Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року

Версія для друкуВерсія для друку

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2020 року

 

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік розглянуто на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 27 лютого 2020 року, за         І квартал 2020 року – 25 червня 2020 року, перше півріччя 2020 року – 23 липня 2020 року, за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 02.03.2020 № 52 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2019 році», від 30.06.2020 № 128 « Про стан роботи зі зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2020 року» та від 13.08.2020  № 166 «Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2020 року».

         У 2020 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

         затверджено графік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

         затверджено графіки проведення «гарячої» телефонної лінії;

затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищних рад району;

до введення карантину в країні (постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”) щомісячно проводилися засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян та проводилося особисте звітування керівників   структурних   підрозділів    райдержадміністрації,    територіальних

підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади.

Сектором документообігу та контролю апарату райдержадміністрації протягом 9 місяців 2020 року проведено перевірки стану та організації контролю за розглядом звернень громадян в виконкомах Кибинської, Солонцівської, Зубівської, Петрівцівської, Біликівської, Хомутецької, Черкащанської та Шахворостівської сільських рад, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, відділі житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури та цивільного захисту райдержадміністрації, Комунальному некомерційному підприємстві «Миргородська центральна районна лікарня» Миргородської районної ради та Комунальному некомерційному підприємстві «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги» Миргородської районної ради. Недоліки, виявлені в ході перевірки, усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування протягом 9 місяців 2020 року проведено 2 перевірки додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомах Біликівської та Дібрівської сільських рад, в ході яких надано методичну та практичну допомогу.  Інформація за підсумками перевірок доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним особам для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники виконкомів Кибинської, Солонцівської, Зубівської, Петрівцівської, Біликівської, Хомутецької, Черкащанської та Шахворостівської сільських рад, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури та цивільного захисту райдержадміністрації, Комунального некомерційного підприємства «Миргородська центральна районна лікарня» Миргородської районної ради та Комунального некомерційного підприємства «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги» Миргородської районної ради.

За 9 місяців 2020 року проведено 6 «Днів контролю» та 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданні постійно діючої комісії розглянуто 6 звернень.

В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.

Щоквартально проводиться оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями  громадян  у  райдержадміністрації  за  розробленими показниками

відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження  методики оцінювання  рівня організації роботи із зверненнями в

органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд райдержадміністрації з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

На веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються інформація про роботу із зверненнями громадян, графіки проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання до введення карантину в Україні відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”.

За 9 місяців 2020 року керівництвом райдержадміністрації проведено 19 особистих та 9 виїзних прийомів громадян. На прийомах побувало 14 заявників (за 9 місяців 2019 року – 108). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб за 9 місяців 2020 року звернулось 30 жителів району (за 9 місяців 2019 року – 10).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до  керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

За 9 місяців 2020 року до райдержадміністрації надійшло 766 звернень, що на 72 звернення менше порівняно з відповідним періодом 2019 року (838). Письмових звернень надійшло – 752 (за 9 місяців 2019 року – 730), в тому числі 1 електронне звернення, надіслане на електронну пошту райдержадміністрації. Колективних заяв і скарг отримано – 11 (за 9 місяців 2019 року – 12), повторних – 5 (за 9 місяців 2019 року – 8). За звітний період спостерігається тенденція зменшення колективних та повторних звернень.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період 2020 року, 99,9 % становлять заяви, 0,1% – скарги.

Заявниками було порушено 783 питання (за 9 місяців 2019 року – 851).

Дані аналізу питань, порушених у зверненнях громадян за 9 місяців 2020 року свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 669 (за 9 місяців 2019 року – 705), охорони здоров’я – 54 (за 9 місяців 2019 року – 35), праці і заробітної плати -14 (за 9 місяців 2019 року – 3), аграрної політики і земельних відносин – 9 (за 9 місяців 2019 року – 28), транспорту і зв'язку – 9 (за 9 місяців 2019 року – 19), комунального господарства – 6 (за 9 місяців 2019 року – 17).

Продовжують звертатись з проханням надання одноразової матеріальної допомоги пенсіонери, молодь та сім’ї, які з тих чи інших причин потрапили у скрутне становище.

