Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2021 року

Версія для друкуВерсія для друку

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

З метою належного контролю щодо виконання вимог вищезазначених актів, 25 лютого 2021 року на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації заслухано і обговорено питання про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2020 році та за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 01.03.2021 № 51 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2020 році».

На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України на 2021 рік в райдержадміністрації затверджено:

графік проведення «гарячої» телефонної лінії;

річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади, виконкомах сільських, селищних рад району;

щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних структурним підрозділам райдержадміністрації та місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії в органах виконавчої влади.

Протягом І кварталу 2021 року проведено 3 «Дні контролю» та 3  засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації. На засіданнях постійно діючої комісії розглянуто 3 звернення.

В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 (зі змінами).

Щоквартально проводиться оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року      № 630 «Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями в органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України корона вірусу COVID-19 (зі змінами), інформаційний стенд з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

На веб-сторінці райдержадміністрації розміщуються графіки проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній, інформації про роботу із зверненнями громадян.

У зв’язку з поширенням та з метою запобігання на території України гострої респіраторної хвороби COVID, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” протягом І кварталу 2021 року керівництвом райдержадміністрації особисті та виїзні прийоми громадян не проводилися.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. В такий спосіб у І кварталі 2021 року послугою ніхто не скористався.

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян, та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня, та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

За звітний період до райдержадміністрації надійшло 128 звернень, що на 293 звернення менше в порівнянні з відповідним періодом 2020 року (421). Колективних заяв і скарг отримано – 3 (у І кварталі 2020 року – 1), повторних – 4 (у І кварталі 2020 року – 3). За звітний період спостерігається тенденція збільшення колективних та повторних звернень.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації протягом І кварталу 2021 року, 100 % становлять заяви.

Заявниками було порушено 130 питань (у І кварталі 2020 року – 424).

Найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 126     (у І кварталі 2020 року – 424), робота приміського транспорту – 1, питання житлово-комунального господарства – 2, інше – 1.

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулося 22 інваліда І, ІІ, ІІІ груп (у І кварталі 2020 року – 150), 4 «дітей» війни (у І кварталі 2020 року – 9), 10 членів багатодітних сімей, одиноких матерів (у І кварталі 2020 року – 7), 1 учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (у І кварталі 2020 року – 134), 4 інваліда війни (у І кварталі 2020 року – 3). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 28 звернень, що становить 21,9 % від загальної їх кількості (у І кварталі 2020 року – 375 або 89,1 %), роз’яснено – 100, що становить 78,1 % від загальної кількості (у І кварталі 2020 року – 46 або 10,9 %). Всі звернення розглянуто в строки, встановлені чинним законодавством, на всі питання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 122 звернення громадян (у І кварталі 2020 року – 65): на Урядову гарячу лінію – 100 (у І кварталі 2020 року – 59), до обласного контактного центру – 17 (у І кварталі 2020 року – 5), облдержадміністрації – 3 (у І кварталі 2020 року – 1), депутатів місцевих рад – 2.

Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з І кварталом 2020 року, збільшилося на 57 звернень. Даний показник отримано за рахунок збільшення кількості заяв і скарг громадян, надісланих на Урядову гарячу лінію, до обласного контактного центру, облдержадміністрації з питань призначення житлової субсидії, надання матеріальної допомоги на лікування.

У зв’язку з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 засідань Громадської ради при райдержадміністрації, круглих столів та інших заходів не проводилося. При райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Також діє електронний кабінет користувача на порталі державних послуг iGov.org.ua, через який громадяни можуть записатися на прийом до керівництва райдержадміністрації та надіслати електронну заяву. В І кварталі 2021 року такою послугою ніхто не скористався.

Управліннями та відділами райдержадміністрації посилено увагу, вимогливість та контроль за станом справ щодо розгляду заяв, скарг, пропозицій заявників, громадян та ведення діловодства за зверненнями громадян.

Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

 

 

 

Наверх ↑