Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 рік.

Версія для друкуВерсія для друку

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 рік.

 

Робота зі зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Створено належні умови прийому громадян, забезпечується своєчасний та якісний розгляд їхніх пропозицій, заяв, скарг, оперативно вирішуються порушені в них питання.

Питання роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік розглянуто на розширеному засіданні колегії райдержадміністрації 28 лютого 2019 року, за         І квартал 2019 року – 25 квітня 2019 року, перше півріччя 2019 року – 25 липня 2019 року, 9 місяців 2019 року – 25 жовтня 2019 року, за результатами розгляду видано розпорядження голови райдержадміністрації від 05.03.2019 № 42 «Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 2018 року», від 26.04.2019 № 79 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2019 року»,   від 30.07.2019 № 125 «Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками першого півріччя 2019 року» та від 31.10.2019 № 175 «Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2019 року». 

В 2019 році продовжено роботу на виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України, зокрема:

         затверджено графік особистого, виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації;

         затверджено графіки проведення «гарячої» телефонної лінії;

затверджено річний графік перевірок додержання законодавства про звернення громадян в управліннях, відділах райдержадміністрації, виконкомах сільських, селищних рад району;

щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації та Дні контролю про стан виконання доручень, даних місцевим органам виконавчої влади за результатами розгляду звернень громадян;

щомісячно проводиться особисте звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів сільських та селищних рад району.

Кожного місяця складаються графіки роботи постійно діючої прямої телефонної лінії  в органах виконавчої влади.

Загальним відділом апарату райдержадміністрації протягом 2019 року проведено перевірки стану та організації контролю за розглядом звернень громадян в виконкомах Великобайрацької, Ярмаківської, Зуєвецької, Черевківської, Великообухівської, Біликівської, Хомутецької, Черкащанської, Шахворостівської, Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Солонцівської, Зубівської, Попівської, Остапівської, Петрівцівської, Гаркушинської, Дібрівської, Савинцівської сільських рад та Ромоданівської і Комишнянської селищних рад, Вовнянської сільської ради, відділі культури і архіву райдержадміністрації, відділі освіти райдержадміністрації, управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації, секторі інфраструктури, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації, секторі містобудування, архітектури та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації, службі у справах дітей райдержадміністрації, районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Миргородському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Полтавської області, Комунальному некомерційному підприємстві «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», Комунальному некомерційному підприємстві «Миргородська центральна районна лікарня». Недоліки, виявлені в ході перевірки, були усунені в робочому порядку.

Відповідно до графіку перевірок виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування у 2019 році проведено 7 перевірок додержання вимог чинного законодавства щодо звернень громадян у виконкомах Гаркушинської, Зубівської, Кибинської, Слобідської, Зуєвецької, Черевківської сільських рад та Ромоданівської селищної ради, в ході яких надано методичну та практичну допомогу. Інформація за підсумками перевірок доведена до відома керівництва райдержадміністрації та направлена причетним особам для врахування в роботі, вжиття необхідних заходів з метою усунення недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян.

Про стан виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008       № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на нарадах у голови райдержадміністрації прозвітували керівники виконкомів Великобайрацької, Ярмаківської, Зуєвецької, Черевківської, Великообухівської, Біликівської, Хомутецької, Черкащанської, Шахворостівської, Клюшниківської, Слобідської, Кибинської, Солонцівської, Зубівської, Попівської, Остапівської, Петрівцівської,  Гаркушинської, Дібрівської, Савинцівської сільських рад та Ромоданівської і Комишнянської селищних рад, Вовнянської сільської ради, відділу культури і архіву райдержадміністрації, відділу освіти райдержадміністрації, управління соціального захисту населення райдержадміністрації, сектору інфраструктури, житлово-комунального господарства  та  будівництва  райдержадміністрації,  сектору  містобудування,

архітектури та з питань цивільного захисту населення райдержадміністрації, служби у справах дітей райдержадміністрації, районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Миргородського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Полтавської області, Комунального некомерційного підприємства «Миргородський центр первинної медико-санітарної допомоги», Комунального некомерційного підприємства «Миргородська центральна районна лікарня».