         Надана матеріальна допомога по 2000 грн  кожному учаснику АТО: Дичаковському А.М. з с. Петрівці, Корнієнку В.В. з с. Білики, Гришку Д.І. з с. Велика Гремʼяча, Сидоренку С.В. з смт Комишня . Також, згідно з поданими заявами онкохворим та тим, хто з тих чи інших причин потрапили у скрутне становище виділено матеріальну допомогу по 2000 грн. кожному: Дінець О.М.  та Корі В.М. з с. Білики; Герасименку Ю.А. з с. Мареничі; Дем’яненко Т.В. з     с. Малі Сорочинці; Онопрієнко Л.Д. з с. Шахворостівка; Гаркавенко С.В. з        с. Петрівці; Шевченку Д.Д., Головченко Р.В. та Очкасу П.П. з с. Слобідка; Бондар В.П. та Божку В.М. з с. Гаркушинці; Павленку В.Б. з с. Зуївці;     Кирячко Т.М. та Євсюковій С.В. з смт Комишня; Герасименку М.Ф. та Ващенко Т.А. з с. Дібрівка; Волинець С.В. з с. Остапівка; Махно Н.М. з             с. Декабристів; Тулинському Ю.М. з с. Любівщина; Ядикіну В.І. з с. Шульги; Ганцевій І.С. та Цимбал В.В. з с. Попівка; Гребінник Л.Г. з смт Ромодан; Овчаренку П.П. с. Савинці; Бойко С.О. з с. Трудолюб; Мовчан В.О. з                   с. Шарківщина; Сорокалат Л.І. з с. Руда. Щомісячно по 3000 грн. виділялося Семіхненку Р.В. з с. Гаркушинці на лікування хронічної ниркової недостатності методом гемодіалізу. Синящок Г.Я. з с. Остапівка та Зоні М.Д. з с. Велика Обухівка по 10 000 грн. виділено матеріальної допомоги для підтримки сімей військовослужбовців, які загинули у Афганістані.

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулося 233 інваліда І, ІІ, ІІІ груп (за 9 місяців 2019 року – 307), 225 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (за 9 місяців 2019 року – 22), 23 особи з багатодітних сімей, одиноких матерів (за 9 місяців 2019 року – 25), 16 «дітей війни» (за 9 місяців 2019 року – 8), 11 учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (за 9 місяців 2019 року – 9), 1 ветеран праці (за 9 місяців 2019 року – 4). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 637 звернень, що становить 83 % від загальної їх кількості (за 9 місяців 2019 року – 637 або 76 %),  роз’яснено  –  119,  що  становить  16 % від  загальної  їх  кількості  (за 9

місяців 2019 року – 201 або 24 %), відмовлено у розгляді – 0 (за 9 місяців 2019 року – 0) та переслано за належністю – 10, що  становить 1 %. Всі  звернення

розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі запитання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

         За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 175 звернень громадян (за 9 місяців 2019 року – 268): народних депутатів України – 2 (за 9 місяців 2019 року – 27), облдержадміністрації – 18 (за 9 місяців 2019 року – 9), на Урядову гарячу лінію – 131 (за 9 місяців 2019 року – 209), до обласного контактного центру – 24 (за 9 місяців 2019 року – 17).

Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з відповідним періодом 2019 року, зменшилася на 34,7 %. Даний показник отримано за рахунок зменшення кількості заяв і скарг громадян, надісланих на Урядову гарячу лінію та народним депутатам України.

Особлива увага райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування приділяється на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями. В організаціях, установах системи соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»). При районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надається послуга «соціального таксі» для безкоштовного перевезення інвалідів. Такою послугою за 9 місяців 2020 року скористалося 2 особи, надано 6 послуг. Організовано роботу «мультидисциплінарної команди» для надання соціальних послуг швачки, майстра по пошиву та ремонту взуття, перукаря мешканцям віддалених сіл. Даною командою здійснено 22 виїзди до 22 сіл району та надано 362 послуги 148 особам. Забезпечуються інваліди   технічними засобами пересування та реабілітації, ортопедичними виробами. За звітний період 2020 року в пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації звернулась 61 особа, видано 57 засобів реабілітації.

         Для зниження соціальної напруги в районі за 9 місяців 2020 року в райдержадміністрації проведено 1 засідання Громадської ради при райдержадміністрації, 2 засідання «круглого столу», 1 електронна консультація та 5 форумів за участю представників громадськості.

При райдержадміністрації працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Також діє електронний кабінет користувача на порталі державних послуг iGov.org.ua, через який громадяни можуть записатися на прийом до керівництва райдержадміністрації та надіслати електронну заяву. За 9 місяців 2020 року такою послугою ніхто не скористався.

          Управління та відділи райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування посилили увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг заявників, а також до ведення діловодства за зверненнями  громадян.

          Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та гарантування конституційного права на

звернення  до  органів  державної  влади  та органів місцевого самоврядування»

знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

 

 

 

 

Наверх ↑