Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2023 рік

Версія для друкуВерсія для друку

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2023 рік

 

Робота зі зверненнями громадян в районній військовій адміністрації проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік розглянуто на нараді у начальника райвійськадміністрації 20 березня 2023 року, за 9 місяців 2023 року – 17 жовтня 2023 року, за результатами розгляду видано розпорядження начальника райвійськадміністрації від 22.03.2023 № 52 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2022 рік» та дані відповідні доручення.

В 2023 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом райвійськадміністрації;

затверджено графіки проведення «гарячої», прямої телефонних ліній;

затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в структурних підрозділах райвійськадміністрації.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування протягом 2023 року проведено 2 перевірки додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомах Білоцерківської та Великосорочинської сільських рад, в ході яких надано методичну та практичну допомогу. Інформація за підсумками перевірок доведена до відома керівництва райвійськадміністрації та направлена причетним особам для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

В 2023 року проведено 12 «Днів контролю» та 11 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райвійськадміністрації. На засіданні постійно діючої комісії розглянуто 11 звернень.

У райвійськадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райвійськадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 та відповідно до графіка, затвердженого начальником райвійськадміністрації, проводились особисті прийоми громадян.

У 2023 році до керівництва райвійськадміністрації на особистих прийомах громадян звернулося 2 мешканці району (за 2022 рік – 0 осіб) .

На «гарячу», прямі телефонні лінії та на телефон довіри в 2023 році звернулася 1 особа (за 2022 рік – 0 осіб).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райвійськадміністрації, відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня, причин, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва райвійськадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

Протягом 2023 року до райвійськадміністрації надійшло 403 звернення, що на 111 звернень менше порівняно з 2022 роком (514).

Письмових звернень надійшло 401 (за 2022 рік – 514), в тому числі 22 електронні звернення, надіслані на електронну пошту районної військової адміністрації. Колективних заяв і скарг отримано 10 (за 2022 рік – 4),     повторних – 0 (за 2022 рік – 1). За звітний період спостерігається тенденція збільшення колективних звернень.

З усіх звернень, що надійшли до райвійськадміністрації в 2023 році, 99,9 % становлять заяви, 0,1 % – скарги.

Заявниками було порушено 455 питань (за 2022 рік – 530).

Дані аналізу питань, порушених у зверненнях громадян за 2023 рік, свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 275 (за 2022 рік – 393), діяльності органів місцевого самоврядування – 18 (за 2022 рік – 5), комунального господарства – 13 (за 2022 рік – 18), діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин – 10 (за 2022 рік – 1), охорони здоров’я – 6 (за 2022 рік – 4), діяльності місцевих органів виконавчої влади – 6 (за 2022 рік – 2), житлової політики – 5 (за 2022 рік – 9).

Від початку повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну районною військовою адміністрацією в 2023 році розглянуто 238 ( в 2022 році – 229) звернень внутрішньо переміщених осіб. У зверненнях піднімалися питання щодо отримання статусу внутрішньо переміщеної особи, виплат щомісячної адресної допомоги ВПО на проживання, забезпечення тимчасовим житлом, виплат державних соціальних допомог, отримання гуманітарної допомоги та інше.

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної військової адміністрації за відповідний період звернулося 42 особи з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи (за 2022 рік – 42), 33 особи з багатодітних сімей, одиноких матерів (за 2022 рік – 23), 16 учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (за 2022 рік – 1), 5 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (за 2022 рік – 1), 4 «дитини війни» (за 2022 рік – 3), 2 ветерани праці (за 2022 рік – 2). Відповідно до чинного законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто начальником райвійськадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень громадян, що надійшли до райвійськадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 276 звернень, що становить 68,5 % від загальної їх кількості (за 2022 рік – 247 або 48,0 %), дано роз’яснення – 112, що становить 27,8 % від загальної їх кількості (за 2022 рік – 258 або 50,2 %), відмовлено у розгляді – 0 (за 2022 рік – 0), переслано за належністю – 15, що становить 3,7 % (за 2022 рік – 9 або 1,8 %). Всі звернення розглянуті в терміни, визначені чинним законодавством, на всі питання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 370 звернень громадян (за 2022 рік – 499), з них до облвійськадміністрації – 55 (за 2022 рік – 27), на Урядову гарячу лінію – 295 (за 2022 рік – 402), до обласного контактного центру – 17 (за 2022 рік – 70).

Особливу увагу райвійськадміністрація звертає на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями. В організаціях, установах соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»).

При райвійськадміністрації працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Також діє електронний кабінет користувача на порталі державних послуг iGov.org.ua, через який громадяни можуть записатися на прийом до керівництва райвійськадміністрації та надіслати електронну заяву. За 2023 рік такою послугою ніхто не скористався.

На фоні масованих обстрілів критичної інфраструктури з боку росії та на виконання доручень Уряду нашої держави, в приміщенні районної військової адміністрації відкрито «Пункт Незламності». Він має у наявності джерела тепла, води, освітлення, інтернету, живлення для мобільних девайсів, місця для відпочинку, аптечки, речі першої необхідності, а також забезпечення матерів та дітей. "Пункт Незламності" функціонує в цілодобовому режимі, тому кожен мешканець Миргородського району може безкоштовно зігрітись чи підзарядити гаджети, навіть в умовах тривалого знеструмлення населених пунктів.

Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній військовій адміністрації.

 

 

 

Наверх ↑