У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Версія для друкуВерсія для друку

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано майже 400 дзвінків, у тому числі кожний сьомий – від внутрішньо переміщених осіб.

 

Ситуація з постачанням електроенергії споживачам залишається стабільно складною. У зв’язку з цим протягом чергового звітного періоду спостерігається тенденція до збільшення кількості дзвінків на гарячі лінії контактного центру з наріканнями щодо тривалого вимкнення електропостачання, несправедливого, на думку заявників, застосування графіків та врегулювання одночасної подачі електроенергії і холодної води, здебільшого в обласному центрі.Загалом, кожне друге звернення наразі стосуються проблематики у сфері ЖКГ.

Питання соціального захисту населення залишаються, також, нагальними – кожне п’яте повідомлення. Так, близько 50  звернень містили інформацію про призначення та виплату державних грошових допомог, у тому числі особам зі статусом ВПО, надання матеріальної і гуманітарної підтримки у громадах області. 

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької, Миргородської, Щербанівської та Омельницької  громад.

Із 240 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг більше 200 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

 

 

Наверх ↑