СИСТЕМА ОБЛІКУ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
СИСТЕМА ОБЛІКУ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації документи, що знаходяться у володінні апарату райдержадміністрації підлягають обов’язковій реєстрації у спеціальній системі обліку. В апараті райдержадміністрації функціонує система автоматизації діловодства та документообігу, яка дозволяє виконувати такі функції:
-
обробку та облік вхідної кореспонденції
-
обробку та облік вихідної кореспонденції
-
обробку та облік розпоряджень голови райдержадміністрації з основної діяльності та з особового складу
-
контроль виконання документів, розпоряджень, доручень голови райдержадміністрації
-
пошук документа за основними його реквізитами та ключовим словом у короткому змісті документа
Всі документи в апараті райдержадміністрації формуються протягом року в хронологічному порядку у діловодні справи за зведеною номенклатурою справ. Зведена номенклатура справ складається з урахуванням структури апарату райдержадміністрації та погоджується в установленому порядку з Державним архівом Полтавської області. Більша частка документів зберігається у загальному відділі апарату райдержадміністрації.
В апараті райдержадміністрації визначено спеціальне місце для організації доступу запитувачів до системи обліку інформації. Для цього необхідно звернутися до відповідальних працівників загального відділу апарату райдержадміністрації (кабінет 38, телефон (5355) 5-22-31).
За змістом інформація, якою володіє апарат райдержадміністрації, поділяється на такі види:
-
правова інформація (інформація, яка міститься у законах України, указах Президента України, постановах, розпорядженнях Кабінету Міністрів України, наказах міністерств та інших відомств України)
-
інформація про фізичну особу (інформація про працівників розпорядника інформації та керівного складу структурних підрозділів райдержадміністрації)
-
інформація з обмеженим доступом (конфіденційна, таємна та службова)
-
інші види інформації (інформація, яка міститься в розпорядчих актах, дорученнях, протоколах, листах, інформаціях надісланих до центральних органів влади, місцевих органів влади, інших суб’єктів і отримана від них та внутрішніх документах, створених в процесі діяльності розпорядника інформації).