В райдержадміністрації при заповненні реєстраційно-контрольних карток застосовується Класифікатор звернень громадян, затверджений постановою  Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.

В 2019 році проведено 12 Днів контролю та 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. На засіданні постійно діючої комісії розглянуто 12 звернень.

Щоквартально проводиться оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян у райдержадміністрації за розробленими показниками відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями в органах виконавчої влади». Інформація про результати доведена до відома керівництва райдержадміністрації.

Посилено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, обладнано та розміщено в зручному для відвідувачів місці інформаційний стенд райдержадміністрації з вичерпною інформацією з питань роботи із зверненнями громадян. Проводиться широка роз’яснювальна робота з громадянами, які звернулися до райдержадміністрації, щодо шляхів вирішення їх питань, порядку оскарження раніше прийнятих рішень за їх зверненнями, поновлення порушених прав та свобод, а також щодо окремих аспектів державної політики у сфері соціального захисту населення.

У районній газеті «Прапор перемоги» та на веб-сторінці райдержадміністрації щомісячно розміщуються  графіки особистого, виїзного прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, проведення «гарячих», постійно діючих прямих телефонних ліній, інформації про роботу із зверненнями громадян.

На виконання статті 22 Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та відповідно до графіків, затверджених головою райдержадміністрації, проводились особисті та виїзні прийоми громадян за місцем їх роботи та проживання.

У 2019 році керівництвом райдержадміністрації проведено 119 особистих та 63 виїзних прийомів громадян. На прийомах побувало 137 заявників (за 2018 рік – 189). Зокрема у голови райдержадміністрації проведено 23 особистих прийомів громадян, звернулось 29 осіб (за 2018 рік – 22), виїзних прийомів – 17,  звернулось  6  осіб  (за  2018  рік – 13). У  заступників  голови  та  керівника

апарату райдержадміністрації проведено 96 особистих прийомів, звернулось – 68 осіб (за 2018 рік – 93), виїзних прийомів – 46, звернулось – 34 особи (за 2018 рік – 61). Всі звернення зареєстровано та відпрацьовано.

В районі налагоджено роботу «гарячої» телефонної, постійно діючих прямих телефонних ліній, телефону довіри. Усього в такий спосіб в 2019 році звернулось 16 жителів району (за 2018 рік – 20).

За підсумками роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації відповідно до вимог вищезазначеного Указу, щоквартально готуються інформаційно-аналітичні довідки, систематично проводиться щоквартальний аналіз, узагальнення звернень громадян з метою з’ясування причин, що їх породжують, а також аналіз гострих, суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення. Проводиться моніторинг повторних та колективних звернень громадян та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня та причин, що їх породжують. Інформація доводиться до керівництва райдержадміністрації для вжиття негайних заходів реагування та вирішення нагальних проблем жителів району.

Протягом 2019 року до райдержадміністрації надійшло 1084 звернення, що на 26 звернень менше порівняно з 2018 роком (1110).

         Письмових звернень надійшло – 947 (за 2018 рік – 921), електронних звернень – 1 (за 2018 рік – 0). Колективних заяв і скарг отримано – 16 (за 2018 рік – 12), повторних – 10 (за 2018 рік – 10). За звітний період спостерігається тенденція збільшення  колективних звернень.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації в 2019 році, 99,9 % становлять заяви, 0,1 % – скарги.

Заявниками було порушено 1100 питань (за 2018 рік – 1116).

Дані аналізу питань, порушених у зверненнях громадян за 2019 рік свідчать, що найбільшу частку з них складають питання соціального захисту – 915 (за 2018 рік – 866), охорони здоров’я – 45 (за 2018 рік – 44), аграрної політики і земельних відносин – 33 (за 2018 рік – 30), транспорту і зв'язку – 27 (за 2018  рік – 29), комунального господарства – 21 (за 2018 рік – 33), освіти – 10 (за 2018 рік –  17).

