробітної плати: погашення заборгованості із заробітної плати, працевлаштування, постановки на облік  в центрі зайнятості – 122 (за 2019 рік – 60), охорони здоров’я: діяльності медичних закладів і установ, направлення на лікування до медичних установ, допомоги в лікуванні, забезпечення ліками – 89 (за 2019 рік – 71), комунального господарства: реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг, водогонів, встановлення вуличного освітлення – 77 (за 2019 рік – 77), транспорту і зв’язку: забезпечення якісної роботи пасажирського транспорту – 45 (за 2019     рік – 37).

Особлива увага райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування звернута на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями.  В організаціях, установах системи соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»), при районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надається послуга «соціального таксі» для безкоштовного перевезення інвалідів. Такою послугою в 20120 році скористалося 4 особи, надано 12 послуг. Організовано роботу «мультидисциплінарної команди» для надання соціальних послуг  швачки, майстра по пошиву та ремонту взуття, перукаря мешканцям віддалених сіл. Даною командою здійснено 35 виїздів до 35 сіл району та надано 555 послуг 213 особам. Забезпечуються інваліди технічними засобами пересування та реабілітації, ортопедичними виробами. Протягом 2020 року в пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації звернулось 61 особа, видано 61 засіб реабілітації.

Для зниження соціальної напруги в районі протягом 2020 року в райдержадміністрації проведено 2 засідання Громадської ради при райдержадміністрації, 2 засідання «круглого столу», 1 електронна консультація та 5 форумів за участю представників громадськості.

При райдержадміністрації працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Також діє електронний кабінет користувача на порталі державних послуг iGov.org.ua, через який громадяни можуть записатися на прийом до керівництва райдержадміністрації та надіслати електронну заяву. За 2020 рік такою послугою ніхто не скористався.

Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

 

 

 

 

Наверх ↑