На жаль, продовжують звертатись з проханням надання матеріальної допомоги молоді люди, пенсіонери та сім’ї, які з тих чи інших причин потрапили у скрутне становище.

Надано матеріальну допомогу по 2000 грн. учасникам АТО         Бегларову А.З. з с. Ярмаки, Кіріченку Є.В. з с. Клюшниківка, Цисю Я.С. та Пикулю С.С. з с. Петрівці, Бутенку Р.В. та Прикипілу І.М. з смт Комишня, Візіру Ю.М. з с. Попівка, Лукашу Р.І. з с. Хомутець, Вовку С.В., Горичу Д.В. з с. Гаркушинці, Ярмоленку Ю.С. з с. Кибинці, Тарану Є.С. з с. Єрки, 5000 грн. – Макусі Г.М. з с. Петрівці. Виплачено матеріальну допомогу сім’ям загиблих учасників АТО для вирішення соціально-побутових питань: по 10000 грн. – Федоряці В.М. з с. Трудолюб, Авраменку І.І. з смт Ромодан, Ковтун Л.О. та Гадлевському В.Ф. з с. Черевки,  Щербань М.Г. та Юрковець М.В. з с. Малі Сорочинці;  по  5000  грн.  –  Кузьменко  Л.Б.  з  с.  Петрівці,  Тарасенку  М.І.   з

 с. Вовнянка. Також виділялася матеріальна допомога на лікування, згідно з поданими заявами, онкохворим та тим, хто з тих чи інших причин потрапили у скрутне матеріальне становище.

Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до керівництва районної  державної адміністрації за відповідний період звернулися 360 інвалідів І, ІІ, ІІІ групи (за 2018 рік – 267), 28 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (за 2018 рік – 11),  27 осіб з багатодітних сімей, одиноких матерів (за 2018 рік – 17), 15 учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (за 2018 рік – 12), 10 «дітей війни» (за 2018 рік – 11), 4 ветерани праці (за 2018 рік – 5). Відповідно до чинного                    законодавства ці звернення розглянуто першочергово особисто головою райдержадміністрації.

Як свідчать результати розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації за відповідний період, вирішено позитивно 831 звернень, що становить 76,6 % від загальної їх кількості (за 2018 рік – 615 або 55 %), роз’яснено – 248, що становить 22,9 % від загальної їх кількості (за 2018 рік – 495 або 45 %), відмовлено у розгляді – 0 (за 2018 рік – 0), переслано за належністю – 5, що становить 0,5 % (за 2018 рік – 0). Всі звернення розглянуто в терміни, визначені чинним законодавством, на всі питання, порушені заявниками, надано вичерпні, ґрунтовні відповіді та роз’яснення.

         За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 370 звернень громадян (за 2018 рік – 340): до Кабінету Міністрів України – 1 (за 2018 рік – 0), народних депутатів України – 30 (за 2018 рік – 34),  облдержадміністрації – 12 (за 2018 рік – 8), департаментів облдержадміністрації – 5 (за 2018 рік – 9), на Урядову гарячу лінію – 302 (за 2018 рік – 271), до обласного контактного центру – 20 (за 2018 рік – 16).

Кількість звернень громадян, надісланих до органів влади вищого рівня, у порівнянні з відповідним періодом 2018 року, збільшилася на 30 звернень. Даний показник отримано за рахунок збільшення кількості заяв і скарг громадян, надісланих до обласної державної адміністрації, на Урядову гарячу лінію, обласного контактного центру з питань призначення житлової субсидії, надання матеріальної допомоги, діяльності медичних закладів, забезпечення ліками на пільговій основі.

         За 2019 рік до органів місцевого самоврядування надійшло 6170 звернень, що на 1313 більше у порівнянні з 2018 роком (4857).

         Найбільше звернень надійшло до Попівської – 688 (за 2018 рік – 474), Черевківської – 243 (за 2018 рік – 474) сільських рад, Ромоданівської селищної ради – 440 (за 2018 рік – 128).

         На особистому прийомі у керівництва органів місцевого самоврядування

побувало 3464 громадян, що на 32 особи менше ніж в 2018 році (3496). Найбільше у голів Черевківської сільської ради – 474 (за 2018 рік – 190), Черкащанської сільської ради – 391 (за 2018 рік – 244), Зубівської сільської ради – 378 (за 2018 рік – 331), Шахворостівської сільської ради – 351 (за 2018 рік – 421), Великобайрацької сільської ради – 350 (за 2018 рік – 418).

Зменшилася кількість повторних та збільшилася кількість колективних звернень від громадян району. Відповідно повторних – 35 (за 2018 рік – 45), колективних – 96 (за 2018 рік –91).

         Серед авторів звернень, хто зазначив свій стан, до органів місцевого самоврядування за відповідний період звернулося 381 «дитина війни» (за 2018 рік – 468), 378 ветеранів праці (за 2018 рік – 381), 292 учасника та інваліда війни, учасника бойових дій (за 2018 рік – 396), 184 члена багатодітних сімей, одиноких матерів (за 2018 рік – 210), 227 учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (за 2018 рік – 181), 188 інвалідів І, ІІ, ІІІ груп (за 2018 рік – 169).

Усього у зверненнях громадян району до органів місцевого самоврядування у 2019 році порушено 6173 питання (за 2018 рік – 4857). Найбільшу частку з них становлять питання аграрної політики і земельних відносин: виділення земельних ділянок в натурі, оформлення державних актів на землю, індивідуального землекористування, безкоштовної приватизації    земельних ділянок – 3152 (за 2018 рік – 2058), соціального захисту: надання матеріальних допомог, пільг, компенсацій, житлових субсидій – 1645 (за 2018 рік – 1055), праці і заробітної плати: погашення заборгованості із заробітної плати, працевлаштування, постановки на облік  в центрі зайнятості – 174 (за 2018 рік – 187), комунального господарства: реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг, водогонів, встановлення вуличного освітлення – 110 (за 2018 рік – 288), охорони здоров’я: діяльності медичних закладів і установ, направлення на лікування до медичних установ, допомоги в лікуванні, протезуванні, забезпечення ліками – 106 (за 2018 рік – 95), сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 88 (за 2018 рік – 64), транспорту і зв’язку: забезпечення якісної роботи дротового радіомовлення, телефонного та поштового зв’язку, пасажирського транспорту – 73 (за 2018     рік – 63).

         Особлива увага райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування звернута на створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями.  В організаціях, установах системи соціального захисту створені безперешкодні умови доступу для цих осіб (облаштовано пандуси, «кнопки виклику»), при районному територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) надається послуга «соціального таксі» для безкоштовного перевезення інвалідів. Такою послугою в 2019 році скористалося 22 осіб, надано 30 послуг. Організовано роботу «мультидисциплінарної команди» для надання соціальних послуг  швачки, майстра по пошиву та ремонту взуття, перукаря мешканцям віддалених сіл. Даною командою здійснено 38 виїздів до 38 сіл району та надано послуги 271 особі. Забезпечуються інваліди технічними засобами пересування та реабілітації, ортопедичними виробами. Протягом 2019 року в пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації звернулось 82 особи, видано 82 засоби реабілітації.

Для зниження соціальної напруги в районі протягом 2019 року в райдержадміністрації проведено 6 засідань Громадської ради при райдержадміністрації, 10 засідань «круглого столу», 3 громадських слухання та 10 засідань робочих груп за участю представників громадськості.

При райдержадміністрації працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. Також діє електронний кабінет користувача на порталі державних послуг iGov.org.ua, через який громадяни можуть записатися на прийом до керівництва райдержадміністрації та надіслати електронну заяву. За 2019 рік такою послугою ніхто не скористався.

Робота з виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться на постійному контролі  в районній державній адміністрації.

 

 

Наверх ↑